Prémium autómárkák stratégiája A Lexus modellbevezetésének esettanulmánya és a magyar autópiac kihívásai
Elmentve itt :
| Szerző: | Sólyom Lili |
|---|---|
| További közreműködők: |
Áncsán László
Harsányi Dávid Péter |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | autóipar brand funnel esettanulmány fogyasztói magatartás Lexus marketingstratégiák piaci bevezetés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58833 |
Hasonló tételek
Német prémium autómárkák a piacon és sajátosságaik Magyarországon
: Liebl Alfréd
: Liebl Alfréd
Prémium autómárkák piaci helyzete és lakossági megítélése Magyarországon
: Pollák Árpád András
: Pollák Árpád András
A marketing hatása az autómárkák világában - Magyar piac, prémium szegmens
: Borsi Gergely
: Borsi Gergely
Prémium kisállatszálloda stratégiája Magyarországon
: Tóth Katalin
: Tóth Katalin
A közösségi média ereje a prémium termékek globális hype-jában a Dubai csokoládé magyarországi megjelenésének esettanulmánya
: Szolomájer-Jakó Alexa
: Szolomájer-Jakó Alexa
New premium chocolates on the Hungarian market
: Csirmaz Edit
: Csirmaz Edit
Prémium Apartmanház üzemeltetése a járványhelyzet alatt
: Haag Bianka Luca
: Haag Bianka Luca
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
Az AEGON Prémium értékesítési tevékenységének elemzése
: Szakács Attila
: Szakács Attila
Dependence of adequate risk premium on exposure to peril
: Tichy-Rács József
: Tichy-Rács József
A Kulcs-Készlet Prémium szoftver bevezetésének tapasztalatai
: Fehér András Gyula
: Fehér András Gyula
A "Premium Fighter" bokszkesztyű bevezetése a hazai piacra
: Szabó Mónika
: Szabó Mónika
Volvo életérzés, avagy a prémium kategória túlélési esélyei
: Pap Dávid
: Pap Dávid
Az akvizíciós prémium alakulása magyarországi M&A ügyleteknél
: Gaál Lajos
: Gaál Lajos
A MAGYAR PÉNZÜGYI KULTÚRA BEMUTATÁSA AZ AEGON PRÉMIUM TEVÉKENYSÉGE ALAPJÁN
: Kristóf Kitti
: Kristóf Kitti
A PremiumCool Kereskedelmi Kft. költséggazdálkodásának elemzése és fejlesztése
: Mikula Krisztina
: Mikula Krisztina
Land Rover – Egy prémium autómárka branding- és kommunikációs tevékenysége
: Illéssy Johanna
: Illéssy Johanna
A Front Office részleg újításának lehetőségei a Premium Apartmanházban
: Lukács Kristina
: Lukács Kristina
Digitalizáció stratégiája és kihívásai a bankokban
: Kiss Bálint András
: Kiss Bálint András
A BMW Premium Selection kereskedelmi elemzése - Javaslatok marketing aktivitásra
: Bacsányi András Csaba
: Bacsányi András Csaba
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a prémium kategóriás autók piacán
: Horváth Anna
Megjelent: (2014)
: Horváth Anna
Megjelent: (2014)
A prémium kategóriás autók piacának elemzése napjainktól 2020-ig
: Kuthi Szabolcs
: Kuthi Szabolcs
Vállalati belső kommunikáció bemutatása két prémium autómárka hazai viszonteladójánál
: Csernavölgyi Márton István
: Csernavölgyi Márton István
Factors Affecting Consumer Behavior the Premium Coffee Shop in Vientiane, Laos
: Vignaket Sompatthana
: Vignaket Sompatthana
Az egészségturizmus jelentősége, és a Prémium Hotel Panoráma fejlesztési lehetőségei
: Steier Bálint
: Steier Bálint
Marketing a luxusszektorban Hogyan alakítják a prémium márkák társadalmi pozicionálását
: Kolozs Nóra Henriett
: Kolozs Nóra Henriett
Emotional marketing and its economic impact in premium and mass-market coffee brands
: Vatulik Réka
: Vatulik Réka
Prémium borászatok létjogosultságának vizsgálata a Maul és Polgár borászatok példáján keresztül
: Bódizs Diána
: Bódizs Diána
A Premium-Gast Kft. 2010-2014. évi kereskedelmi, logisztikai tevékenységének értékelése
: Héder Anita Bianka
: Héder Anita Bianka
A Nestlé L'Atelier prémium táblás csokoládé márka tényfeltáró marketingstratégiai elemzése
: Vén Bianca
: Vén Bianca
Az üzleti terv készítésének folyamata a Prevent Premium & Interior Kft-nél
: Bálint Balázs
: Bálint Balázs
Sustainable tourism in Lanzarote with the example of the Elba Lanzarote Royal Village Resort & Premium Suites****
: Fazekas Zsófia Julianna
: Fazekas Zsófia Julianna
Az autóipar piaci helyzetének bemutatása fókuszban a Porsche prémium autómárka innováció, fenntarthatóság és fogyasztói preferenciák
: Karanyicz Kristóf Márk
: Karanyicz Kristóf Márk
Egy magyar startup inbound stratégiája
: Sas Alíz
: Sas Alíz
Az Aegon Premium által használt értékesítési modellek és gyakorlati tevékenységek elemző bemutatása
: Bálint Noel Tamás
: Bálint Noel Tamás
A pénzügyi piacok elemzése az OTP Bank Nyrt. lakossági prémium ügyfélszegmense alapján
: Gólya Olivér
: Gólya Olivér
Hasonló tételek
-
Német prémium autómárkák a piacon és sajátosságaik Magyarországon
: Liebl Alfréd -
Prémium autómárkák piaci helyzete és lakossági megítélése Magyarországon
: Pollák Árpád András -
A marketing hatása az autómárkák világában - Magyar piac, prémium szegmens
: Borsi Gergely -
Prémium kisállatszálloda stratégiája Magyarországon
: Tóth Katalin -
A közösségi média ereje a prémium termékek globális hype-jában a Dubai csokoládé magyarországi megjelenésének esettanulmánya
: Szolomájer-Jakó Alexa