Reklámügynökségek és partneri kapcsolataik
Saved in:
| Main Author: | Kalmár Péter István |
|---|---|
| Other Authors: | Hamburger Béla |
| Format: | Final Paper |
| Kulcsszavak: | Vállalkozás, reklámügynökség Szolgáltatás, reklámügynökség Partnerkapcsolat, elemzés Esettanulmány |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59284 |
Similar Items
Reklámügynökségek szerepe a marketingben
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
Piackutatás és a partneri kör bővítése
: Őrsi Szilvia
: Őrsi Szilvia
A reklámügynökségek és a szabadúszó munkavállalók helyzete és kapcsolata Magyarországon
: Holló Júlia
: Holló Júlia
HR partneri szerep kialakítása a MAVIR ZRt.-nél
: Kápku Anett
: Kápku Anett
A reklámügynökségek változása és kihívásokra adott válaszai az aranykortól napjainkig
: Berta Zsófia Erzsébet
: Berta Zsófia Erzsébet
Az M Car Solutions Kft. beszállítói és partneri kapcsolati menedzsmentje
: Mihók Réka
: Mihók Réka
A vállalati társadalmi felelősségvállalás és annak gyakorlati különbségei a kis-, közepes- és nagyméretű reklámügynökségek életében
: Petrecz Orsolya
: Petrecz Orsolya
A teljesítményértékelés összekapcsolása a partneri elégedettség mérésével, szerepük felértékelődése a gazdasági válság idején
: Mezőfi Benigna
: Mezőfi Benigna
A hosszú távú partneri kapcsolatok és a tenderezési folyamatok fejlesztési lehetőségei a Waberer's International Nyrt.-nél
: Hegyi Gabriella Eszter
: Hegyi Gabriella Eszter
A távmunka és a home office hatásai munkáltatói és munkavállalói szemszögből lehetőségek, korlátok és hatékonysági kérdések
: Kalmár Kitti
: Kalmár Kitti
A hagyományos és közösségi média hatása a magyar divatmárkákra – a Sugarbird márka elterjedése és népszerűsége a médiában és a közösségi platformokon
: Kalmár Klaudia
: Kalmár Klaudia
Tengeri árufuvarozás és szállítmányozás nemzetközi szinten
: Kalmár Renátó
: Kalmár Renátó
A női és férfi kommunikáció összehasonlító elemzése Facebook és Instagram kommentek alapján a magyar szórakoztató műsorokról
: Kalmár Fruzsina
: Kalmár Fruzsina
Logisztikai szolgáltatók tendereztetése és a tender folyamatfejlesztése
: Kalmár Nikolett
: Kalmár Nikolett
Fenntarthatóság a magyar szépségipari- és kozmetikai cikkek piacán
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
Megasport események hatásai társadalmi, kulturális, és környezeti hatásai
: Kalmár Gergely
: Kalmár Gergely
A Soproni Óvatos Duhaj termékcsalád bevezetése és eredményei
: Kalmár Adrienn
: Kalmár Adrienn
A borospalack és címke lehet több, mint csomagolás? - A külső jegyek szerepe a belső értékek kommunikációjában és a fogyasztói igények alakulásában
: Kalmár Eszter
: Kalmár Eszter
Munka és család egyensúlya a Robert Bosch Kft.-nél
: Kalmár Brigitta
: Kalmár Brigitta
Az "adatos" szakértők számának és értékteremtő képességének felmérése Magyarországon
: Kalmár Csilla
: Kalmár Csilla
Az éttermi élmény vizsgálata Budapest és Lisszabon esetének összehasonlításával
: Kalmár Kata
: Kalmár Kata
Az öngondoskodás jelentősége (az állam és pénzügyi szolgáltatók szerepe)
: Kalmár Barbara
: Kalmár Barbara
Az eladáshelyi értékesítésösztönző eszközök és tevékenységek az Alpro márka példáján szemléltetve
: Kalmár Dalma
: Kalmár Dalma
Pénzügyi kockázatok és a MÁV Csoport kockázatkezelése a 2008-as válság óta
: Kalmár Edina
: Kalmár Edina
Az otthoni munkavégzés szerepének átalakulása és annak hatásai a hazánkban működő szolgáltatóközpontokra
: Kalmár Zsuzsanna
: Kalmár Zsuzsanna
A magyarországi autómegosztás fenntarthatósági előnyei, és a wigo jelenléte a belföldi piacon
: Kalmár Szabolcs
: Kalmár Szabolcs
A közösségi média hatása a politikai részvételre és szerepe a politikai kampányokban
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
A magyar lakosság borfogyasztási szokásainak elemzése, a bioborok megjelenése és hatása a fogyasztókra
: Kalmár Eszter
: Kalmár Eszter
A Megawatt Villamosipari Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése több év beszámolói alapján
: Kalmár Kinga
: Kalmár Kinga
Az eladáshelyi értékesítésösztönző tevékenységek az offline és online térben a Danone Alpro márkáján szemléltetve
: Kalmár Dalma
: Kalmár Dalma
A cafetéria rendszerek szerepe Magyarországon 2007-2011. években, és ezek alkalmazása a MÁV Zrt. adótervezésében
: Kalmár Edina
: Kalmár Edina
Az online marketing és az MLM-rendszer sajátosságainak bemutatása, a Nu Skin Enterprises Inc. vállalaton keresztül
: Kalmár Ibolya
: Kalmár Ibolya
Fogyasztói magatartás - online streaming szolgáltatók térhódítása és a mozitermek kihasználtságának elemzése a 2020-as koronavírus kirobbanása után
: Kalmár Réka
: Kalmár Réka
KISGYERMEKES NŐK VISSZATÉRÉSE A MUNKAERŐPIACRA GYERMEKVÁLLALÁS UTÁN, LEHETŐSÉGEK ÉS ESÉLYEK NÉGY COACHING FOLYAMAT BEMUTATÁSA NÉGY KISGYERMEKES ANYÁVAL
: Kalmár Mónika
: Kalmár Mónika
Kereskedelmi márkák szerepe a Spar Magyarországnál
: Kalmár Bálint
: Kalmár Bálint
A környezettudatos gazdálkodás bemutatása a Mercure Budapest Korona szálloda példáján keresztül
: Kalmár Kincső
: Kalmár Kincső
Diétás igények napjainkban
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
A néptánc, mint hagyományőrző tevékenység a szabadidő eltöltésében
: Kalmár Kitti
: Kalmár Kitti
A dolgozói elégedettség növelése érdekében alkalmazott motivációs eszközök az InterContinental Budapest szállodában
: Kalmár Lilla
: Kalmár Lilla
A hitelintézetek könyvvizsgálati sajátosságai
: Kalmár Dániel
: Kalmár Dániel
Similar Items
-
Reklámügynökségek szerepe a marketingben
: Nagy Nóra -
Piackutatás és a partneri kör bővítése
: Őrsi Szilvia -
A reklámügynökségek és a szabadúszó munkavállalók helyzete és kapcsolata Magyarországon
: Holló Júlia -
HR partneri szerep kialakítása a MAVIR ZRt.-nél
: Kápku Anett -
A reklámügynökségek változása és kihívásokra adott válaszai az aranykortól napjainkig
: Berta Zsófia Erzsébet