Eltérő streaming stratégiák a magyar audiovizuális piacon
Saved in:
| Main Author: | Skultéty Zsombor |
|---|---|
| Other Authors: |
Kaposi Dr. Ildikó
Talabér József |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | médiafogyasztási szokások OTT platfrom streaming televízió VOD |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58818 |
Similar Items
Az Y és Z generáció audiovizuális OTT/streaming szolgáltatások fogyasztásának jellemzője és változása
: Csoma Márk Zoltán
: Csoma Márk Zoltán
Eltérő régiók, eltérő stratégiák a kereskedelmi hűtők piacán az Epta vállalatcsoport vonatkozásában
: Tomán Alexandra
: Tomán Alexandra
Marketingkommunikációs megoldások a streaming piacon.
: Válóczi Réka
: Válóczi Réka
A kreativitás szerepe az audiovizuális reklámokban
: Kis Viktória
: Kis Viktória
Eltérő szegmentumok, eltérő stratégia
: Göndör Dóra
: Göndör Dóra
Audiovizuális politika és gyermekvédelem az Európai Unió tagországaiban
: Rónyai Veronika
: Rónyai Veronika
Eltérő helyek, eltérő helyzetek "KKV-k helyzete Magyarország különböző térségeiben"
: Molnár Dávid
: Molnár Dávid
Globális reklámok napjainkban, és azok fordítási nehézségei az audiovizuális médiumok használata során
: Barna Henrik
: Barna Henrik
A streaming szolgáltatók kommunikációja
: Keményfi Bence
: Keményfi Bence
Magyarország turizmusa a COVID19 idején. Kihívások, korlátozások, túlélési stratégiák a magyar turisztikai piacon
: Könyves Kata
: Könyves Kata
Magyarország turizmusa a Covid-19 idején. Kihívások, korlátozások, túlélési stratégiák a magyar turisztikai piacon.
: Koór Andrea
: Koór Andrea
Magyarország turizmusa a COVID-19 idején. Kihívások, korlátozások, túlélési stratégiák a magyar turisztikai piacon
: Klement-Kottász Petra
: Klement-Kottász Petra
A Balanced Scorecard alkalmazása két eltérő tulajdonosi hátterű magyar banknál
: ubránkovics ádám
: ubránkovics ádám
A streaming szolgáltatások hatása a hagyományos tévénézésre és a Netflix vezető szerepe a SVOD piacon
: Sallói Dorina
: Sallói Dorina
Hogy veszik át a streaming szolgáltatók a TV szerepét, avagy a streaming felemelkedése
: Pogonyi Patrik
: Pogonyi Patrik
Ügyfélkezelés a streaming szolgáltatások világában
: Barkóczi Lili
: Barkóczi Lili
Ügyfélélmény a streaming szolgáltatók piacán
: Tóth Ákos
: Tóth Ákos
Az online streaming szolgáltatók piaca
: Vas Virág
: Vas Virág
Médiaszabályozás Magyarországon és Európában avagy Közösségi érdekek és közösségi korlátok az audiovizuális szektorban ma és holnap
: Jónás Csilla Zsuzsanna
: Jónás Csilla Zsuzsanna
A sportközvetítések jövője a streaming elterjedésével
: Major Gergely
: Major Gergely
Nord Stream 2 A perspective of political and economic aspects in German and Russian Energy relations
: Ganbaatar Ganchimeg
: Ganbaatar Ganchimeg
Hagyományostól eltérő fogyasztói igények a vendéglátásban - az inzulinrezisztencia
: Pásztor Anna
: Pásztor Anna
A generációk eltérő szociális kapcsolatai és tanulási módszerei
: László-Tóth Ivett
: László-Tóth Ivett
A leltározási tevékenység vizsgálata két eltérő tevékenységű vállalkozásnál
: Kiss Szilvia
: Kiss Szilvia
Gamer streaming videók üzleti célú felhasználása
: Szandrusic Alexandra
: Szandrusic Alexandra
Hot streams of success A qualitative study on how Széchenyi Thermal Bath's marketing strategy improved performance
: Kovács Flóra Rozália
: Kovács Flóra Rozália
Nord Stream 2 pipeline project future impact on the European Union
: Ferzalieva Anna
: Ferzalieva Anna
A zene streaming szolgáltatások használatának vizsgálata Magyarországon
: Kovács Bence
: Kovács Bence
A Disney+, mint feltörekvő streaming szolgáltatás hazánkban
: Bőr Péter Ákos
: Bőr Péter Ákos
Streaming órák bevonásának lehetősége az oktatás folyamatába
: Barsai Zsolt
: Barsai Zsolt
Fogyasztói élmény fejlesztése digitális streaming szolgáltatások esetén
: Turai Barbara Szilvia
: Turai Barbara Szilvia
Az eltérő nemzetiségű és kultúrájú munkakörnyezet kihívásai projektmunka során
: Varga Richárd
: Varga Richárd
Vállalati stratégiák
: Amin Adrián
: Amin Adrián
Gyerekek szereplése a reklámokban és a reklálom eltérő kultúrális kommunikációja
: Vidor Zsófia
: Vidor Zsófia
A televíziózás relevanciájának vizsgálata a streaming szolgáltatások világában
: Kiss-Gremsperger Dániel
: Kiss-Gremsperger Dániel
Generációk eltérő energiaital fogyasztási szokásai a HELL ENERGY Drink vonatkozásában
: Kómár Kornélia
: Kómár Kornélia
Milyen kihívásokkal néz szemben a 2020-as autóipar? Két eltérő út
: Simon Zalán Máté
: Simon Zalán Máté
A MOL Limonál megjelent eltérő árazás fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása
: Jakab Zsolt
: Jakab Zsolt
A Fast Hungary Kft - SodaStream márka marketingstratégiája.
: Réti-Nagy Máté
: Réti-Nagy Máté
Az online zenei streaming szolgáltatások térhódítása a zeneiparban
: Saryeddine Zena
: Saryeddine Zena
Similar Items
-
Az Y és Z generáció audiovizuális OTT/streaming szolgáltatások fogyasztásának jellemzője és változása
: Csoma Márk Zoltán -
Eltérő régiók, eltérő stratégiák a kereskedelmi hűtők piacán az Epta vállalatcsoport vonatkozásában
: Tomán Alexandra -
Marketingkommunikációs megoldások a streaming piacon.
: Válóczi Réka -
A kreativitás szerepe az audiovizuális reklámokban
: Kis Viktória -
Eltérő szegmentumok, eltérő stratégia
: Göndör Dóra