A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Olívia |
---|---|
További közreműködők: | Hamburger Béla |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Online marketing Online marketing eszközök Online marketing eszköz elemzés Közösségimédia-marketing Online kampány |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7768 |
Hasonló tételek
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működése és kereskedelmi gyakorlata
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
Logisztikai rendszerek a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. központjában
: Máté Krisztina
: Máté Krisztina
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft működésének és franchise rendszerének elemzése
: Tóth Bernadett
: Tóth Bernadett
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. zöldség-gyümölcs beszerzésének bemutatása
: Fessel Petra
: Fessel Petra
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. versenyképesség és fenntarthatósági vizsgálata
: Huszár-Elekes Adrienn
: Huszár-Elekes Adrienn
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter
: Trombitás Eszter
Az ellátási lánc bemutatása és elemzése a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. életében
: Rejtő Nikolett
: Rejtő Nikolett
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina
: Lévai Dorina
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Áruátvétel folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. bicskei logisztikai központjában
: Józsa László
: Józsa László
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruátvételének vizsgálata logisztikai folyamatjavítás szempontjából
: Fordán Dorottya
: Fordán Dorottya
Az ostorcsapás effektus vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
Online értékesítés és e-marketing használata a 21.században a Spar Kereskedelmi Kft.-nél
: Glatz Kitti
: Glatz Kitti
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs tevékenységének vizsgálata , javaslattétel a fejlesztésre.
: Vizi Kinga
: Vizi Kinga
A szárazáru áruátvételének folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft bicskei központjában
: Berki Benjamin Attila
: Berki Benjamin Attila
Áru és információ áramlás bemutatása a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Sifter Dániel
: Sifter Dániel
Egy konkrét cég webshopjának elemzése, és online marketing eszközeinek fejlesztése
: László Flóra
: László Flóra
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. készletgazdálkodási rendszerének vizsgálata a készlethiány kialakulása szempontjából
: Józsa László
: Józsa László
A beszerzés- és választékpolitika elemző bemutatása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Karaszi Györgyi
: Karaszi Györgyi
A Budapest áruellátási hatékonyságának fejlesztési lehetőségei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. esetében
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
Humánerőforrás gazdálkodás, toborzás és kiválasztás területe a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Németh Míra
: Németh Míra
Az Alexandra és a Bookline online könyvesboltok összehasonlítása, és online marketing eszközeinek elemzése.
: Mezősi Richárd
: Mezősi Richárd
Az ellátási lánc elemzése és az e-kereskedelem bevezetése a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. életében
: Rejtő Nikolett
: Rejtő Nikolett
A szervezetek munkaerő toborzási és kiválasztási folyamata és gyakorlati alkalmazása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Szabó Boglárka
: Szabó Boglárka
SPAR Magyaroszág Kereskedelmi Kft. bemutatása és vásárlóinak ösztönzése
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Kereskedelmi márkák szerepe a Spar Magyarországnál
: Kalmár Bálint
: Kalmár Bálint
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk
: Réder Márk
A fogyasztói magatartás elemző értékelése és a vásárlásösztönzés módszerei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Győrffy Kitti
: Győrffy Kitti
A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése
: Lajtos Laura
: Lajtos Laura
Dunakeszi településmarketing eszközeinek elemzése
: Cselle Balázs
: Cselle Balázs
A Spar üzletlánc kereskedelmi működése és gazdasági helyzete
: Bódis Botond
: Bódis Botond
Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése
: Farkas Nikola
: Farkas Nikola
Raktárkészlet optimalizálása a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft-nél az adatbányászat eszközeinek segítségével
: Nagy Ákos
: Nagy Ákos
A direkt marketing eszközeinek értékelése és alkalmazása
: Bodorkós Krisztina
: Bodorkós Krisztina
Élelmiszer-kiskereskedelem online marketingkommunikációja a Spar példáján keresztül
: Dézsi Medárd Levente
: Dézsi Medárd Levente
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. cégen belüli beszerzés és a marketingkommunikációs eszközök kapcsolata és együttes kihatása a kereskedelemre
: Balkó Marcell Gábor
: Balkó Marcell Gábor
Blockchain szerepe az ellátási láncban – A szervezeten belüli adaptáció validitása A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján keresztül bemutatva
: Magyar Péter
: Magyar Péter
Nature Force Kft. webáruházának működése, marketing eszközeinek értékelése 2015-ben
: Papp Bertalan
: Papp Bertalan
A Tesco és a Spar élelmiszer kereskedelmi márkáinak elemzése az egészséges életmód tükrében
: Virga Noémi Viktória
: Virga Noémi Viktória
Online Marketing DIESEL MOBIL Ipari Kereskedelmi Kft.
: Varga Neldietta Yevette
: Varga Neldietta Yevette
Hasonló tételek
-
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működése és kereskedelmi gyakorlata
: Bánkuti Nikoletta Zsófia -
Logisztikai rendszerek a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. központjában
: Máté Krisztina -
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft működésének és franchise rendszerének elemzése
: Tóth Bernadett -
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. zöldség-gyümölcs beszerzésének bemutatása
: Fessel Petra -
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. versenyképesség és fenntarthatósági vizsgálata
: Huszár-Elekes Adrienn