Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül
Saved in:
Main Author: | Raszler Mária Magdolna |
---|---|
Other Authors: | Bozó Mária |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | E-Freight CIS-H E-Frachtbrief |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7721 |
Similar Items
Irodalmi tartalmak marketing támogatása digitális alkalmazásokkal
: Berczi Klára
: Berczi Klára
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté
: Halász Máté
A digitalizáció logisztikára gyakorolt hatásának bemutatása vállalatirányítási rendszereken keresztül
: Szautner Máté
: Szautner Máté
Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában
: Jakab Zsolt
: Jakab Zsolt
A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából
: Briski Brigitta
: Briski Brigitta
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla
: Kovács Angéla
A belső ügyfél-elégedettség vizsgálata az Actor Hotel példáján keresztül
: Ludányi Dóra Szilvia
: Ludányi Dóra Szilvia
Ügyfél-elégedettség vizsgálat a Kleffmann & Partner Kft.-nél
: Kocsány Dóra
: Kocsány Dóra
Az ügyfél elégedettség mérésének jelentősége az Invia.hu utazásközvetítőnél
: Csipán Vivien
: Csipán Vivien
Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában - fókuszban a dolgozói elégedettség 2016
: Németh Martina
: Németh Martina
A Green Pass Utalványkibocsátó Kft. szolgáltatásával kapcsolatos ügyfél elégedettség vizsgálata
: Hegedűs Kinga
: Hegedűs Kinga
Szervezet iránti elkötelezettség növelése egy multinacionális vállalatnál
: Keszi Dóra
: Keszi Dóra
Ügyfél elégedettség a banki szektorban, és a FinTech szolgáltatások elterjedése
: Kormos Kitti
: Kormos Kitti
A marketing és logisztika összekapcsolt ereje - fókuszban egy ügyfél elégedettség mérés eredménye
: Kardos Balázs
: Kardos Balázs
Ügyfélkapcsolati kommunikáció a Rendőrségnél
: Fónyad-Hoffer Renáta
: Fónyad-Hoffer Renáta
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
A vállalati társadalmi felelősségvállalás és az ügyfél elégedettség kiemelkedő szerepe az OTP Bank életében
: Horváth Péter
: Horváth Péter
Ügyfél-elégedettség mérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. esetében
: Resze-Horváth Orsolya Anna
: Resze-Horváth Orsolya Anna
Az ügyfél helye a rendezvényszervezésben, avagy az ügyfél-rendezvényügynökség kapcsolat
: Végh Tamás
: Végh Tamás
Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Bodrogi Bianka
: Bodrogi Bianka
Egy víziközmű társulat ügyfélkapcsolati kommunikációja
: Vidéki Szilvia
: Vidéki Szilvia
A China Telecom Ügyfélkapcsolati tevékenysége
: Farkas Csaba Máté
Published: (2019)
: Farkas Csaba Máté
Published: (2019)
A logisztikai szolgáltató partnerek hatékonyságának mérése, illetve növelése
: Szekeres Dárius
: Szekeres Dárius
A dolgozói elégedettség növelése érdekében alkalmazott motivációs eszközök az InterContinental Budapest szállodában
: Kalmár Lilla
: Kalmár Lilla
A BO-TI Zrt. szolgáltatásaival kapcsolatos ügyfél-elégedettség mérés és az eredményekre alapozott szolgálgatásminőség javító javaslatok kidolgozása
: Hajdu Timea
: Hajdu Timea
A bázisolaj és viasz értékáram optimalizálása a MOL-nál, a vevői elégedettség növelése érdekében
: Pintér Márton
: Pintér Márton
A készletgazdálkodási rendszer hatékonyságának növelése és a logisztikai költségek csökkentése
: Bárány Dominika
: Bárány Dominika
Munkahelyi elégedettség és önkéntesség vállalása -attitűdvizsgálat egy felelős vállalatnál
: Szihalmi Krisztina
: Szihalmi Krisztina
Az ALD Automotive Hungary ügyfélkapcsolati menedzsmentjének rendszere
: Mathes Krisztián
: Mathes Krisztián
Az ügyfél számára optimális portfólió kiválasztása
: Rudolf Tamás
: Rudolf Tamás
A fuvarszervezés hatékonyságának növelése online nyomon követő felület használatával
: Fülöp Anna
: Fülöp Anna
A logisztikai folyamatok hatékonyságának növelése a vállalatirányítási rendszerek segítségével a Packeta Hungary Kft. példáján keresztül
: Klein Dániel
: Klein Dániel
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.
: Ecsedi-Papp Ádám
: Ecsedi-Papp Ádám
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
: Hantal Zoltán Zalán
: Hantal Zoltán Zalán
Ügyfélkapcsolati rendszer bemutatása, kihívásai a Coolbridge Kft-nél
: Szabó Daniella
: Szabó Daniella
A vevői elégedettség növelése és a vevői kapcsolattartás fejlesztése a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-ben
: Térmeg Katalin
: Térmeg Katalin
A modern ügyfélkapcsolati rendszerek bemutatása és vizsgálata a MOL Limo példáján keresztül.
: Szántai Krisztián
: Szántai Krisztián
Logisztikai folyamatok egy fejlesztéssel foglalkozó vállalatnál
: Ladányi Levente
: Ladányi Levente
Interkulturális kommunikáció multinacionális vállalatnál, logisztikai aspektusból
: Oroszkiné Tóth Gabriella
: Oroszkiné Tóth Gabriella
Similar Items
-
Irodalmi tartalmak marketing támogatása digitális alkalmazásokkal
: Berczi Klára -
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté -
A digitalizáció logisztikára gyakorolt hatásának bemutatása vállalatirányítási rendszereken keresztül
: Szautner Máté -
Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában
: Jakab Zsolt -
A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából
: Briski Brigitta