A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra a Gymbeam-ről

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dózsa Zsombor Zoltán
További közreműködők: Dervarits Diána
Kovács Dr. Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:döntéshozatal
fogyasztói magatartás
influenszer marketing
közösségi média
vásárlási szokások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59170
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom célja a közösségi média fogyasztói döntéshozatalra gyakorolt hatásának vizsgálata, különös tekintettel a Gymbeam márka esetére. Középpontjában az a kérdés áll, hogy a közösségi média platformok hogyan alakítják át a vásárlói magatartást, milyen szerepet játszanak a termékinformációk terjesztésében, és milyen mértékben befolyásolják a fogyasztók vásárlási döntéseit. A dolgozat hipotézise szerint a közösségi média jelentős hatással van a fogyasztók döntéseire a Gymbeam termékek esetében, befolyásolva a márkaismertséget, a vásárlói elköteleződést és a tényleges vásárlási hajlandóságot. A kérdőíves kutatás során nyert eredmények, valamint a szakirodalmi áttekintés alapján a hipotézist részben elfogadjuk, hangsúlyozva a közösségi média összetett és árnyalt hatását a fogyasztói magatartásra.