A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
Elmentve itt :
Szerző: | Trombitás Eszter |
---|---|
További közreműködők: | Brávácz Dr. Ibolya |
Kulcsszavak: | kereskedelmi márka Márka Márkapolitika non-food |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7346 |
Hasonló tételek
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk
: Réder Márk
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina
: Lévai Dorina
A NON-FOOD II. TERMÉKEK BESZERZÉSI FOLYAMATÁNAK VIZSGÁLATA A SPAR MAGYARORSZÁG KFT-NÉL
: Megyesi Anna
: Megyesi Anna
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működése és kereskedelmi gyakorlata
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
Logisztikai rendszerek a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. központjában
: Máté Krisztina
: Máté Krisztina
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése
: Szabó Olívia
: Szabó Olívia
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. zöldség-gyümölcs beszerzésének bemutatása
: Fessel Petra
: Fessel Petra
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. versenyképesség és fenntarthatósági vizsgálata
: Huszár-Elekes Adrienn
: Huszár-Elekes Adrienn
A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban
: Kovács Ágota
: Kovács Ágota
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft működésének és franchise rendszerének elemzése
: Tóth Bernadett
: Tóth Bernadett
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Áruátvétel folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. bicskei logisztikai központjában
: Józsa László
: Józsa László
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruátvételének vizsgálata logisztikai folyamatjavítás szempontjából
: Fordán Dorottya
: Fordán Dorottya
Az ostorcsapás effektus vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs tevékenységének vizsgálata , javaslattétel a fejlesztésre.
: Vizi Kinga
: Vizi Kinga
A szárazáru áruátvételének folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft bicskei központjában
: Berki Benjamin Attila
: Berki Benjamin Attila
Áru és információ áramlás bemutatása a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Sifter Dániel
: Sifter Dániel
Kereskedelmi márkás termékbevezetés az Auchan Magyarország Kft-nél
: Váradi Renáta
: Váradi Renáta
Kereskedelmi márkák szerepe a Spar Magyarországnál
: Kalmár Bálint
: Kalmár Bálint
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. készletgazdálkodási rendszerének vizsgálata a készlethiány kialakulása szempontjából
: Józsa László
: Józsa László
A beszerzés- és választékpolitika elemző bemutatása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Karaszi Györgyi
: Karaszi Györgyi
A Budapest áruellátási hatékonyságának fejlesztési lehetőségei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. esetében
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
Az ellátási lánc bemutatása és elemzése a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. életében
: Rejtő Nikolett
: Rejtő Nikolett
Humánerőforrás gazdálkodás, toborzás és kiválasztás területe a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Németh Míra
: Németh Míra
SPAR Magyaroszág Kereskedelmi Kft. bemutatása és vásárlóinak ösztönzése
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni
: Staud Fanni
A Spar üzletlánc kereskedelmi működése és gazdasági helyzete
: Bódis Botond
: Bódis Botond
A fogyasztói magatartás elemző értékelése és a vásárlásösztönzés módszerei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Győrffy Kitti
: Győrffy Kitti
Az ellátási lánc elemzése és az e-kereskedelem bevezetése a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. életében
: Rejtő Nikolett
: Rejtő Nikolett
Casa De Candela márka és termékeinek piaci bevezetése és marketingstratégiája
: Bürge Péter
: Bürge Péter
A kereskedelmi márka és vásárlói szokások vizsgálata a Metro Kereskedelmi Kft. tevékenységében
: Bártfai Dénes
: Bártfai Dénes
Kereskedelmi vagy gyártói márka? Egy vegyipari gyártó marketingstratégiája
: Merész Ferenc
: Merész Ferenc
A szervezetek munkaerő toborzási és kiválasztási folyamata és gyakorlati alkalmazása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Szabó Boglárka
: Szabó Boglárka
Kereskedelmi márkás sörök fogyasztási szokásai Magyarországon
: Losonczi Ádám
: Losonczi Ádám
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. cégen belüli beszerzés és a marketingkommunikációs eszközök kapcsolata és együttes kihatása a kereskedelemre
: Balkó Marcell Gábor
: Balkó Marcell Gábor
Blockchain szerepe az ellátási láncban – A szervezeten belüli adaptáció validitása A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján keresztül bemutatva
: Magyar Péter
: Magyar Péter
A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében
: Markó Cintia
: Markó Cintia
Online értékesítés és e-marketing használata a 21.században a Spar Kereskedelmi Kft.-nél
: Glatz Kitti
: Glatz Kitti
Hasonló tételek
-
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk -
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina -
A NON-FOOD II. TERMÉKEK BESZERZÉSI FOLYAMATÁNAK VIZSGÁLATA A SPAR MAGYARORSZÁG KFT-NÉL
: Megyesi Anna -
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működése és kereskedelmi gyakorlata
: Bánkuti Nikoletta Zsófia -
Logisztikai rendszerek a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. központjában
: Máté Krisztina