A közösségi médiában való jelenlét hatékonyságának mérése és elemzési módszerei a Magyarországon tevékenykedő kis- és középvállalkozások körében
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó András |
---|---|
További közreműködők: | Zsigmond Száva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Közösségi média Kis- és középvállalkozások Hatékonyság mérése |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7032 |
Hasonló tételek
A Tőzsde elemzési módszerei
: Kondás László
: Kondás László
A kis- és középvállalkozások helyzete egy speciális szegmensben tevékenykedő vállalat tükrében
: Tunyogi Kristóf
: Tunyogi Kristóf
A szépségipar online jelenléte, közösségi médiával való kapcsolata
: Mészáros Csenge Fanni
: Mészáros Csenge Fanni
A kódrefaktorálás hatékonyságának mérése C#-ban
: Petrovics Péter Patrik
: Petrovics Péter Patrik
A kis- és középvállalkozások és a közösségi média egymáshoz való viszonya
: Fehér Kornélia
Megjelent: (2013)
: Fehér Kornélia
Megjelent: (2013)
A hazai könyvkiadók jelenléte a social médiában
: Bereczki Szilvia
: Bereczki Szilvia
A logisztikai szolgáltató partnerek hatékonyságának mérése, illetve növelése
: Szekeres Dárius
: Szekeres Dárius
Gasztronómiai vállalkozások és a közösségi platformokon való jelenlét Hogyan hat egy étterem vendégkörére és forgalmára?
: Bognár Kinga
: Bognár Kinga
Az online marketing jelenléte és jelentősége a kis-és középvállalkozások életében
: Belina Tímea
: Belina Tímea
Az OASIS Apartments Kft. közösségi médiában való szereplésének elemzése
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Közösségi médiában történő diákmunkákra való toborzás jelentőségének empirikus kutatása
: Horváth Barbara
: Horváth Barbara
Marketing hatékonyságának vizsgálata a social médiában
: Turós Alexandra Linda
: Turós Alexandra Linda
Banki IT szektorban, agilisan dolgozó fejlesztőcsapatok hatékonyságának mérése és IT támogatása
: Juhász Ádám
: Juhász Ádám
Az ökoturizmus hatékonyságának mérése zöld szállodákban Összehasonlító elemzés, Silvanus Hotel - Visegrád, Thermal Hotel Visegrád ****superior
: Vándor Szilvia
: Vándor Szilvia
A gépjárműiparban tevékenykedő vállalkozások jövedelmezőségének, hatékonyságának elemzése, valamint a transzferárak hatása e vállalkozások eredményességére
: Grenács Enikő
: Grenács Enikő
A Z generáció munkaerőpiacon való jelenléte
: Gáncs Tamara Ramóna
: Gáncs Tamara Ramóna
Az információ kezelés hatékonyságának mérése a BRE projekt bevezetésének kapcsán
: Mészáros Noémi Abigél
: Mészáros Noémi Abigél
Munkahelyi kommunikációs készségfejlesztés lehetőségei és kihívásai. Hatékonyságának mérése és kiértékelése
: Nagy Lilla
: Nagy Lilla
A vállalati brandépítés a közösségi médiában
: Hermeczi András
: Hermeczi András
Felelős vállalatvezetés a kis- és középvállalkozások körében Magyarországon
: Gorgyejev Rita
: Gorgyejev Rita
Lean menedzsment módszertana a kis- és középvállalkozások körében
: Fekete Dzsenifer
: Fekete Dzsenifer
Marketingkommunikációs kihívások a kis- és középvállalkozások körében napjainkban
: Krisán György
: Krisán György
A siker rejtélye a kis- és középvállalkozások körében
: Varga Vivien
: Varga Vivien
A MÁV-Start Zrt. online kommunikációs stratégiájának és tevékenységének bemutatása és elemzése, jelenléte a közösségi médiában
: Schwartz Kinga
: Schwartz Kinga
Az Euroindustrial Management Kft. éves beszámolójának elemzési módszerei, információtartalmának vállalkozói szintű hasznosítása
: Németh Zsaklin
: Németh Zsaklin
A mérleg valódiságának és a pénzügyi helyzet elemzésének módszerei egy szállodaiparban tevékenykedő vállalkozás esetében
: Hollendus Andrea
: Hollendus Andrea
Online marketing, az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában
: Várbiró Vilma
: Várbiró Vilma
Kis-és középvállalkozások bemutatása az LP Kft.mérlegelemzésének és termelési hatékonyságának vizsgálatával
: Fekete Anna
: Fekete Anna
Énmárka a közösségi médiában
: Varga Dorina
: Varga Dorina
Őszinteség a közösségi médiában
: Vesztróczy István Péter
: Vesztróczy István Péter
Márkaépítés a közösségi médiában
: Tóth Fruzsina
: Tóth Fruzsina
Kommunikáció a közösségi médiában
: Hordós Andrea
: Hordós Andrea
Tartalommarketing a közösségi médiában
: Birizdó Réka
: Birizdó Réka
Szervezetek a közösségi médiában
: Gábriel Anita
: Gábriel Anita
Kríziskommunikáció a közösségi médiában
: Biás Csongor
: Biás Csongor
Videómarketing a közösségi médiában
: Pap Dorina
: Pap Dorina
Külföldi és magyar futballklubok jelenléte a közösségi médiában – Az FC Ajka és a Wrexham AFC esetének összehasonlítása
: Jagodics Bence
: Jagodics Bence
A kontrolling rendszerek jelentősége a kis és középvállalkozások körében
: Patócs Virág
: Patócs Virág
Finanszírozási lehetőségek és nehézségek a kis- és középvállalkozások körében
: Dobrádi Abigél
: Dobrádi Abigél
A közösségi finanszírozás (crowdfunding) a kis- és középvállalkozások esetében
: Sós Sára
: Sós Sára
Hasonló tételek
-
A Tőzsde elemzési módszerei
: Kondás László -
A kis- és középvállalkozások helyzete egy speciális szegmensben tevékenykedő vállalat tükrében
: Tunyogi Kristóf -
A szépségipar online jelenléte, közösségi médiával való kapcsolata
: Mészáros Csenge Fanni -
A kódrefaktorálás hatékonyságának mérése C#-ban
: Petrovics Péter Patrik -
A kis- és középvállalkozások és a közösségi média egymáshoz való viszonya
: Fehér Kornélia
Megjelent: (2013)