Mi lenne a leghatékonyabb marketingstratégia egy új kávézó piacra vezetésekor?
Saved in:
Main Author: | Révész Petra |
---|---|
Other Authors: | Réthi Gábor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Kávézó Piackutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/6432 |
Similar Items
Innád, ha lenne? Avagy a kenyérsör bevezetése a magyar piacra
: Pál Vince
: Pál Vince
A Fétis Kft. eredményességét befolyásoló tényezők vizsgálata – avagy mi lenne az eredmény növelésének legjobb
: Bőczén Adrienn
: Bőczén Adrienn
Faktoring, mint a követeléskezelés leghatékonyabb eszköze
: Szentkuti Ágnes
: Szentkuti Ágnes
A XXI. század leghatékonyabb BTL eszközei
: Joó Márton
: Joó Márton
Zene nélkül az élet tévedés lenne
: Berényi Kitti
: Berényi Kitti
Személyes eladás, mint a timeshare leghatékonyabb reklámja
: Juhász Noémi
: Juhász Noémi
Marketingstratégia a Trevenque informatikai cég magyarországi piacra lépéséhez
: Ujj Zsuzsanna
: Ujj Zsuzsanna
Egy újonnan induló pékség bevezetése a piacra, avagy egy marketingstratégia kialakítása
: Lepres Dávid
: Lepres Dávid
Egy innovatív kávézó megvalósítása
: Bedő Kristóf
: Bedő Kristóf
Jó Berlinnek. Budapestnek is jó (lenne)! Fenntarthatósági kérdések
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
Egy budai kávézó üzleti terve
: Benedek-Zatykó Rita
: Benedek-Zatykó Rita
Leghatékonyabb e-HRM eszközök a toborzás-kiválasztás folyamata során
: Czégány Enikő
: Czégány Enikő
Egy szingapúri időalapú kávézó marketingtevékenységének elemzése
: Illésy Katalin
: Illésy Katalin
Hugs with Mugs kávézó megalapítása
: Turai Ergoretta Éva
: Turai Ergoretta Éva
Új termék bevezetése növekvő piacra
: Czobor Norbert
: Czobor Norbert
Influencermarketing fogyasztói hatásának vizsgálata egy kávézó vendégei körében
: Olexa Flóra
: Olexa Flóra
A marketingstratégia megjelenése a Fibre Net Srl. termékeinek külföldi piacra való bevezetésében és promóciójában
: Drexler Mónika
: Drexler Mónika
Esernyős kávézó, mint Óbuda Kultúrális Központja
: Gulyás Dávid Máté
: Gulyás Dávid Máté
Új termék bevezetésével kapcsolatos marketingstratégia meghatározása A SpyTel piaci bevezetése a közvetlen értékesítés piacára
: Kopin Zsuzsanna
: Kopin Zsuzsanna
Egy új biztosítási termék bevezetése a magyarországi bankbiztosítási piacra
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
EGY EGÉSZSÉGES KÁVÉZÓ BESZERZÉSI ÉS RAKTÁROZÁSI FOLYAMATAINAK TERVEZÉSE, KIVITELEZÉSE
: Nagy Ivett Krisztina
: Nagy Ivett Krisztina
Egy specifikus szolgáltatást nyújtó kávézó üzemeltetésének és gazdálkodásának bemutatása
: Nardai Eszter
: Nardai Eszter
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid
: Cseke Dávid
Marketingstratégia A szervezeti piac sajátosságai
: Csesznik Natália
: Csesznik Natália
Új marketingstratégia kialakítási lehetőségének vizsgálata a DSS Consulting Kft.-nél
: Marxer Balázs
: Marxer Balázs
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére
: Urbán Réka
: Urbán Réka
Egy új, a kólás ízesítésű alkoholos sör bevezetése a piacra
: Kristóf Renátó
: Kristóf Renátó
Marketingstratégia kialakítása egy munkaruházati, munkavédelmi felszereléseket értékesítő kisvállalkozásnak
: Biró Borostyán Petra
: Biró Borostyán Petra
Marketingstratégia a gyakorlatban
: Szakos Mercédesz
: Szakos Mercédesz
A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál
: Németh Jázmin
: Németh Jázmin
A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál
: Szőke Hilda
: Szőke Hilda
Marketingterv kidolgozása a dunakeszi Gofri Ház kávézó számára
: Panyi Mária Magdolna
: Panyi Mária Magdolna
A Majorka kávézó marketing személetű bemutatása, helyzetének értékelése
: Bakics Dorina
: Bakics Dorina
Egy új elektronikai cikk bevezetése a piacra a Samsung Electronics esetében
: Pintér Dániel
: Pintér Dániel
MiFID alapjai
: Tujner Zoltán
: Tujner Zoltán
Az Ínyenc Falatozó és Kávézó üzleti környezetének elemzése
: Nikl Máté
: Nikl Máté
Új termék bevezetése az FMCG piacra - AdeZ
: Bárdossy Flóra Luca
: Bárdossy Flóra Luca
Marketingstratégia a 21. században
: Brumán Vivien
: Brumán Vivien
Marketingstratégia a szépségszalonok világában
: Besenyő Flóra
: Besenyő Flóra
Egy új mobilszolgáltató piacra lépésének marketingstratégiája - A UPC Magyarország mobil szolgáltatásának bevezetése
: Leskó Dalma
: Leskó Dalma
Similar Items
-
Innád, ha lenne? Avagy a kenyérsör bevezetése a magyar piacra
: Pál Vince -
A Fétis Kft. eredményességét befolyásoló tényezők vizsgálata – avagy mi lenne az eredmény növelésének legjobb
: Bőczén Adrienn -
Faktoring, mint a követeléskezelés leghatékonyabb eszköze
: Szentkuti Ágnes -
A XXI. század leghatékonyabb BTL eszközei
: Joó Márton -
Zene nélkül az élet tévedés lenne
: Berényi Kitti