A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Torma Ramóna |
---|---|
Other Authors: | Budea Ildikó |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Four Seasons Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest luxusmárka luxusszálloda Szállodai besorolási rendszer fogyasztói magatartás hamisítvány marketing divattermék luxuscikk |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5962 |
Similar Items
Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
: Györkő Melinda
: Györkő Melinda
Minőségbiztosítás a luxus hotelek esetében, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Miseta Fanni
: Miseta Fanni
Rendezvényszervezés és a terület jövedelmezőségi faktorainak bemutatása a Four Seasons Gresham Palace szállodán keresztül
: Szabó Bence
: Szabó Bence
A szállodai marketing tevékenység értékelése a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, a Four Seasons Hotel Singapore és a Four Seasons Resort Kuda Huraa összehasonlító példáján keresztül
: Hajtó Abigél
: Hajtó Abigél
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára
: Kovács Anna Sára
Pénzügyi vezetés, pénzgazdálkodás a budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palace pénzügy osztály szemszögéből
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A Four Seasons Gresham Palace és a Corinthia Hotel Budapest tevékenységének komplex, összehasonlító elemzése
: Major Noémi
: Major Noémi
Critical analysis of the relation between sustainability and luxury in the event management of Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest
: Barcsay Vivien
: Barcsay Vivien
Az internet, mint kommunikációs eszköz a szállodai üzletágban, a Four Seasons Hotel Gresham Palace-on keresztül bemutatva
: Turák Ádám
: Turák Ádám
A Rezerváció részleg komplexitása és a vendégek szobafoglalási szokásainak alakulása a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján keresztül
: Ivanics Bettina
: Ivanics Bettina
A 2020-as COVID-19 egészségügyi válsághelyzet hatása a szállodaiparra a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Bugovics Dániel Péter
: Bugovics Dániel Péter
A piaci szegmentáció szerepe és hatása az árbevételre a Four Seasons Hotel Gresham Palace esetében
: Beer Márkó
: Beer Márkó
The importance, functions and role of a Guest Service Agent at Four Seasons Gresham Palace and other 5-star luxury hotels
: Molnár Máté
: Molnár Máté
A szállodai szobafoglalás, az értékesítési csatornák, és a szobafoglalási szokások vizsgálata a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján
: Varga Dóra
: Varga Dóra
A Four Seasons Hotel Gresham Palota versenyképességének elemzése a rendezvénypiacon
: Mihály Patrícia
: Mihály Patrícia
A szállodai minőségmérés, próbavásárlások módszerei és gyakorlata az Aria Hotel Budapest és a Four Seasons Hotel Budapest Gresham Palace példáján keresztül
: Zetkó Patrícia Emília
: Zetkó Patrícia Emília
Általános tevékenységek összehasonlító elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge és a Four Seasons Hotel Gresham Palace szállodák között
: Zwickl Dániel Zsolt
: Zwickl Dániel Zsolt
Az értékrend és a vállalati felelősségvállalás a szállodaiparban az InterContinental Budapest és a Four Seasons Gresham Palace Budapest összehasonlításán keresztül
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül
: Juhász Mirella Vanda
: Juhász Mirella Vanda
Four Seasons in One Day The Different Shades of Organisational
: Heidrich Balázs, et al.
Published: (2015)
: Heidrich Balázs, et al.
Published: (2015)
Luxusmárka marketing stratégiája
: Juhászová Lívia
: Juhászová Lívia
Generációk viszonyulása a luxusmárka hamisítványokhoz
: Faludi Nikolasz Zsolt
: Faludi Nikolasz Zsolt
A Forbes Travel Guide minősítés jelentősége egy szálloda életében, a Four Seasons Budapest példáján keresztül
: Darvas Nóra
: Darvas Nóra
Az olasz gasztronómia helyzete a Four Seasons Hotel Milánó F&B részlegén keresztül
: Németh Andrea
: Németh Andrea
Hogyan biztosítja a luxus élményét a Four Seasons szállodalánc a működés szintjén? A luxust biztosító szolgáltatások vizsgálata 3 szálloda példáján keresztül.
: Rosta Petra
: Rosta Petra
A Front Office és a Four Seasons szervíz elemzése a Retreat Host pozíción keresztül, a Sensei Lanai szállodában
: Juhász Virág
: Juhász Virág
Műemlékvédelmi előírások érvényesítése a budapesti szállodafejlesztések során a Gresham Palota példáján keresztül
: Gubis Eszter
: Gubis Eszter
Seasonality in hospitality at the Lake Balaton
: Varga Dorottya
: Varga Dorottya
A 7Seasons Apartments Budapest bemutatása, és tevékenységének elemzése
: Bilau Tímea Johanna
: Bilau Tímea Johanna
A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján
: Rudolf Katalin
: Rudolf Katalin
Könyvvizsgálati kockázatok és eljárások bemutatása egy "Big Four" környezetében
: Repei Anna
: Repei Anna
A Four Points By Sheraton Kecsekemét Hotel & Konferenciaközpont Bistorant Éttermének bemutatása
: Kócsó Beatrix
: Kócsó Beatrix
The Communication Of Immigration from Four Different Aspects
: Sharabi Maya
: Sharabi Maya
Tourism seasonality in Punta del Este, Uruguay Analysis of offer diversification strategies
: Cerecetto Gonzalez Maria Agustina
: Cerecetto Gonzalez Maria Agustina
Vendéglátóipari egység profilváltásának oka, lehetőségének, piaci pozíciójának vizsgálata és elemzése a Palace Café & Restaurant példáján keresztül
: Kocsy Anett
: Kocsy Anett
Audit folyamatok automatizálása a Big Four cégeknél
: Ser Bence
: Ser Bence
Arculatváltoztatás a New York Palace Kft. életében
: Kiss Hajnalka
: Kiss Hajnalka
Front Office tevékenységei a New York Palace-ban
: Pásztai Edina Kinga
: Pásztai Edina Kinga
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel esettanulmánya
: Valentin Vivien
: Valentin Vivien
The potential of a Seasonal Sport Hotel in the Balaton Region based on an American example
: Halmai Szervác
: Halmai Szervác
Similar Items
-
Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
: Györkő Melinda -
Minőségbiztosítás a luxus hotelek esetében, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Miseta Fanni -
Rendezvényszervezés és a terület jövedelmezőségi faktorainak bemutatása a Four Seasons Gresham Palace szállodán keresztül
: Szabó Bence -
A szállodai marketing tevékenység értékelése a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, a Four Seasons Hotel Singapore és a Four Seasons Resort Kuda Huraa összehasonlító példáján keresztül
: Hajtó Abigél -
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára