A jóga és a mindfulness megjelenése a reklámokban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Fülöp Rita
Other Authors: Vargáné Jáksó Nóra
Zelena Dr. habil András
Format: Thesis
Kulcsszavak:internetes reklám(ok)
jóga
közösségi média
márka
reklámkampányok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58989

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58989
005 20251027142738.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fülöp Rita 
245 1 2 |a A jóga és a mindfulness megjelenése a reklámokban  |c Fülöp Rita  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a jóga és a mindfulness (tudatos jelenlét) reklámokban való megjelenését vizsgálom. Lululemon ruhamárka 2017-es kampánya és a társadalmi trendek kutatom, hogyan formálják a modern reklámok ezeket az értékeket, miként kapcsolják termékekhez és szolgáltatásokhoz, valamint milyen hatással vannak az egyének tudatosságára és életmódjára. Arra is keresem a választ, hogy a reklámok miként reagálnak a globális kihívásokra, például a stressz növekedésére és az egészségmegőrzés igényére. Kutatásom célja feltárni, hogyan válhatnak a jóga és a mindfulness a mindennapi élet részévé a marketingkommunikáció segítségével. 
695 |a internetes reklám(ok) 
695 |a jóga 
695 |a közösségi média 
695 |a márka 
695 |a reklámkampányok 
700 1 |a Vargáné Jáksó Nóra  |e ths 
700 1 |a Zelena Dr. habil András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58989/1/SZAKDOLGOZATr.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58989/2/K%C3%BCls%C5%91%20konzulensi%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58989/3/opp_SasI_F%C3%BCl%C3%B6pR.pdf  |z Dokumentum-elérés