Kommunikáció, arculat, etikett és protokoll, valamint a panaszkezelés komplex vizsgálata a Ruefa Reisen utazási irodánál
Saved in:
Main Author: | Kiss Vivien |
---|---|
Other Authors: | Remenyik Dr. Bulcsú |
Kulcsszavak: | Protokoll Etikett Kommunikáció Panaszkezelés Ruefa Reisen |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7308 |
Similar Items
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin
: Jakab Katalin
AZ ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A HOTEL AQUARELL****-BEN
: Kovács Szilvia Gréta
: Kovács Szilvia Gréta
Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben
: Csótár Rebeka
: Csótár Rebeka
A Corinthia Hotel Budapest szállodában előforduló etikett és protokoll elvárások komplex vizsgálata
: Fodor Csilla
: Fodor Csilla
Az Invián, mint online utazásközvetítő irodán belüli marketingkommunikáció, panaszkezelés, ügyfélkapcsolat
: Sándor Nikolett
: Sándor Nikolett
A protokoll, etikett és kommunikáció egy Tourinform iroda keretein belül
: Almási Csenge
: Almási Csenge
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A CITY COMFORT APARTMENTS PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Sándor András
: Sándor András
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A JERSEY SZIGETI WATER’S EDGE HOTELBEN
: Oberritter Dóra
: Oberritter Dóra
A brit etikett, protokoll és kulturális szokások
: Csonka Eszter
: Csonka Eszter
Illem, etikett, protokoll a vendéglátás különböző szegmenseiben
: Gemela Cintia Fanni
: Gemela Cintia Fanni
A kommunikáció, etikett és protokoll elemzése a szállodákban, a Prónay-kastély bemutatásán keresztül
: Mladek Dorottya
: Mladek Dorottya
SZÁLLODAI KOMMUNIKÁCIÓ, JUTALMAZÁSI RENDSZEREK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK A CORINTHIA HOTEL BUDAPEST HOUSEKEEPING RÉSZLEGÉN
: Verasztó Kata
: Verasztó Kata
Egyéni utazásszervezés az 1000 út utazási irodánál
: Nagy Boglárka
: Nagy Boglárka
Utazásszervezés és értékesítés az Ibusz Utazási Irodán keresztül
: Németh Nóra
: Németh Nóra
Viel Reisen mit wenig Geld Low Budget Tourismus- ist Sharing der neue Trend?
: Aczél Laura
: Aczél Laura
Entspannende Arbeit, eine neue Form der Incentive-Reisen
: Pethes Katalin
: Pethes Katalin
Amit az üzleti életről tudni kell - etikett és protokoll Olaszország sajátosságainak tükrében
: Harmath András
: Harmath András
Az utazási irodák tevékenységének bemutatása a V.Ber Travel Utazási Irodán keresztül.
: Mátéfi Zsófia
: Mátéfi Zsófia
Új kommunikációs arculat bemutatása egy hitelintézet példáján keresztül
: Tóth Anita Ilona
: Tóth Anita Ilona
MICE termékcsoport eredményessége egy utazási irodán belül - Carlson Wagonlit Travel
: Kuklis Benjamin
: Kuklis Benjamin
Szakmai gyakorlatom a Start Utazási Irodánál és javaslataim a profilbővítésre
: Imre Dalma
: Imre Dalma
Az utazásközvetítés az Express Partner Utazási Irodánál és piackutatás elemzése
: Bán Kíra Zsuzsanna
: Bán Kíra Zsuzsanna
Az MAN arculat
: Takács Nóra
: Takács Nóra
Az etikett és protokoll sajátosságai az egyes országokban, különös tekintettel az Európai Unió tagállamaira
: Debreczeni Dóra
: Debreczeni Dóra
Az online utazási ügyintézés bemutatása az Invia.hu utazásközvetítő irodán keresztül
: Nagy Gréta Alexa
: Nagy Gréta Alexa
Panaszkezelés a Hotel Silvanusban
: Vörös Boglárka
: Vörös Boglárka
Panaszkezelés az Abacus Hotelban
: Pálházi Ádám
: Pálházi Ádám
A koronavírus okozta értékesítési problémák bemutatása a Miki Travel utazási irodán keresztül
: Szabó Zita
: Szabó Zita
Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban
: Seres Vanessza
: Seres Vanessza
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal
: Horváth Hajnal
A panaszkezelés világa informatikai szemmel
: Juhos Lilla
: Juhos Lilla
Vendéglátási etika és etikett
: Safranka Lexa
: Safranka Lexa
A japán és kínai beutazó turizmus alakulásának vizsgálata a budapesti MIKI Travel utazási irodán keresztül
: Trencsányi Katalin
: Trencsányi Katalin
Hibás teljesítés és panaszkezelés a turizmusban
: Limberger Evelyn
: Limberger Evelyn
Panaszkezelés az Abacus Business & Wellness Hotelben
: Verő Erika
: Verő Erika
Panaszkezelés és fogyasztói jogérvényesítés a turizmusban
: Légrádi Lili
: Légrádi Lili
Az Európai Unió általános etikett és protokoll szabályai. Hasonlóságok és különbségek bemutatása a francia, portugál és svéd nemzeti viselkedéskultúrán keresztül.
: Mihalecz Daniella
: Mihalecz Daniella
Panaszkezelés a Housekeepingen a Danubius Hotel Arénában
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
Haszon a hibából? – Paradoxon a panaszkezelés területén
: Lóránt Eszter
: Lóránt Eszter
Panaszszituáció és panaszkezelés a budavári Hilton szállodában
: Madarász Gergő
: Madarász Gergő
Similar Items
-
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin -
AZ ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A HOTEL AQUARELL****-BEN
: Kovács Szilvia Gréta -
Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben
: Csótár Rebeka -
A Corinthia Hotel Budapest szállodában előforduló etikett és protokoll elvárások komplex vizsgálata
: Fodor Csilla -
Az Invián, mint online utazásközvetítő irodán belüli marketingkommunikáció, panaszkezelés, ügyfélkapcsolat
: Sándor Nikolett