A rendelésfelvétel központosítása a Hungaropharma Zrt-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bélteki Krisztina
További közreműködők: Horváth Annamária
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:rendelésfelvétel
centralizáció
CRM bevezetés
ügyfélszolgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/6177

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg6177
005 20161108141856.0
008 160513suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Bélteki Krisztina 
245 1 2 |a A rendelésfelvétel központosítása a Hungaropharma Zrt-nél  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Bélteki Krisztina 
246 1 0 |a A rendelésfelvétel központosítása a Hungaropharma Zrt-nél  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A vállalatok hosszú távú versenyképességének egyik legfontosabb tényezője a folyamatos megújulás és a változó körülményekhez való alkalmazkodás képessége. Minden piacképes vállalkozásnak szüksége van időről időre belső folyamatainak, működésének felülvizsgálatára, racionalizálására, vállalati mérettől függetlenül. Dolgozatom aktualitását egy ilyen racionalizálási törekvés adja: Hogyan optimalizálhatja a vállalat egy részfolyamatában a költségeit anélkül, hogy sérülne a vevőkiszolgálás színvonala? Dolgozatomat a Hungaropharma Zrt. logisztikájának egy kisebb szeletéről, a rendelés-felvétel gyakorlatáról írom, viszont fontosnak tartom, hogy a rendelésfelvételt mindig egy nagyobb rendszerben elhelyezve (teljes vállalati logisztikai tevékenység, ellátási lánc), valamint az ágazat specifikumait és aktuális trendjeit figyelembe véve vizsgáljam. Célom, hogy a szakirodalom és a vállalati tapasztalatok alapján elhelyezzem a rendelésfelvételt a logisztikai folyamatban, rámutassak annak jelentőségére, ismertessem az ügyfélkapcsolat-kezelés egy új szemléletét (CRM) és feltárjam az újonnan bevezetett CRM-rendszerben rejlő kiaknázatlan lehetőségeket. Dolgozatom első fő része a szakirodalmi összefoglaló, melyben a vevőkiszolgálás, rendelésfelvétel (folyamata, lehetőségei), ügyfélszolgálat, CRM rendszerek témakörét vizsgálom a kapcsolódó hazai és nemzetközi szakirodalmi írások alapján. A vállalati gyakorlat részben a Hungaropharma Zrt ellátási láncban betöltött szerepe, logisztikája valamint vevőszolgálata és rendelés-felvételi gyakorlata kerül bemutatásra. A dolgozat harmadik fő része a fejlesztésének lehetséges további irányait, lehetőségeit kutatja a bevezetés jelenlegi szakaszában és hosszú távon egyaránt. 
695 |a rendelésfelvétel 
695 |a centralizáció 
695 |a CRM bevezetés 
695 |a ügyfélszolgálat 
700 0 1 |a Horváth Annamária  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/6177/1/szakdolgozat_Belteki_Krisztina_2016.pdf  |z Dokumentum-elérés