A belső kommunikáció szerepe a vállalati arculat és identitás formálásában, A 77 Elektronika Kft esettanulmánya
Saved in:
| Main Author: | Zámbó Zsuzsanna Ágnes |
|---|---|
| Other Authors: |
Hollóné Czenkár Judit
Totth Dr. Gedeon |
| Format: | Final Paper |
| Kulcsszavak: | arculat - image arculattervezés belső imázs belső kommunikáció fejlesztése belső vállalati folyamatok Corporate Identity kommunikációs stratégia vállalati imázs |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58856 |
Similar Items
Minőségirányítási rendszer a 77 Elektronika Kft. gyakorlatában Válság - versenyképesség - innováció
: Csikós Tünde
: Csikós Tünde
A 77 Elektronika Kft. múltja, jelene és jövője a nemzetközi IVD piacon
: Rácz Orsolya
: Rácz Orsolya
A borkultúra, a gasztronómia és a művészetek szerepe az országimázs formálásában
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina
: Harangozó Georgina
A 77 Elektonika Kft. növekedése és nemzetköziesedése
: Tjamla Banack Irén Lilla
: Tjamla Banack Irén Lilla
A vállalati arculat megvalósulása egy kisvállalkozás gyakorlatában
: Csere Mónika
: Csere Mónika
Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül
: Puskás Dalma Tamara
: Puskás Dalma Tamara
A vállalati identitás belső kommunikációjának jelentősége és vizsgálata egy szállodalánc példáján keresztül
: Stuller Angelika Krisztina
: Stuller Angelika Krisztina
Új kommunikációs arculat bemutatása egy hitelintézet példáján keresztül
: Tóth Anita Ilona
: Tóth Anita Ilona
Az MAN arculat
: Takács Nóra
: Takács Nóra
A vállalati arculat szerepe a kézműves vállalkozások kommunikációjában A Petruska márka létrejötte
: Budai Petra
: Budai Petra
A vállalati arculat kulturális kihívásai a multinacionális vállalatok gyakorlatában
: Tóth Relinda
: Tóth Relinda
Vállalati identitás átalakulóban a dohányipari cégek rebranding folyamata a Philip Morris International, az Altria Group Inc. és a British American Tobacco példáján
: Simon Daniela
: Simon Daniela
A belső vállalati kommunikáció sajátosságai egy magyar kisvállalat alapján
: Szabó Klaudia
: Szabó Klaudia
A területi tőke identitás faktorának erősítése a sportolói identitás által
: Faragó Beatrix, et al.
Published: (2020)
: Faragó Beatrix, et al.
Published: (2020)
Az arculat fontossága az autóipari beszállítói láncolat szolgáltatási ágazatában - marketingkommunikációs stratégiák, arculat és eszközrendszerek
: Kovács Dávid
: Kovács Dávid
A duális szakképzés vállalati kihívásai - Az FS 2 Kft esettanulmánya
: Bálint Andrea
: Bálint Andrea
Bukott államok, Afganisztán esettanulmánya
: Lukács Dániel
: Lukács Dániel
Vállalati kultúra, kulturális identitás megjelenése a budapesti koreai gasztronómia képviselőinél
: Németh Bálint Gábor
: Németh Bálint Gábor
Vállalati arculat bemutatása, elemzése, értékelése az ANY Biztonsági Nyomda Nyrt.-én keresztül
: Szeitz Dorottya Szilvia
: Szeitz Dorottya Szilvia
Az európai és a nemzeti identitás formálódó szerepe
: Molnár Alíz
Published: (2018)
: Molnár Alíz
Published: (2018)
Arculat, imázs, design szerepe a szállodákban, a Roombach Hotel példája alapján
: Iván Jenifer
: Iván Jenifer
Interaktív belső kommunikáció - Digitális megoldások a vállalati kultúrában
: Balázs Jázmin
: Balázs Jázmin
Belső és külső kommunikáció elemzése egy multinacionális vállalat életében (Robert Bosch Elektronika Kft.)
: Jaros Janka Nikolett
: Jaros Janka Nikolett
A vállalati arculat bemutatása és hatásvizsgálata egy nemzetközi ingatlan-tanácsadó cég példáján keresztül
: Törő Nikolett
: Törő Nikolett
Nemzeti identitás a föderalista Belgiumban
: Budai Dávid
Published: (2014)
: Budai Dávid
Published: (2014)
Kínai import áruk folyamatának esettanulmánya
: Varga Lidia
: Varga Lidia
A Borsodi márka tevékenységének és arculat váltásának elemzése
: Csicsely Zsanett
: Csicsely Zsanett
Kommunikáció, arculat, etikett és protokoll, valamint a panaszkezelés komplex vizsgálata a Ruefa Reisen utazási irodánál
: Kiss Vivien
: Kiss Vivien
Válságkommunikáció A Pret A Manger esettanulmánya
: Árpási Réka
: Árpási Réka
Sör, identitás és krízis A Bud Light esete
: Magyar Márton
: Magyar Márton
Az egyedi vállalati arculat kialakulását meghatározó arculati kézikönyv szabályrendszere a Matáv és a Seat példáján
: Mészáros Mónika Szilvia
: Mészáros Mónika Szilvia
Vállalati belső kommunikáció hatásai az iData Kft.-nél
: Kaiser Gábor
: Kaiser Gábor
Vállalati belső kommunikáció bemutatása két prémium autómárka hazai viszonteladójánál
: Csernavölgyi Márton István
: Csernavölgyi Márton István
A vállalati identitás és a vállalati imázs vizsgálata és ezek átültetésének lehetőségei a modern marketingkommunikációs eszközök használatába, a debreceni Borudvar példáján keresztül
: Szemán Ágnes
: Szemán Ágnes
Online marketingkommunikáció vizsgálata a RevoxB77 kozmetikai márka példáján keresztül, különös tekintettel a TikTok közösségépítésre
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
Brandépítés a magyarországi Telenor mobilszolgáltató esettanulmánya alapján
: Hegedüs Adrienn
: Hegedüs Adrienn
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
Magyar vállalatok nemzetköziesedése – A Formatex Kft. esettanulmánya
: Barsi László
: Barsi László
A jó kapcsolat alapja a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben
: Tulkán Adél
: Tulkán Adél
Similar Items
-
Minőségirányítási rendszer a 77 Elektronika Kft. gyakorlatában Válság - versenyképesség - innováció
: Csikós Tünde -
A 77 Elektronika Kft. múltja, jelene és jövője a nemzetközi IVD piacon
: Rácz Orsolya -
A borkultúra, a gasztronómia és a művészetek szerepe az országimázs formálásában
: Pápai Tímea -
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina -
A 77 Elektonika Kft. növekedése és nemzetköziesedése
: Tjamla Banack Irén Lilla