Klikktől a gyógyszerig Marketingkommunikáció szerepe a gyógyszeriparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vitéz Lotti
További közreműködők: Hajdu Ádám
Szabó Edit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:gyógyszeripar
gyógyszermarketing
marketingeszközök
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59152

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg59152
005 20251027143042.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vitéz Lotti 
245 1 0 |a Klikktől a gyógyszerig  |b Marketingkommunikáció szerepe a gyógyszeriparban  |c Vitéz Lotti  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A középiskolai éveim során egyre nagyobb szerepet kapott a mindennapjaimban a közösségi média, hiszen ez vált az elsődleges kommunikációs platformmá a kortársaim körében. Nap mint nap találkoztam különböző tartalmakkal – hírességek életébe nyerhettem betekintést, recepteket fedezhettem fel, valamint szórakoztató és informatív videókat nézhettem. Egy idő után tudatosan figyeltem, milyen hatással van rám és környezetemre a média. A folyamatos használat során egyre inkább érdekelni kezdett nemcsak a tartalomfogyasztás, hanem maga a tartalomgyártás is. Örömömet leltem abban, hogy saját pillanataimat megoszthatom, és egyre tudatosabban kezdtem el szerkeszteni a bejegyzéseimet, igazodva az aktuális trendekhez. Mindezek miatt már ekkor megfogalmazódott bennem, hogy a jövőben szeretnék mélyebben foglalkozni a közösségi média világával, azon belül is a kommunikáció különböző formáival, és ezt a területet választottam szakdolgozatom témájául. Jelenleg a Sanofi csapatának tagjaként lehetőségem van mélyebben foglalkozni a közösségi médiával, marketingkommunikációs eszközökkel és a digitális marketinggel. Munkám során olyan márkákkal dolgozom, mint az Algopyrin Neo és a Rhinospray, valamint egy rövid ideig a Dulcolax is a feladataim közé tartozott. Főbb tevékenységeim közé sorolható a social media posztok kidolgozása és optimalizálása, a piaci környezet elemzése, különböző kutatási eredmények áttekintése, valamint heti riportok készítése. 
695 |a gyógyszeripar 
695 |a gyógyszermarketing 
695 |a marketingeszközök 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketing 
700 1 |a Hajdu Ádám  |e ths 
700 1 |a Szabó Edit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59152/1/Vit%C3%A9z%20Lotti-Klikkt%C5%91l%20a%20gy%C3%B3gyszerig%20k%C3%A9sz.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59152/2/Szakdolgozati%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20_%20Klikkt%C5%91l%20a%20gy%C3%B3gyszerig%20Vitez%20Lotti.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59152/3/B%C3%ADr%C3%A1lat%20Vit%C3%A9z%20Lotti.pdf  |z Dokumentum-elérés