A Vision Express arculatfrissítésének kutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Seprős Dzsenifer |
---|---|
További közreműködők: | Szántó dr Szilvia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Vision Express Arculatfrissítés Optikai cégek F-O Optika Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/746 |
Hasonló tételek
A Vision Express vevőkapcsolati menedzsmentjének elemző bemutatása
: Müller Zita
: Müller Zita
A Cembra VisionPLUS projekt
: Pintér Dénes
: Pintér Dénes
Information economy and future vision in Japan
: Kéki Diána
: Kéki Diána
A Kreatív Express Ruhaklinika marketingstratégiája
: Bakos Bernadett Gabriella
: Bakos Bernadett Gabriella
A Hotel Vision Budapest értékesítési stratégiája
: Drienyovszki Dóra
: Drienyovszki Dóra
A kávézás termékélményének kutatása
: Bálint Péter
Megjelent: (2013)
: Bálint Péter
Megjelent: (2013)
Társadalmi felelősségvállalás a DHL Express Magyarország Kft-nél
: Rudolf Judit
: Rudolf Judit
Projektmenedzsment alkalmazás fejlesztése Oracle Application Express (APEX) környezetben.
: Melichár András
: Melichár András
Adatvizualizáció a Magyar Telekomnál az Oracle Application Express használatával
: Markó Levente
: Markó Levente
Üzleti célú rendezvények szervezése a CooperVision vállalat példáján keresztül
: Samu Adrienn Kíra
: Samu Adrienn Kíra
La traduction des expressions idiomatiques dans la presse économique
: Mohácsi Zsófia Réka
: Mohácsi Zsófia Réka
A study about the potentials and development visions of tourism as an important economic sector in Vietnam
: Ha Huyen Anh
: Ha Huyen Anh
Az utazásközvetítés az Express Partner Utazási Irodánál és piackutatás elemzése
: Bán Kíra Zsuzsanna
: Bán Kíra Zsuzsanna
Abas vállalatirányítási rendszer bemutatása Vision SMT Kft elektronikai bérgyártás tevékenységén keresztül
: Kozéki Ágnes Éva
: Kozéki Ágnes Éva
Családi vállalkozások kutatása a Budapesti Gazdasági Egyetemen
: Radácsi László, et al.
Megjelent: (2022)
: Radácsi László, et al.
Megjelent: (2022)
A Hoya Vision Care Company új terméke, a Yuniku bevezetése az optikai piacra
: Huják Kevin
: Huják Kevin
The importance of eco consciousness and its expression in the consumer behavior of generation X, Y and Z in fashion
: Királyfalvi Dóra
: Királyfalvi Dóra
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
A 2012-es felsőoktatási törvényváltozás befolyásoló hatásainak kutatása
: Várkoly Dóra
: Várkoly Dóra
A transzferár-képzés bemutatása és informatikai hátterének kutatása
: Bojtos Réka
: Bojtos Réka
Jövő trendjeinek kutatása a ConceptFlow rendezvényügynökség tapasztalataival
: Tonka Petra
: Tonka Petra
A közösségi média szerepének bemutatása a DHL Express Magyarország Kft. marketing stratégiáján keresztül
: Nágel Diána
: Nágel Diána
Egy speciális rendezvény szervezése - Bosch Vision, pályázók napja - a tapasztalt mérnökök megtalálásának toborzói kulcsrendezvénye
: Vass Melinda
: Vass Melinda
A fast-fashion árnyoldala és a fenntartható divat kutatása
: Visy Letícia
: Visy Letícia
A KKV szektor hazai bemutatása, finanszírozási lehetőségei, statisztikai kutatása
: Szőke Péter
: Szőke Péter
Az Apple márka sikerességének és lojális vevőtáborának oknyomozó kutatása
: Farmosi Dániel
: Farmosi Dániel
Közösségi médiában történő diákmunkákra való toborzás jelentőségének empirikus kutatása
: Horváth Barbara
: Horváth Barbara
A marketingkommunikációs folyamatok működése a DHL Express Magyarország Kft.-nél, avagy marketingkommunikáció alacsony költségekkel
: Juhos Dániel
: Juhos Dániel
A KÖRNYEZETTUDATOS MICE RENDEZVÉNYEK IRÁNTI VÁLLALATI NYITOTTSÁG KUTATÁSA MÉRETKATEGÓRIA SZERINT
: Papp Dávid
: Papp Dávid
A Budapesti Gazdasági Egyetem TDK-val kapcsolatos hallgatói attitűd kutatása
: Vámosi Tamás
: Vámosi Tamás
A Budapesti Gazdasági Egyetem TDK-val kapcsolatos hallgatói attitűd kutatása
: Vámosi Tamás
: Vámosi Tamás
A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban
: Kovács Ágota
: Kovács Ágota
Tejhelyettesítő alternatív termékek hazai választékának, fogyasztói preferenciáinak kutatása Ajánlások a gyártók és a forgalmazók részére /
: Balla Tamás
: Balla Tamás
A digitalizáció hatására megváltozott vásárlási élmények kutatása - a ruhavásárlási szokásokra szűkítve
: Máté Bálint
: Máté Bálint
A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben / The role of trademarks in consumer decision How to be a visionary marketer? / Vision 100 Hogyan legyünk látnok marketingesek?
: Papp Henriett
: Papp Henriett
Vállalati folyamatok átalakítási lehetőségének kutatása az LDI Dimotrans Hungary Kft-nél
: Balatonyi Balázs
: Balatonyi Balázs
Az MI influenszerek online fogyasztói megítélésének, és tartalomgyártókra jelentett fenyegetettségének kutatása
: Faludi Nikolasz Zsolt
: Faludi Nikolasz Zsolt
A zöld iroda koncepció és a munkavállalói elköteleződés kapcsolatának vizsgálata a DHL Express Magyarország Kft. munkavállalói körében
: Dira Gréta
: Dira Gréta
Női vállalkozások. Vállalkozói hajlandóság kutatása a gazdasági szakos női hallgatók körében Magyarországon
: Kollár Eszter
: Kollár Eszter
Hasonló tételek
-
A Vision Express vevőkapcsolati menedzsmentjének elemző bemutatása
: Müller Zita -
A Cembra VisionPLUS projekt
: Pintér Dénes -
Information economy and future vision in Japan
: Kéki Diána -
A Kreatív Express Ruhaklinika marketingstratégiája
: Bakos Bernadett Gabriella -
A Hotel Vision Budapest értékesítési stratégiája
: Drienyovszki Dóra