Településmarketing jelentősége Békéscsaba példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kecskeméti Kata
További közreműködők: Hargitai-Lőrincz Andrea
Lázáné Somogyi Lívia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Békéscsaba
kulturális turizmus
településmarketing
turizmus
Városmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59119
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a településmarketing szerepét vizsgáltam Békéscsaba város példáján keresztül, kiemelve, hogy az imázs és turisztikai vonzerőt tudatos építése elengedhetetlen a versenyképesség fenntartásához. Részletesen elemeztem a város természeti és kulturális adottságait, turisztikai eseményeit, illetve kitértem a marketingtevékenységre is. A dolgozat második felében kvantitatív és kvalitatív kutatásokkal támasztom alá a megállapításaimat és a szekunder kutatás elemeit. A dolgozat hangsúlyozza a digitális jelenlét fontosságát, illetve a régiós együttműködésben rejlő lehetőségeket, ezen kívül javaslatokat is fogalmazok meg a marketing fejlesztésére és a fiatalabb generációk hatékonyabb elérésére.