Az Influencerek Hitelességének Szerepe a Vásárlási Döntéshozatalban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga-Piskor Dorina
További közreműködők: Dr. Varga József László
Kovács Dr. Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketing
döntéshozatal
hitelesség
influencer
influencermarketing
marketing
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58819

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58819
005 20251027142455.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Varga-Piskor Dorina 
245 1 3 |a Az Influencerek Hitelességének Szerepe a Vásárlási Döntéshozatalban  |c Varga-Piskor Dorina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat középpontjában az influencer marketing és az influencerek hitelességének vizsgálata áll, különös tekintettel ezek fogyasztói döntéshozatalra gyakorolt hatására. Az első fejezetek áttekintik az influencer marketing kialakulását, fejlődését, az influencerek típusait és szerepüket a digitális marketingben. Ezt követően részletesen bemutatásra kerül a hitelesség fogalma, az influencerek hitelességének jelentősége, valamint a hitelesség követői bizalomra gyakorolt hatása. A vásárlási döntések folyamatának és a döntéseket befolyásoló érzelmi és racionális tényezőknek a feltárása után a dolgozat elemzi, hogy az influencerek által közvetített tartalom miként formálja a fogyasztói magatartást. Külön figyelem irányul a fogyasztói tudatosság jelentőségére, valamint arra, hogy az influencerek hogyan járulnak hozzá annak fejlődéséhez. A szakirodalmi áttekintést primer kutatás egészíti ki, amely során a hiteles influencerek vásárlási döntésekre gyakorolt hatását, valamint az influencer marketing és a fogyasztói tudatosság közötti kapcsolatot vizsgálom. A kutatás eredményei alátámasztják, hogy az influencerek szerepe és felelőssége egyre meghatározóbbá válik a modern marketingkommunikációban. 
695 |a digitális marketing 
695 |a döntéshozatal 
695 |a hitelesség 
695 |a influencer 
695 |a influencermarketing 
695 |a marketing 
695 |a vásárlói magatartás 
700 1 |a Dr. Varga József László  |e ths 
700 1 |a Kovács Dr. Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58819/1/Varga-Piskor_Dorina_M4YXM0_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58819/2/B%C3%ADr%C3%A1lat-Varga-Piskor%20Dorina-kulso-biralo-alapkepzes.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58819/3/Varga-Piskor%20Dorina%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20202526%20tavasz.pdf  |z Dokumentum-elérés