Vendégtípusok összehasonlítása és a szálloda által nyújtott szolgáltatások a Mercure Budapest Korona Hotelben
Elmentve itt :
Szerző: | Pozsik Dorottya |
---|---|
További közreműködők: | Schultz Éva |
Kulcsszavak: | Szálloda Housekeeping |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/6945 |
Hasonló tételek
Értékesítési csatornák a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
Leisure és MICE szegmensek összehasonlítása a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Bödör Vivien
: Bödör Vivien
Munkaszervezés a vendéglátásban a Mercure Budapest Korona Hotelben és Winestone Éttermében
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A housekeeping szerepe a vendégélmény növelésében a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Polyák Adrienn
Megjelent: (2018)
: Polyák Adrienn
Megjelent: (2018)
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
A 4*-os Mercure Korona szálloda humánerőforrás gazdálkodása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
A környezettudatos gazdálkodás bemutatása a Mercure Budapest Korona szálloda példáján keresztül
: Kalmár Kincső
: Kalmár Kincső
A nemzetközi és magyar konyha ételeinek aránya, elemzése a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Hikisch Réka
: Hikisch Réka
A Mercure Budapest Korona által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Slam Patrik
: Slam Patrik
A Mercure Budapest Korona által ellátott food and beverage tevékenység bemutatása, elemzése
: Kéri Helga
: Kéri Helga
Az egészségturizmus fejlesztése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Láng Daniella
: Láng Daniella
Értékesítői tevékenységek a Mercure Budapest Korona Hotelen belül
: Kovács Adrienn
: Kovács Adrienn
Vendégtípusok a HOTREC-ben
: Csemer Virgínia
: Csemer Virgínia
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
A hagyományos bankok, neobankok és a fintech vállalatok által nyújtott szolgáltatások összehasonlítása és elemzése
: Skoperda Nikol
: Skoperda Nikol
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
A Mercure Budapest Korona hotel minősítése a meglévő osztályba sorolási követelmények alapján
: Gendur Nikolett
: Gendur Nikolett
Szolgáltatások a felhőben (Az Invitech ICT Services Kft. által nyújtott felhő alapú szolgáltatások bemutatása)
: Elsik Dániel
: Elsik Dániel
A housekeeping területének és szervezetének bemutatása a Mercure Budapest Korona Hotel példáján keresztül
: Csősz Renáta
: Csősz Renáta
F&B ÉRTÉKESÍTÉS A MERCURE BUDA HOTELBEN
: Tihanyi Norbert
: Tihanyi Norbert
Az Accor szállodacsoporthoz tartozó Mercure Budapest Castle Hill és Mercure Budapest Korona szállodák összehasonlító elemzése általános adottságaik és gazdasági mutatóik alapján.
: Megyeri Csanád Gábor
: Megyeri Csanád Gábor
Mercure Hotel Korona kínálatának, WineStone étterem étlapjának elemzése
: Kertész Nikolett
: Kertész Nikolett
A szervezeti felépítés hatása a rendezvényszervezésre a Sofitel Budapest és a Mercure Korona szállodákban
: Szilágyi Kitti Tünde
: Szilágyi Kitti Tünde
AZ ACCOR SZÁLLODALÁNC TÖRZSVENDÉG PROGRAMJÁNAK BEMUTATÁSA ÉS VIZSGÁLATA A MERCURE BUDAPEST KORONA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Molnár Vivien Lilla
: Molnár Vivien Lilla
Az értékesítésben dolgozók szervezetének felépítése, munkakörök, alkalmazott felszolgálási módok a Mercure Budapest Korona Szállodában
: Karászi Emese
: Karászi Emese
A Mercure és Ibis Budapest Castle Hill Szálloda Housekeeping tevékenysége
: Zátrok Renáta Mónika
: Zátrok Renáta Mónika
Szállodai tevékenységek - vendégtípusok és vendégpanaszok kezelése az Aranyhomok Szállodában
: Fekete Brigitta
: Fekete Brigitta
A Mercure Korona Hotel Housekeeping részlegének bemutatása és munkaerő-piacának vizsgálata
: Balás Kitti
: Balás Kitti
Protokoll és kommunikációs helyzetek bemutatása a budapesti Mercure Hotel Korona életében
: Ujszászi Petra
: Ujszászi Petra
Az Európai Unió által nyújtott források felhasználásának ellenőrzése
: Borbély Ingrid Katalin
: Borbély Ingrid Katalin
A PROTOKOLL ÉS A KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK MEGJELENÉSE A BUDAPESTI MERCURE HOTEL KORONA ÉLETÉBEN
: Leitner Nóra
: Leitner Nóra
Fogyasztói szokások vizsgálata az optikus által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevők körében
: Kerek-Ujvári Dorottya Sára
: Kerek-Ujvári Dorottya Sára
Front Office terület működése, felépítése és szerepe a Mercure Korona Hotel példáján keresztül
: Kardos Krisztián
: Kardos Krisztián
A digitalizáció által nyújtott marketing lehetőségek a modern korban
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
Szolgáltatások a szálloda portáján
: Bártfai Endre
Megjelent: (2006)
: Bártfai Endre
Megjelent: (2006)
Az Ibis- és Mercure Budapest Castle Hill szálloda elemzése és fejlesztésére tett javaslatok
: Bódy Levente László
: Bódy Levente László
Leltározás által nyújtott pénzügyi információk, sajátos leltározási módszertanok vizsgálata
: Frankó Gábor
: Frankó Gábor
A Mercure Budapest City Center által működtetett F&B részleg feladatainak elemzése
: Forgács Réka
: Forgács Réka
Hasonló tételek
-
Értékesítési csatornák a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Borka Zsófia Zsuzsanna -
Leisure és MICE szegmensek összehasonlítása a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Bödör Vivien -
Munkaszervezés a vendéglátásban a Mercure Budapest Korona Hotelben és Winestone Éttermében
: Szabó Laura -
A housekeeping szerepe a vendégélmény növelésében a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Polyák Adrienn
Megjelent: (2018) -
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor