A WEBÁRUHÁZAK FELHASZNÁLÓI FELÜLETÉNEK ÉS A HŰSÉGPROGRAMOK VÁSÁRLÁSRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK ELEMZÉSE
Saved in:
Main Author: | Vigh Alexandra |
---|---|
Other Authors: | Kozák Tamás |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Webáruház, webshop felhasználói felület hűségprogram konverzió webshop választás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7568 |
Similar Items
A webáruházak felhasználói felületének (UI) tervezése, avagy, a design a kulcs a sikeres konverzióhoz?
: Bencsik Bernadett Vivien
: Bencsik Bernadett Vivien
Magyarországi hűségprogramok marketingstratégiája
: Urbán Petra
: Urbán Petra
A marketingkommunikáció hatása a fogyasztói vásárlásra
: Pálfi Dávid
: Pálfi Dávid
Számlázó program online és telefonos felületének megtervezése
: Halász Franciska
: Halász Franciska
Hűségprogramok elemzése fogyasztói magatartás tekintetében a kiskereskedelmi szektorban
: Gézárt Attila
: Gézárt Attila
Illat- és színmarketing, avagy hogyan ösztönöznek vásárlásra érzékszerveink
: Basa Bella
: Basa Bella
A Black Friday vásárlókra gyakorolt hatásának elemzése
: Báthory Gábor
: Báthory Gábor
E-kereskedelem és a webáruházak
: Szabó Viktória
: Szabó Viktória
A Zyntern.com Állásportál felületének digitális elemzése a Z és Y generációk körében
: Weiler Mirtill
: Weiler Mirtill
A digitalizáció és az e-kereskedelem hatása az élelmiszer-vásárlásra.
: Lutz Kristóf Sámuel
: Lutz Kristóf Sámuel
Természetes felhasználói felületek
: Csíkos Zsolt
: Csíkos Zsolt
A Google Ads és Facebook hirdetési felületének elemzése A Shoe Manic webáruház példáján keresztül
: Gáspár Réka
: Gáspár Réka
E-kereskedelem, marketing és a webáruházak
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
Spam-azonosítás és felhasználói adatvédelem Az algoritmusoktól a felhasználói élményig
: Antal Mátyás
: Antal Mátyás
A járványhelyzet ételrendelési szokásokra gyakorolt hatásának vizsgálata
: Gyalogh Laura Gabriella
: Gyalogh Laura Gabriella
A COVID-19 hagyományos vendéglátásra és házhozszállításra gyakorolt hatásának elemzése
: Horváth Zsófia
: Horváth Zsófia
A tömeges testre szabás bevezetésének logisztikai folyamatokra gyakorolt hatásának elemzése
: Gyenesné Lajkó Noémi Ágnes
: Gyenesné Lajkó Noémi Ágnes
Felhasználói igények kielégítése és tökéletesítés
: Lénárt Róbert
: Lénárt Róbert
Felhasználói adattudatosság a 2020-as évben
: Pintér Gábor
: Pintér Gábor
Felhasználói szokások a közösségi médiában
: Lanszki Damján
: Lanszki Damján
A Syngenta vállalat elemzése Swot és 4P alapján és a hűségprogramok hatása a fogyasztókra
: Simon Zsigmond
: Simon Zsigmond
A közösségi média emberi kapcsolatokra gyakorolt hatásának vizsgálata.
: Ferencz Ágnes
: Ferencz Ágnes
A BREXIT EGYESÜLT KIRÁLYSÁG TURIZMUSÁRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK VIZSGÁLATA
: Dévényi Pál
: Dévényi Pál
A webáruházak létesítése és helyük a fogyasztói társadalmunkban.
: Herczku Ádám Gyula
: Herczku Ádám Gyula
A felhasználói adatok biztonsága és értéke
: Galambos Endre Roland
: Galambos Endre Roland
A turizmus életminőségre és szubjektív jóllétre gyakorolt hatásának vizsgálata
: Gerzsabek Kinga
: Gerzsabek Kinga
Szex a marketingben, avagy inkább késztet vásárlásra ami szexi-Esettanulmány a Natália gyertyamárkára
: Medve Natália Fanni
: Medve Natália Fanni
A felhasználói élmény hatása a fogyasztásra
: Piricsi Flórián
: Piricsi Flórián
Vásárlói visszajelzések fajtái, jellemzői és hatékonyságai webáruházak esetében
: Földesi Levente
: Földesi Levente
A digitalizáció logisztikára gyakorolt hatásának bemutatása vállalatirányítási rendszereken keresztül
: Szautner Máté
: Szautner Máté
Ágazati költséggazdálkodás elemzése és az eredményre gyakorolt hatásának vizsgálata 3 év adatából
: Kláminger Bence
: Kláminger Bence
Ágazati költséggazdálkodás elemzése, és az eredményre gyakorolt hatásának vizsgálata 3 év adatából
: Kelemen Tamás
: Kelemen Tamás
A termékvideók jelentősége és hatása a webáruházak termék értékesítésére
: Farkas Dániel
Published: (2014)
: Farkas Dániel
Published: (2014)
A design és enteriőr fogyasztóra gyakorolt hatásának vizsgálata reggelizők esetében
: Greman Regina
: Greman Regina
Weboldalak használhatósága és a felhasználói élmény javítása
: Rátonyi Csaba
: Rátonyi Csaba
Adatvédelem és felhasználói bizalom a digitális marketingben
: Ádám Tamás
: Ádám Tamás
Az Alexandra és a Libri online webáruházak fogyasztói megítélése
: Simon Anna
: Simon Anna
A közösségi média integrálása a ruházati webáruházak reklám gyakorlatában
: Kukla Bernadett Eszter
: Kukla Bernadett Eszter
A weboldal optimalizáció hatása a felhasználói élményre
: Lázár László
: Lázár László
A diszkont légitársaságok charterpiacra gyakorolt hatásának vizsgálata egyes desztinációkon keresztül
: Szabó Anna
: Szabó Anna
Similar Items
-
A webáruházak felhasználói felületének (UI) tervezése, avagy, a design a kulcs a sikeres konverzióhoz?
: Bencsik Bernadett Vivien -
Magyarországi hűségprogramok marketingstratégiája
: Urbán Petra -
A marketingkommunikáció hatása a fogyasztói vásárlásra
: Pálfi Dávid -
Számlázó program online és telefonos felületének megtervezése
: Halász Franciska -
Hűségprogramok elemzése fogyasztói magatartás tekintetében a kiskereskedelmi szektorban
: Gézárt Attila