Kozmetikai termékek online értékesítése belföldön The Body Shop hatása a vegán készítmények piacára és fogyasztói preferenciákra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Körmendi Dóra
További közreműködők: Máté Dr. Zoltán
Németh Gábor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus fizetés
fenntartható fogyasztás
fogyasztói magatartás
kozmetikai cikkek
márkahűség
vegán termékek
versenyelemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59030
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat a vegán kozmetikumok online értékesítésének hazai sajátosságait vizsgálja, különös tekintettel a digitális marketing szerepére, a fenntarthatósági szempontokra és a fogyasztói preferenciák változására. Bemutatja, hogyan alakult át a szépségipar értékesítési struktúrája az e-kereskedelem térnyerésével, és milyen szerepet játszanak az olyan márkák, mint a The Body Shop a tudatos vásárlás népszerűsítésében.A kutatás során kvantitatív kérdőíves módszert alkalmazva, feltérképezésre kerültek a fogyasztók online vásárlási szokásai, motivációi és elvárásai, különös tekintettel a vegán és cruelty-free termékek iránt. A dolgozat célja, hogy átfogó képet adjon a digitális térben megjelenő etikus és környezetbarát kozmetikai trendekről Magyarországon.