A fogyasztói intelligencia alkalmazása a globális marketingben A kulturális tényezők szerepe és hatása a fogyasztói szokásokra
Saved in:
| Main Author: | Kőhegyi Nelli |
|---|---|
| Other Authors: |
Kássa Dóra
Kovács Dr. Annamária |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | fmcg szektor fogyasztói intelligencia fogyasztói kultúra fogyasztói magatartás globális marketing kulturális környezet kulturális tényezők vásárlási szokások |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58973 |
Similar Items
Mesterséges intelligencia alkalmazása a marketingben
: Kun Milán
: Kun Milán
A mesterséges intelligencia alkalmazása a digitális marketingben
: Pedrovácz Dávid
: Pedrovácz Dávid
A mesterséges intelligencia alkalmazása a digitális marketingben
: Hugyecz Dávid
: Hugyecz Dávid
A mesterséges intelligencia szerepe a marketingben
: Horváth Martin
: Horváth Martin
Mesterséges intelligencia megjelenése a marketingben
: Kövér Anett
: Kövér Anett
A mesterséges intelligencia szerepe és hatása a marketingben
: Szőke Mátyás András
: Szőke Mátyás András
Közösségi média alkalmazása a marketingben
: Trancsik Zsanett Kármen
: Trancsik Zsanett Kármen
Kiterjesztett valóság alkalmazása a marketingben
: Braun Dénes Boldizsár
: Braun Dénes Boldizsár
A generatív mesterséges intelligencia szerepe a marketingben
: Csóka Ádám József
: Csóka Ádám József
Mesterséges intelligencia és emberek szinergiája a marketingben
: Nagy Erik
: Nagy Erik
Teret kapott a marketingben a mesterséges intelligencia
: Puskás-Rózsa Nikolett
: Puskás-Rózsa Nikolett
Fogyasztói magatartás a marketingben A fogyasztók motivációinak, élményeinek és döntéseinek vizsgálata a lakberendező szolgáltatások esetében
: Nemecz Renáta
: Nemecz Renáta
Pszichológiai eszközök és fogyasztói döntéshozatal a digitális marketingben
: Bozsányi Zsófia Lilla
: Bozsányi Zsófia Lilla
A mesterséges intelligencia szerepe a globális gazdaságban
: Szigeti Lívia
: Szigeti Lívia
A fogyasztói attitűd befolyásolásának korszerű eszközei a fesztiválturisztikai marketingben
: Vörös Tamara
: Vörös Tamara
A mesterséges intelligencia hatásai a marketingben és hr-ben
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
A mesterséges intelligencia átalakító szerepe a kreatív iparban és a marketingben
: Sulák Emília Sára
: Sulák Emília Sára
A fotográfia szerepe a marketingben A fogyasztói elköteleződést serkentő “vizuális mesék”
: Nagy Sándor Bence
: Nagy Sándor Bence
Az üzleti intelligencia alkalmazása
: Tavi Rober Balázs
: Tavi Rober Balázs
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói magatartásra
: Tóth Eszter Alexa
: Tóth Eszter Alexa
Üzleti intelligencia alkalmazása a gyakorlatban
: Braun István Levente
: Braun István Levente
Kína, mint a mesterséges intelligencia globális vezető hatalma?
: Pintér Bence
: Pintér Bence
Hitelesség és paraszociális kapcsolatok az influencer marketingben és ezek hatása a fogyasztói magatartásra
: Pásti Anett
: Pásti Anett
A húsipari termékek csomagolásának szerepe a marketingben és a fogyasztói élményben, fenntarthatósági szempontokkal kiegészítve
: Csirke Luca Kata
: Csirke Luca Kata
Hírességek szerepe a marketingben
: Vadál Dominik
: Vadál Dominik
Reklámügynökségek szerepe a marketingben
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
Könyvborítók szerepe a marketingben
: Majoros Laura
: Majoros Laura
A közösségi platformok szerepe az online marketingben, és az online fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásuk
: Szeivolt Melinda
: Szeivolt Melinda
Mesterséges intelligencia alkalmazása a technikai elemzésekben
: Makó Tamás
: Makó Tamás
Gyermekmunka a globális ellátási láncokban - Nemzetközi mechanizmusok és fogyasztói felelősség
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
Nyereményjáték a marketingben
: Pásztor Mónika Bea
: Pásztor Mónika Bea
Greenwashing a marketingben
: Kéninger Anna
: Kéninger Anna
A Mesterséges Intelligencia megoldás alkalmazása a gazdaságban
: Szántó Mónika Andrea
: Szántó Mónika Andrea
Reklámélmény a fogyasztói hatalomátvétel korszakában, avagy használhatók e még a pszichológiai alapvetések a marketingben?
: Nagy Veronika
: Nagy Veronika
Mesterséges intelligencia alapú technológiák alkalmazása a turizmusban
: Katona András
: Katona András
A koronavírus-járvány hatása a hazai fogyasztói szokásokra
: Bartha-Fodor Melinda
: Bartha-Fodor Melinda
Az influenszerek hatása a fogyasztói szokásokra a szépségiparban
: Kékesi Tifani
: Kékesi Tifani
A COVID-19 járvány hatása a fogyasztói szokásokra
: Varga Anna Kinga
: Varga Anna Kinga
Digitális marketing eszközök hatása a fogyasztói vásárlási szokásokra
: Seenger Dóra Réka
: Seenger Dóra Réka
Similar Items
-
Mesterséges intelligencia alkalmazása a marketingben
: Kun Milán -
A mesterséges intelligencia alkalmazása a digitális marketingben
: Pedrovácz Dávid -
A mesterséges intelligencia alkalmazása a digitális marketingben
: Hugyecz Dávid -
A mesterséges intelligencia szerepe a marketingben
: Horváth Martin -
Mesterséges intelligencia megjelenése a marketingben
: Kövér Anett