Az Apple Inc. megjelenése, befolyásolása és manipulációja a médiában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kovács Csongor
Other Authors: Halmai Dr. Tamás
Hámori László
Format: Thesis
Kulcsszavak:adatvédelem
Apple
befolyásolás
internetes reklám(ok)
kampányok
manipuláció
média
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58930

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58930
005 20251027142642.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kovács Csongor 
245 1 3 |a Az Apple Inc. megjelenése, befolyásolása és manipulációja a médiában  |c Kovács Csongor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom központi témája az Apple Inc. médiában való megjelenésének és befolyásának vizsgálata. Bemutatom, hogyan alakította a vállalat kommunikációs stratégiáival a saját márkaképét, és miként vált a modern technológiai diskurzus egyik meghatározó szereplőjévé. Elemzem a hagyományos és digitális médiában való jelenlétét, a reklámkampányokat, a termékbemutatók médiavisszhangját, valamint azt, hogy az Apple milyen módon képes formálni a fogyasztói elvárásokat és a technológiai trendeket. A kutatás célja annak feltárása, hogy a médiában való tudatos megjelenés hogyan járult hozzá a vállalat globális sikeréhez és presztízséhez. A dolgozathoz kvantitatív módszereken alapuló kérdőíves kutatásra is támaszkodtam. 
695 |a adatvédelem 
695 |a Apple 
695 |a befolyásolás 
695 |a internetes reklám(ok) 
695 |a kampányok 
695 |a manipuláció 
695 |a média 
700 1 |a Halmai Dr. Tamás  |e ths 
700 1 |a Hámori László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58930/1/SZAKDOLGOZAT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58930/2/b%C3%ADr%C3%A1lat_Kov%C3%A1csCsongor.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58930/3/Kovacs_Csongor_kulso_biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés