A Szolnoki Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola marketingkommunikációjának megújítása különös tekintettel az online területekre
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | általános iskola iskolamarketing kommunikációs eszközök marketingkommunikáció online marketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59061 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg59061 | ||
| 005 | 20251027142907.0 | ||
| 008 | 251027suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Törjék Brigitta | |
| 245 | 1 | 2 | |a A Szolnoki Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola marketingkommunikációjának megújítása különös tekintettel az online területekre |c Törjék Brigitta |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a Dolgozatom fő témája egy választott alapfokú oktatási intézmény marketingkommunikációjának körül járása. A dolgozat célja felmérni, hogy az iskola marketingkommunikációja, annak is főként a digitális része eléri a kívánt célkitűzéseket, és amennyiben nem éri el miként lehetne azt javítani és hatékonyabbá tenni. Továbbá vizsgálom, hogy a szülők milyen mértékben ismerik az iskola online felületeit és mennyire befolyásoló tényező az iskolaválasztási szokásokat illetően. A kutatást megelőzően röviden bemutatom az iskolarendszer összetett működését és a pedagógusok szerepét az oktatásban.. Ezt követően bemutatom a választott oktatási intézményt és annak jelenlegi arculatát. Majd értelmezem a jogszabályokban foglaltak szerinti iskolaválasztás menetét és párhuzamba állítom azt a választott iskolában tapasztaltakkal. Bemutatom a felvételi körzetek szerepét és a beiratkozás pontos menetét. Továbbá az iskola adatait is elemzem a minta megállapítása érdekében. Valamint megvizsgálom az oktatás szolgáltatói mivoltját. Ezzel együtt elemzem a szolgáltatások főbb csoportját és kitérek a szolgáltatás minőségre és annak javítására is. Ezt követően sorra veszem a szolgáltatás megfoghatatlanságának ellensúlyozására alkalmas módszereket. Majd értelemezem a marketing általános jelentését és a hatékony marketingkommunikáció kidolgozásának lépéseit is. Továbbá elemzem a marketingkommunikációs mix főbb elemeit példákon keresztül. Majd külön-külön vizsgálom az iskola offline és online kommunikációját, valamint a használt marketing eszközöket. Az digitális felületek kapcsán kitérek az iskolák adatkezelési- és szolgáltatási kötelezettségeire is. Megvizsgálom az iskola online felületeinek további lehetőségeit a kommunikáció finomításához. Majd versenytárselemzést hajtok végre a legfontosabb versenytársak körében, általános és marketingkommunikációs szempontból is, a jó és rossz gyakorlatok megállapításához. A vizsgálatot követően javaslatot teszek a választott iskola online felületeinek finomhangolására és új eszközök kipróbálására. Kitérek az iskolai honlapra, ezzel párhuzamban weboldalfejlesztés lehetőségére, a Facebook és TikTok felületére, valamint e-mail marketing alkalmazására is. Ezt követően pedig bemutatom a kutatás módszerét és eredményeit. Kitérek a kislétszámú fókuszcsoportos megkérdezéssel kapcsolatban tapasztaltakra és a kérdőíves kiegészítő kutatásra. A kutatási eredmények és a külső-belső környezet elemzését követően javaslatot teszek az iskola marketingkommunikációjának javítására, valamint összegzem a kutatásom során tapasztaltakat. | |
| 695 | |a általános iskola | ||
| 695 | |a iskolamarketing | ||
| 695 | |a kommunikációs eszközök | ||
| 695 | |a marketingkommunikáció | ||
| 695 | |a online marketing | ||
| 700 | 1 | |a Molnár Mónika |e ths | |
| 700 | 1 | |a Tóth-Parádi Olga Rita |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59061/1/Szakdolgozat%20T%C3%B6rj%C3%A9k%20Brigitta%20JEWQS9.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59061/2/Nyilatkozat%20a%20szakdolgozat%20st%C3%A1tusz%C3%A1r%C3%B3l%20T%C3%96RJ%C3%89K%20BRIGITTA%20JEWQS9.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59061/3/Szakdolgozati%20v%C3%A9lem%C3%A9ny%20T%C3%96RJ%C3%89K%20BRIGITTA%20JEWQS9.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59061/4/T%C3%B6rj%C3%A9k_Brigitta_B%C3%ADr%C3%A1lat_Alapk%C3%A9pz%C3%A9s_Sz%C3%B6veges_%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59061/5/T%C3%B6rj%C3%A9k_Brigitta_B%C3%ADr%C3%A1lat_Alapk%C3%A9pz%C3%A9s.pdf |z Dokumentum-elérés |