Az Eufória Games Kft. marketingstratégiájának elemzése és fejlesztési lehetőségei a digitális térben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hauk Lilla Viktória
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Soltész Levente
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Eufória Games Kft.
fogyasztói magatartás
kvalitatív módszerek
marketing
marketingstratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58886
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom az Eufória Games Kft. marketingstratégiáját vizsgálja, különös tekintettel a digitális térben történő megjelenésre és a márkaépítés lehetőségeire. A vállalkozás jelenleg egy teljes arculatváltáson megy keresztül, amely során az addig ismert klasszikus ivós játékaikat felváltják a különböző beszélgetést kezdeményező termékek. A dolgozatban megjelenő kutatásom kvalitatív módszertanon alapul, mélyinterjúval és fókuszcsoportos beszélgetésekkel feltárva a cég működését és a fogyasztói véleményeket, elvárásokat. Célom a cég jelenlegi marketingtevékenységének értékelése és fejlesztési javaslatok megfogalmazása a digitális marketing, márkaépítés és közösségépítés terén, figyelembe véve az aktuális fogyasztói trendeket.