A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A CITY COMFORT APARTMENTS PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
Elmentve itt :
Szerző: | Sándor András |
---|---|
További közreműködők: | Remenyik Dr. Bulcsú |
Kulcsszavak: | szálloda protokoll etikett kommunikáció cartour |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7348 |
Hasonló tételek
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin
: Jakab Katalin
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A JERSEY SZIGETI WATER’S EDGE HOTELBEN
: Oberritter Dóra
: Oberritter Dóra
AZ ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A HOTEL AQUARELL****-BEN
: Kovács Szilvia Gréta
: Kovács Szilvia Gréta
A Corinthia Hotel Budapest szállodában előforduló etikett és protokoll elvárások komplex vizsgálata
: Fodor Csilla
: Fodor Csilla
Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban
: Seres Vanessza
: Seres Vanessza
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Neumark Lídia Sarolta
: Neumark Lídia Sarolta
Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben
: Csótár Rebeka
: Csótár Rebeka
A kommunikáció, etikett és protokoll elemzése a szállodákban, a Prónay-kastély bemutatásán keresztül
: Mladek Dorottya
: Mladek Dorottya
SZÁLLODAI KOMMUNIKÁCIÓ, JUTALMAZÁSI RENDSZEREK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK A CORINTHIA HOTEL BUDAPEST HOUSEKEEPING RÉSZLEGÉN
: Verasztó Kata
: Verasztó Kata
Szállodaipar Magyarországon és a szállodában előforduló kommunikációs helyzetek a 22 Boutique Hotel példáján
: Spiegel Alexandra
: Spiegel Alexandra
SZÁLLODAI PROTOKOLLOK, ELVÁRÁSOK ÉS KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK A COLOSSEUM HOTELBEN
: Kedves Adél
: Kedves Adél
Protokoll és kommunikációs helyzetek a Budapest Airport Hotel Stációban
: Ferró Vanda Krisztina
: Ferró Vanda Krisztina
Kommunikáció, arculat, etikett és protokoll, valamint a panaszkezelés komplex vizsgálata a Ruefa Reisen utazási irodánál
: Kiss Vivien
: Kiss Vivien
A protokoll, etikett és kommunikáció egy Tourinform iroda keretein belül
: Almási Csenge
: Almási Csenge
Protokoll és kommunikációs helyzetek bemutatása a budapesti Mercure Hotel Korona életében
: Ujszászi Petra
: Ujszászi Petra
A brit etikett, protokoll és kulturális szokások
: Csonka Eszter
: Csonka Eszter
Illem, etikett, protokoll a vendéglátás különböző szegmenseiben
: Gemela Cintia Fanni
: Gemela Cintia Fanni
Protokoll és kommunikációs elvárások a Barack Thermal Resort & Spa**** Hotelben
: Ponta Eszter
: Ponta Eszter
A PROTOKOLL ÉS A KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK MEGJELENÉSE A BUDAPESTI MERCURE HOTEL KORONA ÉLETÉBEN
: Leitner Nóra
: Leitner Nóra
A housekeeping kapcsolattartása és kommunikációs helyzetek az Ibis Styles Budapest City példáján keresztül
: Takács Kornél
: Takács Kornél
Amit az üzleti életről tudni kell - etikett és protokoll Olaszország sajátosságainak tükrében
: Harmath András
: Harmath András
A vidéki szállodákban rejlő lehetőségek és a kommunikáció,etikett fontossága a Nádas Tó Park Hotel***superior bemutatásában
: Szenyán Claudia
: Szenyán Claudia
Építőipari projekt bemutatása a P&T COMFORT Kft.-én keresztül
: Pándi Máté Imre
: Pándi Máté Imre
Az etikett és protokoll sajátosságai az egyes országokban, különös tekintettel az Európai Unió tagállamaira
: Debreczeni Dóra
: Debreczeni Dóra
Marriott Executive Apartments bemutatása
: Merbler Dóra
: Merbler Dóra
Bridge Apartments Egy fiktív apartmanszálloda létesítésének üzleti terve
: Adamik Bettina
: Adamik Bettina
Investigating Ho Chi Minh City's serviced apartment industry in the era of Covid-19 pandemic Impacts, Recovery strategies and The road ahead
: Le Duyen Nguyen Nhat Thuy
: Le Duyen Nguyen Nhat Thuy
A filmnyelvben előforduló képzőművészeti struktúrák
: Steiner Krisztián
: Steiner Krisztián
Az adóvégrehajtás leggyakrabban előforduló nehézségei
: Penczner Piroska
: Penczner Piroska
A Senator Apartments Front Office és Back Office részlegének elemzése és komplex értékelése
: Fölker Patrícia
: Fölker Patrícia
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
Vendéglátási etika és etikett
: Safranka Lexa
: Safranka Lexa
A stratégiai tervezés fontossága és gyakorlati megvalósulása a Protective Comfort Group-nál
: Török Emőke
: Török Emőke
Magyarország kalandturisztikai helyzetek és lehetőségei
: Chen Huirong
: Chen Huirong
Különleges helyzetek kezelése a turizmusban
: Dósa Orsolya Viktória
: Dósa Orsolya Viktória
Vendéglátásban előforduló konfliktus típusok és azok következményei
: Kőhalmi Lilla Eszter
: Kőhalmi Lilla Eszter
Papírmentesség a szállodákban
: Papoulidis Anna Dária
: Papoulidis Anna Dária
Kommunikáció az üzleti életben és a szállodákban A szállodai dolgozók kommunikációjának jellemzői és hatásai
: Forgó Dániel István
: Forgó Dániel István
Az AccorHotels szállodalánc Magyarországon előforduló brandjeinek összehasonlítása
: Dudás Málna
: Dudás Málna
Hasonló tételek
-
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin -
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A JERSEY SZIGETI WATER’S EDGE HOTELBEN
: Oberritter Dóra -
AZ ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A HOTEL AQUARELL****-BEN
: Kovács Szilvia Gréta -
A Corinthia Hotel Budapest szállodában előforduló etikett és protokoll elvárások komplex vizsgálata
: Fodor Csilla -
Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban
: Seres Vanessza