A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban
Saved in:
Main Author: | Kovács Ágota |
---|---|
Other Authors: | Fabula László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Kereskedelmi márka Szemüveg Optikai piac szemüvegkeret Saját márka |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7587 |
Similar Items
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
Az Yves Rocher tevékenysége és termékeinek megjelenése a hazai fogyasztók attitűdjében
: Gyenes Tünde
: Gyenes Tünde
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter
: Trombitás Eszter
A környezettudatosság és vizsgálata a lakosság viselkedésében,vásárlási szokásaiban
: Kolonics Beáta
: Kolonics Beáta
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni
: Staud Fanni
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter
: Seres Péter
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk
: Réder Márk
Casa De Candela márka és termékeinek piaci bevezetése és marketingstratégiája
: Bürge Péter
: Bürge Péter
A Cembra VisionPLUS projekt
: Pintér Dénes
: Pintér Dénes
A Vision Express arculatfrissítésének kutatása
: Seprős Dzsenifer
: Seprős Dzsenifer
Information economy and future vision in Japan
: Kéki Diána
: Kéki Diána
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda
: Fájer Melinda
Preferenciák a magyarok süteményfogyasztási szokásaiban mennyiség vagy minőség
: Kiss Brigitta
: Kiss Brigitta
A Hotel Vision Budapest értékesítési stratégiája
: Drienyovszki Dóra
: Drienyovszki Dóra
HELL ENERGY márka értékének vizsgálata a fogyasztók tükrében
: Kovács Evelyn
: Kovács Evelyn
A Vision Express vevőkapcsolati menedzsmentjének elemző bemutatása
: Müller Zita
: Müller Zita
The role of the Formula 1 Grand Prix in Hungary's tourism
: Remenyik Bulcsú, et al.
Published: (2017)
: Remenyik Bulcsú, et al.
Published: (2017)
A fenntarthatóság szerepe a Z generáció ruhavásárlási szokásaiban
: Mecséri Kata Márta
: Mecséri Kata Márta
A "Gyulai" márka ismertsége, vásárlási szokások
: Barna Enikő
: Barna Enikő
A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben / The role of trademarks in consumer decision How to be a visionary marketer? / Vision 100 Hogyan legyünk látnok marketingesek?
: Papp Henriett
: Papp Henriett
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória
: Kelemen Viktória
Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben
: Tóth Katalin Andrea
: Tóth Katalin Andrea
Változások és motivációk a Budapestre látogató fiatalok utazási szokásaiban
: Nyeste Zsófia
: Nyeste Zsófia
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
A Corinthia Grand Hotel Royal Budapest reggeliztetési tevékenységének problémaelemzése és fejlesztési lehetőségei
: Pető Evelin
: Pető Evelin
A marketingstratégia megjelenése a Fibre Net Srl. termékeinek külföldi piacra való bevezetésében és promóciójában
: Drexler Mónika
: Drexler Mónika
Léteznek-e Különbségek és időszaki váltások 2 generáció tanulási szokásaiban?
: Pócsik Orsolya
: Pócsik Orsolya
A fogyasztói magatartás jellemzőinek vizsgálata a kisgyermekes családok utazási szokásaiban
: Borics Kata
: Borics Kata
A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira
: Czakó Anita
: Czakó Anita
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik
: Sukola Patrik
A Mango márka és célcsoportjának vásárlási szokásai Magyarországon
: Németh Lilla
: Németh Lilla
The strategy of the marketing activities of Grand Tokaj Ltd.
: Pázmándi Fanni Lilla
: Pázmándi Fanni Lilla
A Grand Tokaj Zrt. készletgazdálkodásának bemutatása
: Majoros Réka
: Majoros Réka
Szolgáltatásfejlesztési lehetőségek a Grand Hotel Esztergomban
: Szabó Flóra Hanna
: Szabó Flóra Hanna
Central Grand Cafe & Bar turisztikai vonzereje
: Bartha Zsófia
: Bartha Zsófia
Üzleti célú rendezvények szervezése a CooperVision vállalat példáján keresztül
: Samu Adrienn Kíra
: Samu Adrienn Kíra
A kereskedelmi márka és annak megjelenése a vásárlói szokásokban, fókuszban a drogériai termékek
: Vizi Orsolya Mercédesz
: Vizi Orsolya Mercédesz
A Raiffeisen Bank Zrt. befektetési termékeinek összehasonlítása
: Iványi Bence
: Iványi Bence
Abas vállalatirányítási rendszer bemutatása Vision SMT Kft elektronikai bérgyártás tevékenységén keresztül
: Kozéki Ágnes Éva
: Kozéki Ágnes Éva
Similar Items
-
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva -
Az Yves Rocher tevékenysége és termékeinek megjelenése a hazai fogyasztók attitűdjében
: Gyenes Tünde -
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter -
A környezettudatosság és vizsgálata a lakosság viselkedésében,vásárlási szokásaiban
: Kolonics Beáta -
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk