A közösségi média hatása a fogyasztói döntésekre a Mobilfox vállalat példáján keresztül.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zwirn Dorottya Virág
További közreműködők: Pólya Dr. Éva
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:döntési folyamat
fogyasztó(k)
fogyasztói magatartás
közösségi média
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58811
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom a közösségi média vásárlási döntésekre gyakorolt hatását vizsgálja a Mobilfox vállalat példáján keresztül. Bemutatom a vásárlási döntések elméleti hátterét, a közösségi média szerepét, valamint a Mobilfox vállalatot. Kvantitatív kérdőíves kutatással elemeztem, hogy a fogyasztóknak milyen tapasztalataik vannak a Mobilfox vállalattal és milyen vásárlás döntési szokásaik vannak. Eredményeim alapján javaslatokat fogalmazok meg a kutatási kérdéseim alapján, majd összegzem a dolgozatomat.