Az influencer marketing hatásai és buktatói

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Juhász Nóra Anna
Other Authors: Harsányi Dávid Péter
Format: Project work
Kulcsszavak:hitelesség
influencer
influencer marketing
közösségi média
online reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58743
Description
Abstract:Az inluencer marketing hatékony választás lehet marketing szempontból, de jelentős kutatást igényel. Kreatívan kell alkalmazni, hogy ki lehessen tűnni a tömegből. A siker kulcsa a fogyasztók igényeiknek kiismerése, majd a hitelesség fenntartása és az értékek megőrzése. A kutatásom alapján a legtöbb esetben hasonló hibák miatt lesz veszteséges egy befolyásolókat alkalmazó kampány. A felhasználóknak fontos a megfelelő személy kiválasztása és a természetesség érzete. Jellemzően kritikusabban néznek a fizetett tartalmakra. Kevesebben vásárolnak impulzívan, szeretnek saját kutatást végezni. Minden lehetőség adott, hogy sikeresen alkalmazhatóak legyenek a tartalomgyártók, de elengedhetetlen mély kutatást végezni előtte. Ismerni kell, hogy az adott vállalat profiljába mi illik bele.