Az értékesítési csatorna változása a szállodaiparban, a Danubius szállodacsoport példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Lőrincz Anna |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Értékesítési csatorna Szállodaipar Danubius Hotels Group |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7770 |
Hasonló tételek
Online értékesítési csatorna optimalizálása egy hazai banknál Hogyan szerezzünk online leadeket?
: Banu Judit
Megjelent: (2013)
: Banu Judit
Megjelent: (2013)
Brandek jelentősége és versenyelőnye a szállodaiparban a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Lakner Anikó
: Lakner Anikó
Értékesítési csatornák a szállodaiparban
: Adorján Borbála
: Adorján Borbála
Az emberi erőforrás-gazdálkodás problémái és megoldási lehetőségei az Accor szállodacsoport példáján keresztül
: Kapitány Klaudia
: Kapitány Klaudia
Mobil applikáció egy magyarországi szállodacsoport részére
: Sziller László
: Sziller László
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
A szállodai árazást befolyásoló események elemzése az Accor szállodacsoport vizsgálatán keresztül
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
Szakemberhiány és fluktuáció a magyar szállodaiparban, a Danubius Hotel Zrt. példáján bemutatva
: Füredi Balázs
: Füredi Balázs
Rugalmas árpolitika a szállodaiparban és a Revenue Menedzsment gyakorlata a Danubius Hotel Gellért példáján keresztül
: Szeles Anita Nóra
: Szeles Anita Nóra
Az Amadria Park szállodacsoport üzletpolitikájának bemutatása és értékelése
: Bukovec Nina
: Bukovec Nina
Az MTV és a VIVA csatorna összehasonlító elemzése több szempontból
: Rinder Regina
: Rinder Regina
Hogyan lehet sikeres vállalkozás egy online videójáték csatorna működtetése?
: Pusztai Tamás
: Pusztai Tamás
Utazási vállalkozások értékesítési módszereinek változása
: Pivárcsi Benedek
: Pivárcsi Benedek
Accor és most - avagy az Accor szállodacsoport magyarországi történetének bemutatása
: Kordás Lilla
: Kordás Lilla
Értékesítési technikák hatása vendégélmény elérésében, a Danubius szállodáin szemléltetve
: Dongó Krisztián
: Dongó Krisztián
A Danubius Hotel Helia értékesítési politikájának és lehetőségeinek elemzése
: Lovas Ágnes
: Lovas Ágnes
A pályáztatás folyamatának elemzése egy szállodacsoport központi beszerzésének tevékenysége során
: Csák Petra Virág
: Csák Petra Virág
A Kempinski Hoteliers since 1897 szállodacsoport magyarországi és németországi szállodájának összehasonlítása
: Mladenovic Kristina
: Mladenovic Kristina
Jövedelemtermelő képesség vizsgálatok 2006 és 2012 között egy magyar szállodacsoport tükrében
: Horváth Orsolya Éva
: Horváth Orsolya Éva
Válságkezelés a szállodaiparban (egy esettanulmány példáján keresztül)
: Kéki Gergely Dávid
: Kéki Gergely Dávid
Protokoll a szállodában - A Danubius Hotel Gellért példáján keresztül
: Mervai Nóra
Megjelent: (2013)
: Mervai Nóra
Megjelent: (2013)
Danubius Hotel Flamenco SWOT és PEST elemzése
: Lőrincz Zsombor
: Lőrincz Zsombor
Az animáció szerepe a szállodaiparban a Floresta Hotel példáján keresztül
: Gálffy Boglárka
: Gálffy Boglárka
Innovatív Online Megoldások a Marketingkommunikációban a Danubius Hotels Zrt. Példáján Keresztül
: Szabó Ágnes
: Szabó Ágnes
A Viacom legsikeresebb csatornája, avagy Amerika térhódítása / A csatorna elérhető adatainak statisztikai módszerekkel történő elemzése
: Borbás Alexandra Réka
: Borbás Alexandra Réka
A gluténmentes ételek, sütemények értékesítési nehézségei a budapesti vendéglátásban
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
Gyermekbarát szolgáltatások a magyar szállodaiparban A Hotel Aquarell**** példáján keresztül
: Benesch Orsolya
: Benesch Orsolya
Ösztönzésmenedzsment a Danubius Hotels szállodavállalatnál a Radisson Blu Béke Szálloda példáján keresztül
: Fodor Ivett
: Fodor Ivett
A Calzedonia cégcsoport marketingkommunikációjának és az értékesítési módjának változása a koronavírus hatására
: Huszarek Petra
: Huszarek Petra
A turizmus trendjeinek változása Budapest buliturizmusának példáján keresztül
: Koppányi Gréta Kata
: Koppányi Gréta Kata
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
Szállodák fenntartható fejlődése és az azt akadályozó tényezők a Danubius Hotel Helia példáján keresztül
: Petruska Réka
: Petruska Réka
A Danubius Hotels Group marketing stratégiája bemutatva a Hotel Regent's Park példáján keresztül
: Papp Éva Marianna
: Papp Éva Marianna
Employer Branding azaz a Munkáltatói Brand bemutatása a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Csarnai Alexandra Hajnalka
: Csarnai Alexandra Hajnalka
Danubius Hotel szállodalánc működése konkrét példákon keresztül
: Kokavecz Petra
: Kokavecz Petra
Az egyediség megjelenése és jelentősége a szállodaiparban az ibis Styles brand példáján keresztül
: Vezekényi Franciska
: Vezekényi Franciska
Az online értékesítés hatásai a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest **** superior példáján keresztül.
: Mészáros Viktor
: Mészáros Viktor
Az értékesítési osztály kommunikációs megoldásai, nehézségei az Anantara Hotel példáján keresztül
: Bata Viola
: Bata Viola
A digitális marketing szerepe a szállodaiparban a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva
: Ferencz Melinda
: Ferencz Melinda
A PR használata a szállodaiparban a Best Jacaranda Hotel példáján keresztül bemutatva
: Moldván Beatrix Ágnes
: Moldván Beatrix Ágnes
Hasonló tételek
-
Online értékesítési csatorna optimalizálása egy hazai banknál Hogyan szerezzünk online leadeket?
: Banu Judit
Megjelent: (2013) -
Brandek jelentősége és versenyelőnye a szállodaiparban a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Lakner Anikó -
Értékesítési csatornák a szállodaiparban
: Adorján Borbála -
Az emberi erőforrás-gazdálkodás problémái és megoldási lehetőségei az Accor szállodacsoport példáján keresztül
: Kapitány Klaudia -
Mobil applikáció egy magyarországi szállodacsoport részére
: Sziller László