Egy klasszikus újjászületése - Az e-könyvek piacának marketinglehetőségei
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth Kata Anna |
---|---|
További közreműködők: | Fodor Dr. Mónika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | E-könyv Marketing Könyvpiac Marketingstratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/737 |
Hasonló tételek
Az e-könyvek megjelenésének hatása a könyvpiacra
: Németh Boglárka Marcella
: Németh Boglárka Marcella
Könyvek ellátási lánca
: Papp Richárd
: Papp Richárd
Egy magazin újjászületése Magyarországon A Men's Health magazin magyarországi relaunch kampányának elemzése
: Gergely Patrícia
: Gergely Patrícia
A digitális könyvek hatásai a könyvpiacra, valamint a hagyományos könyvek jövője
: Szabó Zoltán
: Szabó Zoltán
Romantikus könyvek filmes adaptációi
: Péntek Szonja Hedvig
: Péntek Szonja Hedvig
Vedd magad komolyan! A Fütyülős újjászületése
: Benke Zsófia Genovéva
: Benke Zsófia Genovéva
A köztulajdon újjászületése az intézményi közgazdaságtan szemével
: Kelen András
Megjelent: (2016)
: Kelen András
Megjelent: (2016)
Önismereti könyvek és a depresszió
: Varga Nóra
: Varga Nóra
A Balaton újjászületése, avagy az üdülőkörzetekben rejlő potenciálok
: Ottava Tamás
: Ottava Tamás
E-sport piacának bemutatása, és lehetőségek a jövőre nézve
: Horváth Nicolas
: Horváth Nicolas
A Magyar Posta marketinglehetőségei a lakossági ügyfelek befolyásolására a csomagküldő szolgáltató kiválasztásánál
: Kanász-Nagy Péter
: Kanász-Nagy Péter
A klasszikus networking rendszerek létjogosultsága
: Kanta Krisztina
: Kanta Krisztina
Naya Lifestyle Clinic életmódklinika piacralépésének megvalósíthatósági tanulmánya és marketinglehetőségei az egészséges életmód fontosságának vizsgálatán keresztül
: Olexa Flóra
: Olexa Flóra
A magyar klasszikus balett közösség zárt világa
: Vidra Krisztina Lili
: Vidra Krisztina Lili
Változó ízek, változó ízlések? - A klasszikus fagylalttól az extrémig
: Hegyes Gréta
: Hegyes Gréta
A klasszikus zene turisztikai hasznosítása Budapesten és Bécsben
: Deme dr. Orsolya
: Deme dr. Orsolya
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Egy márka felvevő piacának vizsgálata, szegmentálás, vásárlás-ösztönzés elemzése
: Riedl Fruzsina Anna
: Riedl Fruzsina Anna
A klasszikus zene hatása a mainstream és az alternatív turizmusra
: Donyec István János
: Donyec István János
Az autóipar értékesítés utáni piacának helyzete
: Járfás Márk Imre
: Járfás Márk Imre
A GEFCO Magyarország Kft. hozzáadott értékei a klasszikus szállítmányozási tevékenységhez
: Kun Tünde
: Kun Tünde
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna
: Jenei Panna
A pénzügyi világválságból a klasszikus természetjogi elvek újbóli érvényesülése felé
: Frivaldszky János
Megjelent: (2015)
: Frivaldszky János
Megjelent: (2015)
Egy választott termékcsoport piacának jellegzetességei egy konkrét árucsoporton elemezve
: Burzi Brigitta
: Burzi Brigitta
Egy tervezett új ásványvíz márka piacának, versenytársainak elemzése
: Kaja Kitty
: Kaja Kitty
Budapest legény-búcsú piacának elemzése
: Marosi Bálint
: Marosi Bálint
Kézműves sörök piacának alakulása Magyarországon
: Varga Dániel
: Varga Dániel
Kézműves sörök budapesti piacának vizsgálata
: Füle Barbara Zsuzsanna
: Füle Barbara Zsuzsanna
A kanban rendszer összehasonlítása a "klasszikus" termelési folyamatokban és a szoftverfejlesztésben
: Aleva Réka
Megjelent: (2014)
: Aleva Réka
Megjelent: (2014)
ABÁDSZALÓK SZÁLLÁSHELY PIACÁNAK ELEMZÉSE, EGY ÚJ PANZIÓ LÉTESÍTÉSÉNEK LEHETŐSÉGE
: Som Gábor Dániel
: Som Gábor Dániel
A Csíki Sör magyarországi piacának vizsgálata
: Üveges-Rusz Szidónia
: Üveges-Rusz Szidónia
A budapesti rövidtávú lakáskiadás piacának bemutatása
: Tóth Máté
: Tóth Máté
Richter Gedeon Nyrt. oroszországi piacának alakulása
: Csonka Anasztázia Nikolett
: Csonka Anasztázia Nikolett
A befektetési alapok hazai piacának jellemzői
: Bognár Szabolcs
: Bognár Szabolcs
Budapest klasszikus városnéző turizmusához kapcsolódó látnivalók népszerűsége az ide látogató külföldi fiatalok körében
: Fekete Eszter Anita
: Fekete Eszter Anita
Stratégiai tervezési módszerek, azok alkalmazása a gyakorlatban, és a klasszikus modellek aktualitása
: Zelenyiánszki Márton
: Zelenyiánszki Márton
A klasszikus médiaeszközök létjogosultsága a digitális átalakulás korában – A Lidl Magyarország perspektívája
: Pálfy Brúnó
: Pálfy Brúnó
Az Európai Unió belső piacának hatása a kiskereskedelemre
: Kekk Laura Rita
: Kekk Laura Rita
Sörforradalom - A magyar kézműves sörök piacának vizsgálata
: Besenyei Áron
: Besenyei Áron
A hazai hasznosítható hulladékok piacának mikroökonómiai összefüggései
: Piskolczi Miklós
: Piskolczi Miklós
Hasonló tételek
-
Az e-könyvek megjelenésének hatása a könyvpiacra
: Németh Boglárka Marcella -
Könyvek ellátási lánca
: Papp Richárd -
Egy magazin újjászületése Magyarországon A Men's Health magazin magyarországi relaunch kampányának elemzése
: Gergely Patrícia -
A digitális könyvek hatásai a könyvpiacra, valamint a hagyományos könyvek jövője
: Szabó Zoltán -
Romantikus könyvek filmes adaptációi
: Péntek Szonja Hedvig