A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben / The role of trademarks in consumer decision How to be a visionary marketer? / Vision 100 Hogyan legyünk látnok marketingesek?
Elmentve itt :
| Szerző: | Papp Henriett |
|---|---|
| További közreműködők: | Polcz Dr. Károly |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Fordítás Szakfordítás Angol nyelv |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7310 |
Hasonló tételek
Understanding How Food Allergy Shapes Consumer Behaviour and Decision-making
: Balló Boglárka Jázmin
: Balló Boglárka Jázmin
The role of TripAdvisor in consumers' decision making processes
: Gonda Fruzsina Anna
: Gonda Fruzsina Anna
The Role of Mobile Wallets in Shaping Consumer Decision-Making
: Czakó Vanda
: Czakó Vanda
Influencer Marketing- Z generáció befolyásolása vásárlási döntésekben
: Karbunárin Alexandra
: Karbunárin Alexandra
The Influence of Viral Marketing on consumers’ decisions
: Albunni Yazan
: Albunni Yazan
A védjegyek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban.
: Bodon Bence
: Bodon Bence
How Social Media Advertising Influences Consumer Purchase Decisions in a Digital Beauty Shopping Environment the case of Xiaohongshu
: Jin Yipei
: Jin Yipei
The impact of influencer marketing on consumer decision-making
: Pichler Anna Ágnes
: Pichler Anna Ágnes
A gyerekek szerepe a családi vásárlási döntésekben - A szülők befolyásolhatósága
: Hajduk Réka
: Hajduk Réka
Recognising the New Trends in the Decision Process of Tourism Consumers
: Bal Dalma, et al.
Megjelent: (2019)
: Bal Dalma, et al.
Megjelent: (2019)
A Cembra VisionPLUS projekt
: Pintér Dénes
: Pintér Dénes
A Vision Express arculatfrissítésének kutatása
: Seprős Dzsenifer
: Seprős Dzsenifer
Information economy and future vision in Japan
: Kéki Diána
: Kéki Diána
Minőség- és eredetjelölő védjegyek az Európai Unióban és Magyarországon
: Kisfürjesi Nóra
: Kisfürjesi Nóra
Analysis of consumers' purchase decisions by live broadcasting in the internet celebrity economy
: Zhao Shiqi
: Zhao Shiqi
The Determinants of purchase decisions of consumers of Nestle Ghana Limited products, 2019
: Ewusi-Ansah Paulina
: Ewusi-Ansah Paulina
Spirituális eszközök a gazdasági döntésekben
: Lengyel Anita
: Lengyel Anita
Influencerek szerepe az utazási döntésekben
: Kósa Klaudia
: Kósa Klaudia
Élelmiszeren elhelyezett magyar tanúsító védjegyek vizsgálata a piaci versenyképesség tükrében
: Schmidt Adrienn Krisztina
: Schmidt Adrienn Krisztina
A Hotel Vision Budapest értékesítési stratégiája
: Drienyovszki Dóra
: Drienyovszki Dóra
Egy cég arculata 100 év tükrében
: Erdélyi Katalin
: Erdélyi Katalin
Greenwashing and its effect on brand image and consumers' purchase decisions in the cosmetic industry
: Jargalsaikhan Dulguun
: Jargalsaikhan Dulguun
Cultural Patterns in Consumer Decision-Making for Food and Personal Care Products in Nigeria
: Ehigbai Emmanuel Olayinka
: Ehigbai Emmanuel Olayinka
A parfümcsomagolás szerepe a fogyasztói döntésekben
: Zelovics Zita
: Zelovics Zita
An Evaluation on How Consumer Behaviour is Influenced by Social Media
: Lee Songyi
: Lee Songyi
A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban
: Kovács Ágota
: Kovács Ágota
A Vision Express vevőkapcsolati menedzsmentjének elemző bemutatása
: Müller Zita
: Müller Zita
A közösségi média szerepe a fogyasztói döntésekben
: Sztyéhlik Dominika
: Sztyéhlik Dominika
Analysis of how Influencer Marketing can impact consumer behavior
: Szűcs Levente
: Szűcs Levente
Strategy in hotel branding and how it affects customer buying decision, in the case of Corinthia hotel brand
: Nguyen Thao Trang
: Nguyen Thao Trang
A Dél-100 Kft és a versenytársainak bemutatása, elemzése
: Csík Vivien
: Csík Vivien
Heurisztikus folyamatok az emberi-erőforrás pótlásával kapcsolatos vezetői döntésekben
: Sermesic Anna Rebeka
: Sermesic Anna Rebeka
Reliability and role of Reputation System in the Decision-Making process A case study of Trip advisor and YouTube
: Kumar Amrendra
: Kumar Amrendra
Advantages of the services by Hungarian target market and how to meet the Russian consumers behavior
: Izmaylova Liya
: Izmaylova Liya
Egy 100 éves szálloda működése napjainkban az angliai Cotswolds-ban
: Szántó Anett
: Szántó Anett
Üzleti célú rendezvények szervezése a CooperVision vállalat példáján keresztül
: Samu Adrienn Kíra
: Samu Adrienn Kíra
Abas vállalatirányítási rendszer bemutatása Vision SMT Kft elektronikai bérgyártás tevékenységén keresztül
: Kozéki Ágnes Éva
: Kozéki Ágnes Éva
A study about the potentials and development visions of tourism as an important economic sector in Vietnam
: Ha Huyen Anh
: Ha Huyen Anh
Exploring Factors Influencing Consumer Purchase Decisions of Thai vs. Locally Produced Non-durable Household Goods in the Laos Market
: Phumasavath Kitsada
: Phumasavath Kitsada
The Way Leaders Construct Decision and The Roles Leaders Present in The Twenty-First Century
: Hossó Glória
: Hossó Glória
Hasonló tételek
-
Understanding How Food Allergy Shapes Consumer Behaviour and Decision-making
: Balló Boglárka Jázmin -
The role of TripAdvisor in consumers' decision making processes
: Gonda Fruzsina Anna -
The Role of Mobile Wallets in Shaping Consumer Decision-Making
: Czakó Vanda -
Influencer Marketing- Z generáció befolyásolása vásárlási döntésekben
: Karbunárin Alexandra -
The Influence of Viral Marketing on consumers’ decisions
: Albunni Yazan