Vendégfogadás és kommunikáció a Novotel Budapest Centrum Front Office területén
Elmentve itt :
Szerző: | Tarsoly Katalin |
---|---|
További közreműködők: | Bártfai Endre |
Kulcsszavak: | Vendégfogadás Belső kommunikáció Novotel Budapest Centrum Front Office |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7393 |
Hasonló tételek
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
Novotel Budapest Centrum működése
: Nemes Gábor Marcell
: Nemes Gábor Marcell
Novotel Budapest Centrum Housekeeping szervezetének bemutatása
: Gyökeres Adrienn Anikó
: Gyökeres Adrienn Anikó
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése
: Szeremi Alexandra
: Szeremi Alexandra
A Hotel Budapest Novotel Centrum SWOT-elemzése
: Riczek Attila
: Riczek Attila
Munkaerőhiány a Novotel Budapest Centrum szállodában a Housekeeping részlegen
: Filep Nóra
: Filep Nóra
Problémakezelés a Front Office területen
: Tasi Klaudia
: Tasi Klaudia
A digitalizáció a Front Office területén
: Koller Alexa
: Koller Alexa
Digitális megoldások a Front Office területén
: Vincze Bence
: Vincze Bence
A Novotel Budapest Centrum és Novotel Budapest Danube szállodák vendéglátó tevékenységének összehasonlító elemzése a vendégösszetétel és a bevételek tükrében
: Erdős Júlia
: Erdős Júlia
Front Office működése és kommunikáció
: Majoros Gábor Gergő
: Majoros Gábor Gergő
A housekeeping szervezeti felépítésének és tevékenységének bemutatása a Novotel Centrum Budapest szállodán keresztül
: Szlezák Csenge
: Szlezák Csenge
A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában
: Petrán Klaudia
: Petrán Klaudia
A vendégélmény szerepe a guest relation részleg alapján a Novotel Budapest Centrum szállodában
: Csécs Szonja Ildikó
: Csécs Szonja Ildikó
A rezervációs részleg működése a Novotel Budapest Centrum szállodában és a szobafoglalási szokások vizsgálata
: Jász Olivér Iván
: Jász Olivér Iván
A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén
: Ilyés Fanni
: Ilyés Fanni
Covid-19 járvány hatásai az Aquaworld Resort Budapest szállodában, illetve Front Office területen
: Zahorecz Boldizsár
: Zahorecz Boldizsár
A NOVOTEL CENTRUM ÁLTAL ELLÁTOTT F&B FELADATOK BEMUTATÁSA ÉS ELEMZÉSE
: Faragó Anett
: Faragó Anett
A szállodai értékesítés általános tevékenységei, az egyéni foglalások kezelése a Novotel Budapest Centrum példáján keresztül
: Rauch Viktória
: Rauch Viktória
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül
: Harangozó Flóra
: Harangozó Flóra
Kommunikációs szituációk elemzése a Front Office tevékenység során
: Fehér Aliz
: Fehér Aliz
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
Kommunikáció a szálloda működtetés és a Front Office között
: Bajic Márió
: Bajic Márió
Családbarát szolgáltatások vizsgálata a Kolping Hotelben és a Front Office területén
: Nagy Tamás Levente
: Nagy Tamás Levente
ÜGYFÉLKAPCSOLAT ÉS INTÉZMÉNYI KOMMUNIKÁCIÓ A BGE FRONT OFFICE IRODÁJÁBAN
: Kissné Siklósi Anikó
: Kissné Siklósi Anikó
A Front Office működése a Boscolo Budapest Hotelben
: Bódizs Ágnes
: Bódizs Ágnes
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
AZ ACCOR ÉS A MARRIOTT NEMZETKÖZI MÁRKA ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A COURTYARD BY MARRIOTT BUDAPEST CITY CENTER ÉS A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM SZÁLLODÁKON KERESZTÜL
: Okner Tamás
: Okner Tamás
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
Housekeeping a Novotel Budapest Centrumban
: Novák Sára Naomi
: Novák Sára Naomi
Front Office, belső kommunikáció, illetve vendégpanaszkezelés a Mystery Hotel gyakorlatában
: Zalavári Beáta
: Zalavári Beáta
Vendégélmények megteremtése a SPA és Front Office területén a New York Palace Hotelben
: Hoang Cat Gigi Meghi
: Hoang Cat Gigi Meghi
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
Hasonló tételek
-
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória -
Novotel Budapest Centrum működése
: Nemes Gábor Marcell -
Novotel Budapest Centrum Housekeeping szervezetének bemutatása
: Gyökeres Adrienn Anikó -
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga -
A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése
: Szeremi Alexandra