The Impact of Nostalgia on Pop Culture Emotional Connections through Media
Saved in:
| Main Author: | Turdukulova Zhamilia |
|---|---|
| Other Authors: |
Furcsa Dr. Laura
Pechurin Evgeniy |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | communication interpersonal communication interperszonális kommunikáció kommunikáció marketing Pop culture popkultúra public relations |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58751 |
Similar Items
Ethical Issues in Vietnamese Pop Culture Storytelling and Media Coverage Authenticity and Audience Perceptions
: Ninh Ngoc Kieu Anh
: Ninh Ngoc Kieu Anh
TikTok’s Algorithm and It’s Effect on Nostalgia Music Trends
: Huseynova Aziza
: Huseynova Aziza
Reactions to nostalgia marketing and consumer psychological well-being amid the Covid-19 pandemic
: Nguyen Thi Thao Huong
: Nguyen Thi Thao Huong
Pop-up Potentialities Effects of Pop-up Stores upon Brand Marketing
: Li Mingzu
: Li Mingzu
Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
Impacts of Cyprus's Cultural Identity on Tourism
: Szegedi Dóra Gabriella
: Szegedi Dóra Gabriella
A koreai pop marketing hatásai
: Varga Vivien
: Varga Vivien
The Impact of Cultural Heritage on Qingdao City Marketing
: Li Boyuan
: Li Boyuan
"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
: Fikó Alexa
: Fikó Alexa
Characteristics of the Hungarian and the American cultures and their impact on organizational life
: Gebefügi Dóra Eszter
: Gebefügi Dóra Eszter
Impacts of cultural differences on Central European accounting systems
: Kósa Katalin
: Kósa Katalin
Understanding K-pop and the reasons for its global success
: Vo Hoang Khanh Linh
: Vo Hoang Khanh Linh
A Pop-up házak piaci bevezetése Magyarországon
: Rosta Zita
: Rosta Zita
The social and cultural impacts of tourism on the local community at Petra,Jordan.
: Altwassi Madeleine Akef Mazin
: Altwassi Madeleine Akef Mazin
The impact of the pandemic on organizational culture - the new role of the home office
: Tulegenova Sayana
: Tulegenova Sayana
The impact of corporate culture on employees' career development satisfaction The case of Bank of China
: Zhang Mingcheng
: Zhang Mingcheng
K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)
: Gajzágó Éva Judit
Published: (2021)
: Gajzágó Éva Judit
Published: (2021)
The impact of emotional management in catering and hotel management
: Munadarin Armando
: Munadarin Armando
“The importance of the non-state Mexicans abroad participation into the cultural promotional activities of Mexico and its impact on Cultural diplomacy”.
: Ayala Guajardo Michel Janahí
: Ayala Guajardo Michel Janahí
The impacts of organizational culture and employee engagement on job satisfaction The case of multinational enterprise in hungray
: Baatarjav Munkh-Undrakh
: Baatarjav Munkh-Undrakh
The importance of cultural policy in the European Union through the example of 'European Capitals of Culture' initiative
: Sárdi Tünde
: Sárdi Tünde
A lisszaboni Pop Cereal Café budapesti bevezetésének terve
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
The Interference of Culture and Tourism Through the Example of Turkey
: Ádám Petra
: Ádám Petra
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka
: Bicskei Bianka
A k-pop és a közösségi média szerepe Dél-Korea turisztikai vonzerejében
: Járosi Kitti Dominika
: Járosi Kitti Dominika
The impact of the European Capital of Culture program on the classical music industry presented through Mons2015, LW2018, and VEB2023
: Gáll Isis
: Gáll Isis
Representation of cultures through food gastro-tourism in the 21th century /
: Gajdács Ádám
: Gajdács Ádám
Impact of organizational culture on organizational commitment in the luxury hotel segment A case study at Four Seasons Hotel
: Kabyl Yernar
: Kabyl Yernar
Economic importance of coffee culture through catering businesses
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Cultural Bridges Analyzing Serbian Cultural Diplomacy and its Impact on International Relations, the Case of Serbian Diplomacy with Hungary and France
: Novkov Marina
: Novkov Marina
German culture and Chinese culture in Europe
: Luo Weihua
: Luo Weihua
A K-pop jelenléte és hatása Dél-Korea nyilvános diplomáciájában
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A szórakoztatóipar és a koreai pop hatása Dél-Korea turizmusára
: Majoros Luca
: Majoros Luca
The ImPact of Tourism on Destination from Social-cultural Perspective (on the example of XIanju County)
: GUO SHUANGQI
: GUO SHUANGQI
Cultural comparison Culture affect on businesses
: Parienta May
: Parienta May
Hogyan népszerűsítsünk egy alternatív pop rock együttest? Egy zenekar marketingkommunikációjának kialakítása
: Cseh Ildikó
: Cseh Ildikó
Az in-store marketing megvalósulása a P.O.P. Hungary Zrt. gyakorlatában
: Szlicki Anna
: Szlicki Anna
A K-pop jelenléte Dél-Korea nyilvános diplomáciájában és azon túl
: Szabó Laura
: Szabó Laura
Assessing Fan Preferences in K-Pop Idols' Image and Identities and Their Implications for Effective Marketing Strategies
: Khuc Thi Hue Chi
: Khuc Thi Hue Chi
Culture Shock
: Kechichian Talar
: Kechichian Talar
Similar Items
-
Ethical Issues in Vietnamese Pop Culture Storytelling and Media Coverage Authenticity and Audience Perceptions
: Ninh Ngoc Kieu Anh -
TikTok’s Algorithm and It’s Effect on Nostalgia Music Trends
: Huseynova Aziza -
Reactions to nostalgia marketing and consumer psychological well-being amid the Covid-19 pandemic
: Nguyen Thi Thao Huong -
Pop-up Potentialities Effects of Pop-up Stores upon Brand Marketing
: Li Mingzu -
Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
: Farkas Kira Zoé