Bormarketing a repülőtéri promóciók tükrében – A magyar borászatok lehetőségei a travel retail szektorban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Deák Dr. Liliána
Other Authors: Harsányi Dávid Péter
Makra Mercédesz
Format: Thesis
Kulcsszavak:borászat
bormarketing
marketing
promóció
repülőtér
travel retail
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58995
Description
Abstract:A dolgozat a magyar borászatok repülőtéri (travel retail) bormarketingjének lehetőségeit és kihívásait vizsgálja. A prémium borok speciális jellemzőit elemezve bemutatja, hogyan lehet a bor, mint élménytermék, sikeresen értékesíthető a nemzetközi utazóközönség számára. A kutatás feltárja az impulzusvásárlás jelentőségét, a promóciók hatékonyságát, és rávilágít arra, hogy a sikeres repülőtéri megjelenés kulcsa az élményalapú marketing, a nemzetközi kommunikációs készség és a stratégiai együttműködés. A dolgozat gyakorlati javaslatokat is megfogalmaz a magyar borászatok számára, a travel retail szektorban rejlő potenciál hatékonyabb kiaknázása érdekében.