A jóga és a mindfulness megjelenése a reklámokban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fülöp Rita
További közreműködők: Vargáné Jáksó Nóra
Zelena Dr. habil András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:internetes reklám(ok)
jóga
közösségi média
márka
reklámkampányok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58989
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a jóga és a mindfulness (tudatos jelenlét) reklámokban való megjelenését vizsgálom. Lululemon ruhamárka 2017-es kampánya és a társadalmi trendek kutatom, hogyan formálják a modern reklámok ezeket az értékeket, miként kapcsolják termékekhez és szolgáltatásokhoz, valamint milyen hatással vannak az egyének tudatosságára és életmódjára. Arra is keresem a választ, hogy a reklámok miként reagálnak a globális kihívásokra, például a stressz növekedésére és az egészségmegőrzés igényére. Kutatásom célja feltárni, hogyan válhatnak a jóga és a mindfulness a mindennapi élet részévé a marketingkommunikáció segítségével.