A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben / The role of trademarks in consumer decision How to be a visionary marketer? / Vision 100 Hogyan legyünk látnok marketingesek?
Saved in:
Main Author: | Papp Henriett |
---|---|
Other Authors: | Polcz Dr. Károly |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Fordítás Szakfordítás Angol nyelv |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7310 |
Similar Items
The role of TripAdvisor in consumers' decision making processes
: Gonda Fruzsina Anna
: Gonda Fruzsina Anna
Understanding How Food Allergy Shapes Consumer Behaviour and Decision-making
: Balló Boglárka Jázmin
: Balló Boglárka Jázmin
The Influence of Viral Marketing on consumers’ decisions
: Albunni Yazan
: Albunni Yazan
The impact of influencer marketing on consumer decision-making
: Pichler Anna Ágnes
: Pichler Anna Ágnes
How Social Media Advertising Influences Consumer Purchase Decisions in a Digital Beauty Shopping Environment the case of Xiaohongshu
: Jin Yipei
: Jin Yipei
A védjegyek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban.
: Bodon Bence
: Bodon Bence
Recognising the New Trends in the Decision Process of Tourism Consumers
: Bal Dalma, et al.
Published: (2019)
: Bal Dalma, et al.
Published: (2019)
Influencer Marketing- Z generáció befolyásolása vásárlási döntésekben
: Karbunárin Alexandra
: Karbunárin Alexandra
Analysis of consumers' purchase decisions by live broadcasting in the internet celebrity economy
: Zhao Shiqi
: Zhao Shiqi
The Determinants of purchase decisions of consumers of Nestle Ghana Limited products, 2019
: Ewusi-Ansah Paulina
: Ewusi-Ansah Paulina
A Cembra VisionPLUS projekt
: Pintér Dénes
: Pintér Dénes
A Vision Express arculatfrissítésének kutatása
: Seprős Dzsenifer
: Seprős Dzsenifer
Information economy and future vision in Japan
: Kéki Diána
: Kéki Diána
Minőség- és eredetjelölő védjegyek az Európai Unióban és Magyarországon
: Kisfürjesi Nóra
: Kisfürjesi Nóra
Spirituális eszközök a gazdasági döntésekben
: Lengyel Anita
: Lengyel Anita
Influencerek szerepe az utazási döntésekben
: Kósa Klaudia
: Kósa Klaudia
Greenwashing and its effect on brand image and consumers' purchase decisions in the cosmetic industry
: Jargalsaikhan Dulguun
: Jargalsaikhan Dulguun
A gyerekek szerepe a családi vásárlási döntésekben - A szülők befolyásolhatósága
: Hajduk Réka
: Hajduk Réka
Élelmiszeren elhelyezett magyar tanúsító védjegyek vizsgálata a piaci versenyképesség tükrében
: Schmidt Adrienn Krisztina
: Schmidt Adrienn Krisztina
A Hotel Vision Budapest értékesítési stratégiája
: Drienyovszki Dóra
: Drienyovszki Dóra
Egy cég arculata 100 év tükrében
: Erdélyi Katalin
: Erdélyi Katalin
Reliability and role of Reputation System in the Decision-Making process A case study of Trip advisor and YouTube
: Kumar Amrendra
: Kumar Amrendra
An Evaluation on How Consumer Behaviour is Influenced by Social Media
: Lee Songyi
: Lee Songyi
The Way Leaders Construct Decision and The Roles Leaders Present in The Twenty-First Century
: Hossó Glória
: Hossó Glória
Kazakhstan as a tourist destination and the role of social media in decision making process
: Yessimova Aliya
: Yessimova Aliya
A parfümcsomagolás szerepe a fogyasztói döntésekben
: Zelovics Zita
: Zelovics Zita
A Vision Express vevőkapcsolati menedzsmentjének elemző bemutatása
: Müller Zita
: Müller Zita
Analysis of how Influencer Marketing can impact consumer behavior
: Szűcs Levente
: Szűcs Levente
Le rôle des entreprises sur les décisions d'achat du consommateur
: Kis Károly
: Kis Károly
A közösségi média szerepe a fogyasztói döntésekben
: Sztyéhlik Dominika
: Sztyéhlik Dominika
Strategy in hotel branding and how it affects customer buying decision, in the case of Corinthia hotel brand
: Nguyen Thao Trang
: Nguyen Thao Trang
The Significance of Women in Performing Advertising Roles for Consumer Products in Ghana
: Thompson Ewureffe Orleans
: Thompson Ewureffe Orleans
Le role du marketing émotionnel dans la prise de décision des consommateurs
: Soutthakakoummane Inthava
: Soutthakakoummane Inthava
Understand the role of social media on consumers to choose sustainable tourism products
: Szikhardt Eszter
: Szikhardt Eszter
A Dél-100 Kft és a versenytársainak bemutatása, elemzése
: Csík Vivien
: Csík Vivien
The role of emotions in financial decisions making. Differences between people in developed and developing countries, such as Hungary and Kyrgyzstan.
: Tilenbaeva Elvira
: Tilenbaeva Elvira
Advantages of the services by Hungarian target market and how to meet the Russian consumers behavior
: Izmaylova Liya
: Izmaylova Liya
Heurisztikus folyamatok az emberi-erőforrás pótlásával kapcsolatos vezetői döntésekben
: Sermesic Anna Rebeka
: Sermesic Anna Rebeka
A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban
: Kovács Ágota
: Kovács Ágota
Egy 100 éves szálloda működése napjainkban az angliai Cotswolds-ban
: Szántó Anett
: Szántó Anett
Similar Items
-
The role of TripAdvisor in consumers' decision making processes
: Gonda Fruzsina Anna -
Understanding How Food Allergy Shapes Consumer Behaviour and Decision-making
: Balló Boglárka Jázmin -
The Influence of Viral Marketing on consumers’ decisions
: Albunni Yazan -
The impact of influencer marketing on consumer decision-making
: Pichler Anna Ágnes -
How Social Media Advertising Influences Consumer Purchase Decisions in a Digital Beauty Shopping Environment the case of Xiaohongshu
: Jin Yipei