A labdarúgás szponzorációs piaca, a labdarúgó klubok marketingstratégiái.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pulveri Róbert
További közreműködők: Ghazal Mahmoud Jamil
Molnárné Bártfai Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:integrált marketing
labdarúgás
marketing
sportgazdaságtan
szponzorálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59083
Leíró adatok
Kivonat:A legnagyobb klubok már nemcsak helyi vagy nemzetközi szinten versenyeznek a nézők és a támogatók figyelméért, hanem globális brandekké váltak, amelyek világszerte vonzzák a sport iránt érdeklődőket. Ennek következményeképpen a szponzoráció már nem csupán a mezeken vagy stadionokban megjelenő logókban merül ki, hanem sokkal összetettebb formákat ölt. Ide tartoznak például az exkluzív partnerségek, közös kampányok, digitális tartalmak, amelyek mind a márkahűség építését szolgálják.A labdarúgás szponzorációja nemcsak gazdasági, hanem társadalmi és kulturális hatással is bír, például a közösségépítés, társadalmi felelősségvállalás vagy a helyi identitás erősítése révén.Ebben a szakdolgozatban célom bemutatni a labdarúgás szponzorációs piacának működését, valamint szeretném érinteni és megmutatni néhány futballklub marketingstratégiáját.