A Harley-Davidson kommunikációs stratégiája az autentikus márka üzenete a modern marketing világában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hrabina Barbara Csilla
További közreműködők: Miskolci Tibor András
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:marketingkommunikáció
marketingstratégiák
márkaépítés
márkahűség
márkastratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58906
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat a Harley-Davidson kommunikációs stratégiáját vizsgálja a fiatal generációk megszólítása szempontjából. A Z generáció és az ezredfordulósok elvárásai, mint az autentikusság, az értékalapú üzenetek és a digitális jelenlét, új kihívásokat állítanak a márka elé.A dolgozat bemutatja a Harley-Davidson történetét, piaci helyzetét, valamint elemzi a márka kulcsüzeneteit, digitális stratégiáit és a fiatal közönséget célzó kampányait.A primer kutatás eredményei alapján értékelésre kerülnek a Harley-Davidson jelenlegi erősségei és hiányosságai, valamint fejlesztési javaslatok születnek a fiatal közönség hatékonyabb elérésére.