A BMW i almárka magyarországi marketingkommunikációjának bemutatása és elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Decker Vivien |
---|---|
További közreműködők: | Brávácz Ibolya |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | BMW i almárka Fenntarthatóság Wallis elektromos autó Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/596 |
Hasonló tételek
A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata
: Turcsán Dávid
: Turcsán Dávid
A BMW online marketing tevékenységének bemutatása
: Bese Ábel Benjámin
: Bese Ábel Benjámin
PR a BMW gyakorlatában
: Kátai Szabolcs
: Kátai Szabolcs
Értékesítési folyamatok elemzése a BMW Magyarországnál
: Mondrák Tamara
: Mondrák Tamara
A Tracon Budapest Kft. marketing szemléletű elemzése és egy almárka bevezetés lehetőségének vizsgálata
: Kereszty Domos
: Kereszty Domos
A BMW Premium Selection kereskedelmi elemzése - Javaslatok marketing aktivitásra
: Bacsányi András Csaba
: Bacsányi András Csaba
The Impact of Social Media Platforms on BMW's Public Relations Strategy
: Gulmaliyev Ilham
: Gulmaliyev Ilham
A Budapest Park bemutatása, szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése
: Martinkó Dorka
: Martinkó Dorka
A WWF Magyarország marketingkommunikációjának bemutatása
: Falu Gabriella Krisztina
Megjelent: (2014)
: Falu Gabriella Krisztina
Megjelent: (2014)
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése
: Tenk Márton Miklós
: Tenk Márton Miklós
A Formula-1 marketingkommunikációjának elemzése
: Keserü Dorina
: Keserü Dorina
Fót Város Önkormányzata marketingkommunikációjának elemzése
: Fehér Gáspár
: Fehér Gáspár
Kiskereskedelmi vállalatok marketingkommunikációjánák átfogó elemzése
: Simoncsik Bettina
: Simoncsik Bettina
A Bors GasztroBár marketingkommunikációjának bemutatása
: Csernus Mátyás
: Csernus Mátyás
Egy családi térkő üzem marketingkommunikációjának bemutatása
: Döbörhegyi Balázs
Megjelent: (2014)
: Döbörhegyi Balázs
Megjelent: (2014)
BMW Magyarország Kft. likviditás menedzsmentje és kintlévőség kezelési politikája a gazdasági válság tükrében
: Erdélyi Krisztina
: Erdélyi Krisztina
A Sziget Fesztivál online marketingkommunikációjának elemzése
: Váncza Panna
: Váncza Panna
A hévízi szállodák marketingkommunikációjának kritikus elemzése
: Trbovics Zóra
: Trbovics Zóra
A hálózatbővítés nehézségei a BMW Magyarország hálózatában a Bavarian Classics szervizpont példáján keresztül
: Miklán András Tamás
: Miklán András Tamás
A BMW Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének elemzése a beszámolók alapján 2004 és 2007 között
: Tóásó Mária
: Tóásó Mária
Philips Magyarország marketingkommunikációjának elemzése-Szépségápolási terület
: Maruzs Hanna Bianka
: Maruzs Hanna Bianka
A VELUX Magyarország Kft. társadalomközpontú marketingkommunikációjának bemutatása
: Siklódi Brenda
: Siklódi Brenda
A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
A Lázár Lovaspark marketingkommunikációjának elemzése és fejlesztése
: Gönczöl Kitti
: Gönczöl Kitti
A METRO Kereskedelmi Kft. szervezeti- és marketingkommunikációjának bemutatása
: Lénárt Lilla
: Lénárt Lilla
Az EGLO LUX Kft. marketingkommunikációjának bemutatása és értékelése
: Major Ilona
: Major Ilona
A Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának elemzése
: Szlovák Dorottya Mária
: Szlovák Dorottya Mária
A T62 Hotel tevékenysége, fókuszban a marketingkommunikációjának bemutatása
: Szurkos Orsolya Laura
: Szurkos Orsolya Laura
Villa Pianciani marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
Egy hazai dizájner márka marketingkommunikációjának vizsgálata és elemzése
: Fehér Klaudia Irén
: Fehér Klaudia Irén
A CMS rendszerek magyarországi jövője, az iKreator pozícionálása és értékesítési lehetőségei
: Karácsony Erika
: Karácsony Erika
Az i-Cell Kft. online marketingtevékenységének elemzése
: Várkonyi Alexa
: Várkonyi Alexa
Housekeeping Supervisor-i tevékenységek
: Pribelszki Fanni Csenge
: Pribelszki Fanni Csenge
A Diego Kereskedelmi Kft. marketingkommunikációjának bemutatása, elemzése és értékelése hazai és nemzetközi szinten
: Csernák Szilvia
: Csernák Szilvia
A Suzuki Motorrad marketingkommunikációjának átdolgozása
: Gere Zoltán
: Gere Zoltán
Eseménymarketing és közösségi oldalak - a Breier Farm marketingkommunikációjának elemzése
: Harmath Mária
: Harmath Mária
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
A Central Médiacsoport Zrt. marketingkommunikációjának bemutatása a terjesztési divízió gyakorlatában
: Marton Zoltán
: Marton Zoltán
Hasonló tételek
-
A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata
: Turcsán Dávid -
A BMW online marketing tevékenységének bemutatása
: Bese Ábel Benjámin -
PR a BMW gyakorlatában
: Kátai Szabolcs -
Értékesítési folyamatok elemzése a BMW Magyarországnál
: Mondrák Tamara -
A Tracon Budapest Kft. marketing szemléletű elemzése és egy almárka bevezetés lehetőségének vizsgálata
: Kereszty Domos