SPAR Magyaroszág Kereskedelmi Kft. bemutatása és vásárlóinak ösztönzése
Elmentve itt :
Szerző: | Szalai Renáta Rita |
---|---|
További közreműködők: | Brávácz Dr. Ibolya |
Kulcsszavak: | Vásárlásösztönzés Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hűségprogram Nyereményjáték STEEP elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7344 |
Hasonló tételek
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Az alternatív élelmiszerek vásárlóinak fogyasztói magatartása
: Kolonics Zita Júlia
: Kolonics Zita Júlia
A hűségakciók jelentőségének vizsgálata a SPAR példáján keresztül
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működése és kereskedelmi gyakorlata
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. zöldség-gyümölcs beszerzésének bemutatása
: Fessel Petra
: Fessel Petra
Áru és információ áramlás bemutatása a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Sifter Dániel
: Sifter Dániel
Logisztikai rendszerek a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. központjában
: Máté Krisztina
: Máté Krisztina
Toborzás, kiválasztási folyamat, munkavállaló ösztönzése
: Palkó Vivien
: Palkó Vivien
Kereskedelmi márkák szerepe a Spar Magyarországnál
: Kalmár Bálint
: Kalmár Bálint
A beszerzés- és választékpolitika elemző bemutatása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Karaszi Györgyi
: Karaszi Györgyi
Az ellátási lánc bemutatása és elemzése a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. életében
: Rejtő Nikolett
: Rejtő Nikolett
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. versenyképesség és fenntarthatósági vizsgálata
: Huszár-Elekes Adrienn
: Huszár-Elekes Adrienn
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése
: Szabó Olívia
: Szabó Olívia
Iskolai motiváció. Diákok ösztönzése a felsőoktatásban.
: Keszthelyi Marcell
: Keszthelyi Marcell
A beosztott munkavállalók ösztönzése az államigazgatásban
: Schulcz dr. Máté
: Schulcz dr. Máté
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter
: Trombitás Eszter
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft működésének és franchise rendszerének elemzése
: Tóth Bernadett
: Tóth Bernadett
A Spar üzletlánc kereskedelmi működése és gazdasági helyzete
: Bódis Botond
: Bódis Botond
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina
: Lévai Dorina
Áruátvétel folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. bicskei logisztikai központjában
: Józsa László
: Józsa László
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruátvételének vizsgálata logisztikai folyamatjavítás szempontjából
: Fordán Dorottya
: Fordán Dorottya
Az ostorcsapás effektus vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
Vásárlói szokások alakulása és alakítása a Magyarországon működő drogéria láncokon keresztül bemutatva - A drogériák vásárlóinak bemutatása és elemzése
: Böröcz Annamária
: Böröcz Annamária
A Z-generáció vásárlási szokásai és vásárlás ösztönzése
: Béres Dániel
: Béres Dániel
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs tevékenységének vizsgálata , javaslattétel a fejlesztésre.
: Vizi Kinga
: Vizi Kinga
A szárazáru áruátvételének folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft bicskei központjában
: Berki Benjamin Attila
: Berki Benjamin Attila
Humánerőforrás gazdálkodás, toborzás és kiválasztás területe a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Németh Míra
: Németh Míra
Városi közlekedők szokásai, a Mol Limo igénybevételének ösztönzése
: Turza András
: Turza András
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. készletgazdálkodási rendszerének vizsgálata a készlethiány kialakulása szempontjából
: Józsa László
: Józsa László
A Budapest áruellátási hatékonyságának fejlesztési lehetőségei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. esetében
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
A toborzás kiválasztás folyamata és a munkaerő megtartása, ösztönzése
: Sellyei Éva Noémi
: Sellyei Éva Noémi
Munkavállalók ösztönzése a környezettudatos életmódra egy légitársaság FSSC-jében
: Horváth Adrienn
: Horváth Adrienn
A környezettudatos vásárlás ösztönzése a marketing eszközrendszerének a segítségével
: Ilisz Gergely
: Ilisz Gergely
A magyarországi filmgyártás ösztönzése - a filmalkotás társasági adókedvezményén keresztül
: Kovács Marietta
: Kovács Marietta
A megújuló energiaforrások kiaknázásának ösztönzése az Európai Unióban és Németországban
: Németh Ágnes
: Németh Ágnes
Online értékesítés és e-marketing használata a 21.században a Spar Kereskedelmi Kft.-nél
: Glatz Kitti
: Glatz Kitti
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk
: Réder Márk
A Spar Maros Kft. jövőbeli élelmiszerboltjának üzleti tervének és üzletpolitikájának bemutatása
: Gergely Tamás
: Gergely Tamás
Az ellátási lánc elemzése és az e-kereskedelem bevezetése a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. életében
: Rejtő Nikolett
: Rejtő Nikolett
A fogyasztói magatartás elemző értékelése és a vásárlásösztönzés módszerei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Győrffy Kitti
: Győrffy Kitti
Hasonló tételek
-
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita -
Az alternatív élelmiszerek vásárlóinak fogyasztói magatartása
: Kolonics Zita Júlia -
A hűségakciók jelentőségének vizsgálata a SPAR példáján keresztül
: Szalai Renáta Rita -
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működése és kereskedelmi gyakorlata
: Bánkuti Nikoletta Zsófia -
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. zöldség-gyümölcs beszerzésének bemutatása
: Fessel Petra