A COOP üzletlánc marketingfókuszú bemutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Vass Béla |
---|---|
További közreműködők: | Balázsné Lendvai Marietta |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kiskereskedelem üzletlánc értékesítés marketing Fogyasztói elégedettség COOP üzletlánc véleménykutatás - kérdőíves vizsgálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7518 |
Hasonló tételek
A Coop üzletlánc online értékesítése
: Vidra Eszter
: Vidra Eszter
A Douglas üzletlánc hazai marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
Digitális üzleti modell CBA üzletlánc
: Deák Orsolya
: Deák Orsolya
Hazai üzletlánc a minőségi magyar termékekért
: Boglári Barbara
: Boglári Barbara
A Spar üzletlánc kereskedelmi működése és gazdasági helyzete
: Bódis Botond
: Bódis Botond
A Georgikon Coop Zrt. ellátási láncának bemutatása
: Gombkötő Bálint
: Gombkötő Bálint
A Coop csoport beszerzési tevékenységének elemző bemutatása
: Végh Zoltán
: Végh Zoltán
Magyar tulajdonban lévő kiskereskedelmi üzletláncok piaci helyzetének és piacbefolyásolásának bemutatása a Coop, valamint a Kapos Coop Zrt. példáján keresztül
: Páli Krisztina
: Páli Krisztina
Értékteremtő folyamatok vizsgálata egy meghatározó kereskedelmi üzletlánc példáján keresztül- Auchan áruházak működési tapasztalatai
: Maczkó Katalin
: Maczkó Katalin
A Gödöllő Coop Zrt. stratégiai szemléletének elemzése
: Csizmadia Ágnes
: Csizmadia Ágnes
Az Abaúj Coop Zrt. munkaerő- és létszámgazdálkodása
: Jaskó Tamara
: Jaskó Tamara
A Pilis Coop kereskedelmi egységek marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Vadászi Kitti
: Vadászi Kitti
A Gödöllő COOP Zrt. beszámolójának elemzése 2010-2014
: Kis Martin
: Kis Martin
A COOP Szolnok Zrt. vásárlásösztönző tevékenységének bemutatása a törzsvásárlói rendszerének elemzésén keresztül
: Túri Szabina
: Túri Szabina
Sportrendezvények turisztikai szerepének a bemutatása a Szolnoki Coop Májusfa futás szervezésén keresztül.
: Kovács Bianka
: Kovács Bianka
Az Abaúj Coop Zrt. pénzügyi tervének összeállítási folyamata
: Móré Alexandra
: Móré Alexandra
A vezetői számvitel alkalmazása a Coop Kiskőrös Zrt-nél
: Sztranyák Adél
: Sztranyák Adél
Georgikon Coop Zrt. hitelképessége és a hitelekből megvalósuló beruházása
: Lázár Bálint
: Lázár Bálint
A Galga-Coop Zrt.-nél alkalmazott programok, és azok gyakorlatban való használatának bemutatása
: Erdélyi Csilla
: Erdélyi Csilla
A magyar mikro- és kisvállalkozások marketingtevékenységének bemutatása a BioCoop Egészségház Kft. példáján keresztül
: Benedek Melinda Beáta
: Benedek Melinda Beáta
A Rábaköz MM Zrt. által üzemeltetett Coop boltok vásárlóinak fogyasztói attitűdje az etnocentrizmus tükrében és ennek lehetséges hatása a Coop Hungary Zrt. marketingstratégiájára
: Háhner László Péter
: Háhner László Péter
Marketingkommunikációs tevékenység ismertetése, majd alkalmazása a Coop Hungary Zrt -nél
: Gulyás Petra
: Gulyás Petra
Controlling beszámolók szerkesztése, tartalmának kialakítása a Tisza-Coop Zrt. gyakorlatában
: Sokvári Vanessza
: Sokvári Vanessza
HACCP rendszer bevezetése az Alföld Pro-Coop Zrt. frissáru raktárában
: Baranyi Szabolcs
: Baranyi Szabolcs
Ügyfélkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Kont-Ír Coop Kft.-nél
: Nagy Dominika
: Nagy Dominika
Raktári folyamat elemzése, értékelés, fejlesztése a Duna Coop Korlátolt Felelősségű Társaságnál
: Horváth Tímea
: Horváth Tímea
Nyugat-nógrádi COOP Zrt. fejlesztési projekt megvalósítása, az ÁIR rendszer bevezetése
: Farkas Bálint
: Farkas Bálint
CO-OP Hungary Zrt. beszerzési stratégiája és ennek hatása a Coop csoport működésére
: Pálföldi Szilvia
: Pálföldi Szilvia
Az Unió Coop Zrt. pénzügyi, vagyoni, jövedelmi helyzetének elmezése hároom év beszámolója alapján
: Kiss-Kondás Bettina
: Kiss-Kondás Bettina
Kategória menedzsment és polctükör tervezése a gyakorlatban, kritikai elemzés a Gödöllő Coop Zrt. példáján
: Lendvai Benedek
: Lendvai Benedek
A marketing, mint emberi cselekvés, minden eladásban érdekelt piaci szereplő, legyen az kiskereskedelmi egység vagy nagy üzletlánc, szerepet tölt be az eladási mutatók javításában
: Farkas Zsófia
: Farkas Zsófia
A Hunor Coop Zrt. 157-es számú Kála áruház Európai Uniós támogatásból megvalósuló átalakításának jövedelmezőségi elemzése
: Forrai Réka Orsolya
: Forrai Réka Orsolya
Multinacionális cégek magyarországi leányvállalatainak felkészülése hazánk európai uniós csatlakozására
: Vass Béla
: Vass Béla
A GEBRÜDER WEISS ÉS A BSH OUTSOURCING KAPCSOLATÁNAK GYAKORLATI BEMUTATÁSA
: Bérces Béla
: Bérces Béla
Szálloda üzemeltetésének bemutatása egy konkrét példa alapján
: Vass Beáta
: Vass Beáta
A könyvvizsgálat tervezése és a kockázatbecslési eljárások bemutatása a hitelintézeti sajátosságok figyelembevételével
: Vass Bettina
: Vass Bettina
A KEURIG DOCTOR PEPPER üdítőitalgyártó cég bemutatása és piaci helyzetének elemzése hazánkban
: Vass Dániel
: Vass Dániel
Pénzügyi konszolidációs rendszer működésének bemutatása és elemzése egy globálisan működő vállalatnál
: Vass Zoltán
: Vass Zoltán
A Keurig Doctor Pepper üdítőitalgyártó cég bemutatása és a fenntarthatósági mozgalmak az üdítőitalgyártók között
: Vass Dániel
: Vass Dániel
Göngyöleg-raktározási módszerek bemutatása és optimalizálása A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.-nél
: Gellai Tamás Béla
: Gellai Tamás Béla
Hasonló tételek
-
A Coop üzletlánc online értékesítése
: Vidra Eszter -
A Douglas üzletlánc hazai marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Nagy Ágnes -
Digitális üzleti modell CBA üzletlánc
: Deák Orsolya -
Hazai üzletlánc a minőségi magyar termékekért
: Boglári Barbara -
A Spar üzletlánc kereskedelmi működése és gazdasági helyzete
: Bódis Botond