A Harley-Davidson kommunikációs stratégiája az autentikus márka üzenete a modern marketing világában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hrabina Barbara Csilla
Other Authors: Miskolci Tibor András
Format: Project work
Kulcsszavak:marketingkommunikáció
marketingstratégiák
márkaépítés
márkahűség
márkastratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58906

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58906
005 20251027142617.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hrabina Barbara Csilla 
245 1 2 |a A Harley-Davidson kommunikációs stratégiája  |b az autentikus márka üzenete a modern marketing világában  |c Hrabina Barbara Csilla  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A dolgozat a Harley-Davidson kommunikációs stratégiáját vizsgálja a fiatal generációk megszólítása szempontjából. A Z generáció és az ezredfordulósok elvárásai, mint az autentikusság, az értékalapú üzenetek és a digitális jelenlét, új kihívásokat állítanak a márka elé.A dolgozat bemutatja a Harley-Davidson történetét, piaci helyzetét, valamint elemzi a márka kulcsüzeneteit, digitális stratégiáit és a fiatal közönséget célzó kampányait.A primer kutatás eredményei alapján értékelésre kerülnek a Harley-Davidson jelenlegi erősségei és hiányosságai, valamint fejlesztési javaslatok születnek a fiatal közönség hatékonyabb elérésére. 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a márkaépítés 
695 |a márkahűség 
695 |a márkastratégiák 
700 1 |a Miskolci Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58906/1/HRABINA_BARBARA_MARKETINGKOMMUNIKA%CC%81CIO%CC%812025pdf.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58906/2/Hrabina_Barbara_nyilatkozat_2025.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58906/3/B%C3%ADr%C3%A1lat_bels%C5%91_Hrabina%20Barbara%20Csilla.pdf  |z Dokumentum-elérés