Az influenszermarketing hatása az online vásárlási döntéshozatalra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Márta Lilla
További közreműködők: Dr. Piller Gábor
Kovács Dr. Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus vásárlás - online vásárlás
fogyasztói magatartás
hitelesség
influencer
influencer marketing
vásárlási döntéshozatal
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58877
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatomban feltárom, hogy hogyan lehetséges influenszerként befolyásolni az online fogyasztói szokásokat, illetve döntéshozatalt, miképpen érdemes tartalmat gyártani, hogy az megfelelően illeszkedjen az egyes célcsoportok igényeihez és elvárásaihoz. Vizsgálatomban kitérek arra, hogyan lehet egy influenszer kampány sikeres, de arra is, hogy miképp jelenik meg a hitelesség az influenszer tartalmaknál. Emellett megvizsgálom, hogy a fogyasztókat milyen motivációk vezérlik az egyes vásárlási döntéshozatalok előtt és miként választanak véleményvezért. Mik a személyes attitűdök, amelyek mentén az egyes fogyasztók végighaladnak.