Egy új profil megismertetése, bevezetése a social medián keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Cséri Bettina |
---|---|
További közreműködők: | Brávácz Dr. Ibolya |
Kulcsszavak: | profil, Social media |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7199 |
Hasonló tételek
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz
: Laszák Mercédesz
OUKITEL telefonok megismertetése a hazai fogyasztókkal
: Sebestyén Zoltán
: Sebestyén Zoltán
Ethnic Profiling a security practice for European Countries?
: Quijas Rodriguez Samantha
: Quijas Rodriguez Samantha
Ethnic Profiling a security practice for the European Union?
: Quijas Rodriguez Samantha
: Quijas Rodriguez Samantha
Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül
: Szőke Dorka
: Szőke Dorka
Munkaköri profil keretrendszer a Takarékcsoportnál
: Karsay Patrik Péter
: Karsay Patrik Péter
Danubius Hotel Helia profil váltása
: Szlovenszki Boglárka
: Szlovenszki Boglárka
Hungary’s Investment Profile – A Macroeconomic Background
: Moldicz Csaba
Megjelent: (2015)
: Moldicz Csaba
Megjelent: (2015)
A fogyasztói bevonás megnyilvánulási formái a közösségi médián keresztül
: Kazár Zalán Kristóf
: Kazár Zalán Kristóf
Online marketing a közösségi médián túl
: Szigeti Loretta Anna
: Szigeti Loretta Anna
Hírnévépítés és kockázatkezelés a közösségi médián keresztül A PR lehetőségei a közösségi médiában
: Csabai Eszter
: Csabai Eszter
A zene és zenész közönséglétrehozó szerepe a médián keresztül Hogyan alakul a zenész által a social média közösségi térélménnyé
: Kuremszki Dorottya
: Kuremszki Dorottya
Digital skills and new job profiles in tourism perspectives after COVID-19 in Hungary
: Szoboszlai Soma
: Szoboszlai Soma
A Coca-Cola PR-ja a célközönséggel és a közösségi médián keresztül
: Polonkai Amanda
: Polonkai Amanda
Vízesés és Agilis projektmenedzsment ötvözésének lehetősége projekt profil alapján
: Dobó István
: Dobó István
A freecard helyzetének bemutatása a hazai és holland reklámpiacon a Boomerang Medián keresztül
: Kósa Nóra
: Kósa Nóra
Hogyan érjük el sikeresen a Z generációt digitális médián keresztül DDB-PRG kampányokban?
: Lázár Nikolett Rebeka
: Lázár Nikolett Rebeka
A stratégiai menedzsment és a public relations médián belüli megjelenése
: Hernádi Kata
: Hernádi Kata
International road freight industry’s profile and its future challenges in the European Union
: Mayer Dóra Anna
: Mayer Dóra Anna
Customer Loyalty and Loyalty Programs in the Hospitality Industry With Focus on Hotels' Profile and Location
: Hujber Dóra
: Hujber Dóra
A fogyasztói magatartás vizsgálata a tudatos és egészséges életmód függvényében a közösségi médián keresztül
: Farkas Vivien
: Farkas Vivien
Egy új termék piaci bevezetése
: Kertész Péter
: Kertész Péter
A modellezés új dimenzióinak bevezetése egy webáruház példáján keresztül
: Mihályfi Bálint
Megjelent: (2014)
: Mihályfi Bálint
Megjelent: (2014)
Új operációs rendszer bevezetése egy pénzintézetnél
: Bálint Bence Zsolt
: Bálint Bence Zsolt
Belső kommunikáció ismertetése egy kormányzati szervnél, illetve a profiling rendszer és az egyéni cselekvési terv vizsgálata
: Pucsinszki Péter
: Pucsinszki Péter
Egy új termék piaci bevezetése Creamy Creations, a kreatív joghurt /
: Mészáros Cintia
: Mészáros Cintia
FŐKÖNYVI (KÖNYVELÉSI) INFORMÁCIÓS ALRENDSZER KIALAKÍTÁSA ÉS SZÁMÍTÓGÉPES TÁMOGATÁSA A SAPA PROFILES KFT.-NÉL
: Rusz Péter
: Rusz Péter
Új termék bevezetése Seat Arona /
: Bálint Tamás
: Bálint Tamás
Új vállalatirányítási rendszer bevezetése egy informatikai vállalatnál
: Szabó-Gerván Hedvig
: Szabó-Gerván Hedvig
Új ERP rendszer bevezetése
: Czobák János
: Czobák János
Új raktárirányítási rendszer bevezetése
: Szeles Tímea Dominika
: Szeles Tímea Dominika
Egy új projekt bevezetése a Roche Budapest életébe
: Gu Yang
: Gu Yang
Új termék bevezetése a divatpiacra
: Ott Gábor
: Ott Gábor
Új szolgáltatások bevezetése a festékforgalmazásban
: Rozsovits Ildikó
: Rozsovits Ildikó
Új termék bevezetése növekvő piacra
: Czobor Norbert
: Czobor Norbert
Új termék bevezetése márkakiterjesztés segítségével
: Győriványi Renáta
: Győriványi Renáta
Egy új szállodai brand bevezetése, szálloda nyitása az IntercityHotel Budapest példáján keresztül
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
Egy új biztosítási termék bevezetése a magyarországi bankbiztosítási piacra
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
Egy új integrált rendszer bevezetése különböző méretű, profilú vállalkozásoknál
: Tari Adrienn
: Tari Adrienn
Marketing tanácsadási piackép 2004 avagy Egy új szolgáltatás bevezetése
: Bíró Zsófia
: Bíró Zsófia
Hasonló tételek
-
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz -
OUKITEL telefonok megismertetése a hazai fogyasztókkal
: Sebestyén Zoltán -
Ethnic Profiling a security practice for European Countries?
: Quijas Rodriguez Samantha -
Ethnic Profiling a security practice for the European Union?
: Quijas Rodriguez Samantha -
Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül
: Szőke Dorka