Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
Elmentve itt :
Szerző: | Csekő Tamara |
---|---|
További közreműködők: | Schablik dr Vilmos |
Kulcsszavak: | marketing, márka, márkakommunikáció imázs Ibis Styles Budapest City |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7668 |
Hasonló tételek
Az Ibis Styles Budapest City
: Monoki Tímea
: Monoki Tímea
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
A housekeeping kapcsolattartása és kommunikációs helyzetek az Ibis Styles Budapest City példáján keresztül
: Takács Kornél
: Takács Kornél
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
Az Ibis Styles Budapest Airport szállodai kommunikációjának vizsgálata
: Pataky András Ferenc
: Pataky András Ferenc
Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül
: Puskás Dalma Tamara
: Puskás Dalma Tamara
Az ibis Styles Budapest Airport szálloda bemutatása és működése
: Halász Tünde
: Halász Tünde
Housekeeping tevékenység elemzése az Ibis Styles Budapest Centeren keresztül
: Karáth Anna
: Karáth Anna
A szállodai Front Office tevékenység szerepének és fontosságának bemutatása az Ibis Styles Budapest City szállodán keresztül
: Rotár Bianka
: Rotár Bianka
A housekeeping bemutatása az ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Faragó Virág Alexa
: Faragó Virág Alexa
Szállodai nyitás üzemeltetési lépéseinek bemutatása az ibis Styles Budapest Airport-on keresztül bemutatva
: Juhász Eszter Zsófia
: Juhász Eszter Zsófia
A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Erczbrucker Viktória
: Erczbrucker Viktória
A zöld szállodák jelentősége napjainkban az Ibis Styles Budapest Center példája alapján
: Sziebig Gergely Sándor
: Sziebig Gergely Sándor
Arculat, imázs, design szerepe a szállodákban, a Roombach Hotel példája alapján
: Iván Jenifer
: Iván Jenifer
Stressz és megküzdés mentálhigiénés projektterv az ibis Styles Budapest Airport Hotel Housekeeping részlegén
: Cseh Zsuzsanna
: Cseh Zsuzsanna
A Borsodi márka tevékenységének és arculat váltásának elemzése
: Csicsely Zsanett
: Csicsely Zsanett
Economy rebranding az Accor-Pannonia Hotels Zrt-nél - A Mercure Budapest Metropol átmárkázása ibis Styles Budapest Centerré
: Gábor Petra Vivien
: Gábor Petra Vivien
Az ibis Styles, mint brand pozícionálása és piaci térhódítása a magyar turizmusban
: Almási Teodóra
: Almási Teodóra
Az egyediség megjelenése és jelentősége a szállodaiparban az ibis Styles brand példáján keresztül
: Vezekényi Franciska
: Vezekényi Franciska
A Housekeeping emberi erőforrás szükségletei a Novotel Budapest City szállodában
: Varga Nikolett
: Varga Nikolett
Az MAN arculat
: Takács Nóra
: Takács Nóra
Vendégszegmensek az Ibis Budapest Centrumban
: Kiss Nóra
: Kiss Nóra
A márka és arculat jelentősége, megújulása és ennek marketingkommunikációja a cégek életében
: Lénárt Beatrix
: Lénárt Beatrix
A vállalati arculat szerepe a kézműves vállalkozások kommunikációjában A Petruska márka létrejötte
: Budai Petra
: Budai Petra
A Housekeeping részleg elemzése az Accor szállodaláncon belül a Sofitel Budapest Chain Bridge és az Ibis Styles Budapest Liszt Ferenc International Airport példáján keresztül
: Antoni Andrea Alexa
: Antoni Andrea Alexa
A 4* Superior minősítés eléréséhez szükséges fejlesztések bemutatása a Mercure Budapest City Center szállodában
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra
: Lakatos Petra
Ibis Budapest Citysouth rezervációs osztályának bemutatása
: Dallos Krisztina
: Dallos Krisztina
Az ibis Budapest Aero szálloda szobafoglalási területének bemutatása
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
Marketingstratégia elemzése az Ibis Budapest Heroes Square szállodáról
: Varga Panna Anna
: Varga Panna Anna
Marketingstratégia elemzése az ibis Budapest Heroes Square szállodáról
: Varga Panna Anna
: Varga Panna Anna
Személyzetfejlesztés a Hilton Budapest szállodában
: Bátori Barbara
: Bátori Barbara
IBIS Budapest Centrum pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének vizsgálata
: Dér Zsuzsanna
: Dér Zsuzsanna
Az értékesítési tevékenység bemutatása az ibis Budapest Citysouth Hotelben
: Bogyó Edvin
: Bogyó Edvin
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina
: Harangozó Georgina
Fenntarthatóság eszközei és fejlesztése a housekeeping részlegen a Novotel Budapest Danube Szállodában
: Nádai Tamara
: Nádai Tamara
Housekeeping részleg bemutatása az Ibis/Mercure Budapest Castle Hillben
: Pál Szilvia
: Pál Szilvia
A vállalati arculat megvalósulása egy kisvállalkozás gyakorlatában
: Csere Mónika
: Csere Mónika
Turisztikai imázs vizsgálat Pécsen
: Surman Éva
: Surman Éva
Hasonló tételek
-
Az Ibis Styles Budapest City
: Monoki Tímea -
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla -
Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján
: Vincze Dóra -
A housekeeping kapcsolattartása és kommunikációs helyzetek az Ibis Styles Budapest City példáján keresztül
: Takács Kornél -
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel