Pszichológiai hatások az online térben Befolyásolás és felhasználói élmény

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Novák Fanni
További közreműködők: Halmai Dr. Tamás
Váncza Panna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:döntéshozatal
fogyasztó(k)
fogyasztói magatartás
kommunikáció
manipuláció
reklámkampány
reklámpszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59106
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban az online hirdetések és kampányok pszichológiai befolyását vizsgáltam, figyelembe véve azok hatását az emberek gondolkodásmódjára. Az internetes platformok megjelenése jelentősen átformálta a kommunikációs szokásokat és formákat, ezzel új lehetőségeket is teremtve. A kutatásom célja, hogy feltárjam, milyen hatással van a média és a reklámok manipulációja a felhasználókra, miként formálja a döntéseiket, például egy adott cég termékeinek megvásárlásakor. A kutatásomhoz egy fast fashion divatmárkát, a H&M-et választottam.