A Zwack Unicum marketingstratégiája és online kommunikációja
Saved in:
| Main Author: | Szalay Tamara |
|---|---|
| Other Authors: |
Harsányi Dávid Péter
Ruttner Tamara |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | közösségi média marketingkommunikáció marketingstratégiák márkaépítés online marketing vállalkozás marketingstratégiája |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59118 |
Similar Items
A Zwack Unicum vállalatértékelése
: Geiger Ágnes
: Geiger Ágnes
Marketing Communication of Zwack Unicum Plc. Comparison of Unicum and Kalumba
: Lőrincz Bálint
: Lőrincz Bálint
A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése
: Tóth Luca
: Tóth Luca
A Zwack Unicum Nyrt. vállalat és márkaértékelése
: Kirchner Edina
: Kirchner Edina
Az Unicum Marketingstratégiája és Marketingkommunikációja
: Hortobágyi Viktor
: Hortobágyi Viktor
A Zwack Unicum Nyrt vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Gyumity Katalin
: Gyumity Katalin
VÁLLALATÉRTÉKELÉS, VÁLLALATÉRTÉKELÉSI MODELLEK ALKALMAZÁSA, FELVÁSÁRLÁS ÉS EGYESÜLÉS – ZWACK UNICUM NYRT.
: Vörös Gábor András
: Vörös Gábor András
The analysis of Zwack Unicum's strategic planning activity from product portfolio aspect
: Joó Roland
: Joó Roland
A Lean menedzsment eszközeinek alkalmazása a Zwack Unicum Nyrt. akciós projektjében
: Pintér Soma Zoltán
: Pintér Soma Zoltán
A Kötelező Visszaváltási Rendszer és bevezetésének előkészítése a Zwack Unicum Nyrt-nél
: Szekeres Anna
: Szekeres Anna
A Kötelező Visszaváltási Rendszer és bevezetésének előkészítése a Zwack Unicum Nyrt-nél
: Szekeres Anna
: Szekeres Anna
A borértékesítés fellendítése a boros rendezvények segítségével a Zwack Unicum Nyrt.-nél
: Piller Dorottya
: Piller Dorottya
A Zwack Unicum Nyrt. készletgazdálkodásának módszertani áttekintése, a készletérték változások okainak feltárása
: Balázs Bertold
: Balázs Bertold
Az IFRS hazai bevezetése hatásának bemutatása a Zwack Unicum Nyrt. beszámolóin keresztül
: Kovács Bettina
: Kovács Bettina
A CSR TEVÉKENYSÉG A CSALÁDI VÁLLALKOZÁSOKBAN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A ZWACK UNICUM NYRT. GYAKORLATÁRA
: Fábián Tímea Melinda
: Fábián Tímea Melinda
Magyarország európai uniós csatlakozása és a szeszipar, különös tekintettel a Zwack Unicum Rt.-re
: Kotmajer Anikó
: Kotmajer Anikó
A Zwack Unicum Nyrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmi helyzetének bemutatása több éb beszámolója alapján
: Vörös Gábor
: Vörös Gábor
A Zwack Unicum Nyrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése több év beszámolója alapján
: Nammou Ramón Ádám
: Nammou Ramón Ádám
A Zwack Unicum Nyrt. fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára
: Majer Dávid
: Majer Dávid
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert
: Böröcz Norbert
A covid-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit
: Majer Dávid
: Majer Dávid
A COVID-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit
: Majer Dávid
: Majer Dávid
A Pepsi kommunikációja és marketingstratégiája
: Kruppa Nándor
: Kruppa Nándor
A Zwack Unicum Nyrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Makk Szilárd
: Makk Szilárd
A Hell Energy Magyarország Kft. kommunikációja és marketingstratégiája
: Kincses Krisztián György
: Kincses Krisztián György
Keresőmarketing, a Zwack webshop tükrében
: Marczer Anna
: Marczer Anna
Egy online pólóbolt marketingstratégiája
: Molnár Mátyás
: Molnár Mátyás
A Max Factor márka marketingstratégiája és kommunikációja a hazai dekorkozmetikai piacon
: Dömötör Diána
: Dömötör Diána
Utazó bloggerek online kommunikációja
: Domiter Rebeka Dóra
: Domiter Rebeka Dóra
A Sziget fesztivál online marketingstratégiája
: Hegedüs Lotti
: Hegedüs Lotti
The effect of Zwack brand museum on forming the brand image
: Kemenesi Dóra
: Kemenesi Dóra
A McDonald's online kommunikációja
: Gajdács Bettina Diána
: Gajdács Bettina Diána
Az Unicum Ház szerepe a magyar turizmusban
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
Különleges online kereskedelmi oldalak kommunikációja
: Páli Döníz
: Páli Döníz
Egy induló online esküvői vállalkozás marketingstratégiája
: Császár Zsófia
: Császár Zsófia
Potential re-branding strategies for the Unicum bitter in the Hungarian market
: Kajdon Dorottya
: Kajdon Dorottya
MAC Cosmetics, egy kozmetikai márka online marketingstratégiája
: Móré Lilla
: Móré Lilla
A Zara üzlet marketingstratégiája és online PR megoldásai
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Családi vállalkozások tradicionális és innovációs jelentősége a Zwack család példáján keresztül
: Toma Dorina
: Toma Dorina
Az Unicum, mint brand versenytársi helyzete a fogyasztói szokások alapján
: Szakács Brigitta
: Szakács Brigitta
Similar Items
-
A Zwack Unicum vállalatértékelése
: Geiger Ágnes -
Marketing Communication of Zwack Unicum Plc. Comparison of Unicum and Kalumba
: Lőrincz Bálint -
A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése
: Tóth Luca -
A Zwack Unicum Nyrt. vállalat és márkaértékelése
: Kirchner Edina -
Az Unicum Marketingstratégiája és Marketingkommunikációja
: Hortobágyi Viktor