A Facebook és a Google automatizált hirdetési rendszerének bemutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Gyenes Fanny |
---|---|
További közreműködők: | Harsányi Dr. Dávid |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Google Automatizálás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5945 |
Hasonló tételek
Az online hirdetési platformok - A Google és Facebook fizetett hirdetései
: Potyondi Emese
: Potyondi Emese
A Google Ads és Facebook hirdetési felületének elemzése A Shoe Manic webáruház példáján keresztül
: Gáspár Réka
: Gáspár Réka
Fogyasztói magatartás a Facebook és a Google PPC alapú hirdetései tekintetében
: Kocsis Gábor Mihály
: Kocsis Gábor Mihály
A Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatása az X és Z generáció fogyasztói magatartására
: Budai Bálint
: Budai Bálint
How does the advertisement platform of Google and Facebook work in 2017 and what can advertisers do to increase their campaign performance?
: Kovács Máté Bendegúz
: Kovács Máté Bendegúz
A mobil hirdetési piac bemutatása, kihívásai és jövője
: Kokavecz Anna
: Kokavecz Anna
Le référencement sur Google
: Boughattas Omar
: Boughattas Omar
Online tartalomfogyasztási szokások és hirdetési trendek
: Czibik Tibor
: Czibik Tibor
A Google felhő alapú applikációi
: Schlachta Ferenc
: Schlachta Ferenc
Online marketing - A Google-effektus
: Stúber Gyöngyi Zsófia
: Stúber Gyöngyi Zsófia
Az online hirdetési piac fejlődése és jelenkori kihívásai - Hirdetési kampánycélok az autós és telekommunikációs hirdetők esetében
: Czeglédi Alexandra
: Czeglédi Alexandra
Acatering International Kft hirdetési és kommunikációs stratégiája
: Bóday Kamilla Dóra
: Bóday Kamilla Dóra
A mesterséges intelligencia használatának bemutatása a programmatic hirdetési rendszeren keresztül
: Farkas Bianka
: Farkas Bianka
Product placement mint hirdetési forma a mozifilmekben
: Zajácz Barbara
: Zajácz Barbara
Újszerű hirdetési formák a közösségi média oldalain
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
Automatizált fuvardíj-benchmarking
: Gombás Otília Borbála
: Gombás Otília Borbála
Interfészek Automatizált Tesztelése
: Molnár Péter
: Molnár Péter
Automatizált erőforrás és konfigurációmenedzsment
: Szabados Bence
: Szabados Bence
Influencer marketing - egy véleményvezér hatása a hirdetési világra
: Szabadi Alexandra
: Szabadi Alexandra
Automatizált tesztelés a gyakorlatban
: Horváth Géza Raul
: Horváth Géza Raul
Táblagépek használati jellemzői és a benne rejlő hirdetési potenciál
: Fazekas Zsófia
Megjelent: (2014)
: Fazekas Zsófia
Megjelent: (2014)
Web fejlesztés a Google App Engine használatával
: Lammel Bence
: Lammel Bence
Automatizált tesztelés banki környezetben
: Molnár Gergely
: Molnár Gergely
Márkakövetés a Facebook-on
: Juhász Eszter
: Juhász Eszter
Automatizált folyamatok bemutatása a Schöck Hungária Kft.-nél
: Csalár Rita
: Csalár Rita
Google Ads kampányok készítése és optimalizálása a gyakorlatban
: Batiz Bianka
: Batiz Bianka
Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban
: Tótok Barbara
: Tótok Barbara
Gyártási hatékonyság növelése automatizált adatgyűjtéssel
: Turányi Marcell
: Turányi Marcell
Automatizált kódmigrációs folyamatok számítógépes rendszerekben
: Borsos Balázs
: Borsos Balázs
Kezdet az automatizált szállodák felé
: Proksa Máté
: Proksa Máté
Facebook a középiskolai oktatásban
: Peszleg Petra
: Peszleg Petra
A Facebook tőzsdei bevezetése
: Szakács Norbert
: Szakács Norbert
Szoftvertesztelés, automatizált tesztelés kivitelezése és optimalizálása
: Tóth Annamária Renáta
: Tóth Annamária Renáta
A KPMG automatizált ÁFA bevallási folyamatának bemutatása és fejlesztési terve
: Berényi Barbara
: Berényi Barbara
A Facebook tündöklése és "hanyatlása"
: Karmacsi Fanni
: Karmacsi Fanni
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
: Fenyvesi Laura
: Fenyvesi Laura
The Rebranding of Facebook and the Metaverse Project
: Antal Krisztián
: Antal Krisztián
A Google Ads használatának előnyei és hátrányai a vállalkozások esetében
: Ormai Fanni
: Ormai Fanni
Automatizált kereskedés lehetőségei és korlátai a tőzsdén
: Várallai Gábor
: Várallai Gábor
A fizetős és az organikus hirdetési eszközök összehasonlítása, magyar kiskereskedelmi webáruházak szempontjából
: Bondár Imre Kristóf
: Bondár Imre Kristóf
Hasonló tételek
-
Az online hirdetési platformok - A Google és Facebook fizetett hirdetései
: Potyondi Emese -
A Google Ads és Facebook hirdetési felületének elemzése A Shoe Manic webáruház példáján keresztül
: Gáspár Réka -
Fogyasztói magatartás a Facebook és a Google PPC alapú hirdetései tekintetében
: Kocsis Gábor Mihály -
A Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatása az X és Z generáció fogyasztói magatartására
: Budai Bálint -
How does the advertisement platform of Google and Facebook work in 2017 and what can advertisers do to increase their campaign performance?
: Kovács Máté Bendegúz