A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
Elmentve itt :
Szerző: | Fülöp Zsolt |
---|---|
További közreműködők: | Brávácz Dr. Ibolya |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Kereskedelem Marketing Unilever Jégkrém Carte D'Or |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7781 |
Hasonló tételek
Bocuse d'Or és hatása a magyar gasztronómiára
: Horváth Ákos
: Horváth Ákos
A Michelin-jelenség és a Bocuse d’Or hatásai a magyar gasztronómiára
: Horváth Bálint
: Horváth Bálint
Magyar gasztronómia fejlődése és a diákok motivációja a Bocuse d’Or hatására
: Krójer Zsombor
: Krójer Zsombor
A Bocuse d'Or versenysorozat hatása a hazai vendéglátóipari szakmunkásképzésre.
: Tóth Gábor
: Tóth Gábor
Helyi termékek és alapanyagok megjelenése a Bocuse d'Or rendezvényen
: Simon Kinga
: Simon Kinga
Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Takáč Ladislav
: Takáč Ladislav
A Pamut Apparel Bt. desginer márka növekedési lehetőségei a nemzetközi paicon.
: Krausz Márk
: Krausz Márk
A turisztikai célú dunai folyami szállodahajózás jövőbeni piaci lehetőségeinek vizsgálata
: Szerbák István János
: Szerbák István János
HACCP elemzés a Bel'Dor Teraszon
: Somogyi Krisztina
: Somogyi Krisztina
Törley márka 2005-ös aktivitásának értékelése és jövőbeni marketingstratégiai tervek
: Szalkai Johanna
Megjelent: (2007)
: Szalkai Johanna
Megjelent: (2007)
Summerfest, mint nemzetközi folklórfesztivál jövőbeni fejlesztési stratégiája
: Krizsik Kata
: Krizsik Kata
A hazai csúcsgasztronómiába beszállító termelők fejlődése, különös tekintettel a Bocuse d'Or versenysorozat és a Michelin Guide fokozott magyarországi jelenlétének hatására
: Molnár Vanessza
: Molnár Vanessza
Az üzlet által ellátott F&B feladatok (a’la carte, rendezvény, kiszállítás) bemutatása, elemzése a La Fiesta Party Service-nél
: Pribelszky Zsolt
: Pribelszky Zsolt
Egy márka beszerzése és felépítése a magyar piacon
: Kovács István Bence
: Kovács István Bence
A Gyulai kolbász márka megalakulása, sikerének kulcsa a hazai piacon és/vagy a nemzetközi piacon
: Fodor Sára
: Fodor Sára
Változásmenedzsment á la carte - a Thermal Hotel Aquincum Zrt.-ben végbemenő változások integrálása
: Lukács Viktória
: Lukács Viktória
Magyar Nemzeti Bank Növekedési Hitelprogram
: Gál Szilárd
: Gál Szilárd
A fogyasztói igény változása a csúcsgasztronómia és a minőségi ételek iránt a Bocuse d’Or versenysorozat és a médiában feltűnt sztárséfek népszerűségének hatására
: Kapitány Virág Viktória
: Kapitány Virág Viktória
A Hotel Novotel Budapest City által ellátott F&B feladatok (A'la carte, rendezvény, kiszállítás...) bemutatása, elemzése
: Kocza Krisztina
: Kocza Krisztina
A kis- és középvállalkozások kihívásainak és növekedési lehetőségeinek bemutatása a Fer Trans 96’ Kft.-n keresztül
: Szűcsné Schöffer Zsanett
: Szűcsné Schöffer Zsanett
Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka?
: Bodnár Boglárka
: Bodnár Boglárka
Növekedési Hitelprogram bemutatása és megvalósulása Magyarországon
: Király Gábor
: Király Gábor
Egy autóelektronika-javító kiskereskedelmi vállalkozás lehetőségeinek bemutatása a hazai és nemzetközi piacon, a marketing mix elemein keresztül
: Rövid Beatrix Alexandra
: Rövid Beatrix Alexandra
Növekedési Hitel Program
: Parragh Péter
: Parragh Péter
A Hungexpo Zrt. jövőbeni stratégiájának és fejlesztésének bemutatása
: Varga Krisztina
: Varga Krisztina
A Növekedési Hitelprogram szerepe a magyar gazdaságban
: Fábián Tünde Adrienn
: Fábián Tünde Adrienn
A Növekedési Hitelprogram jellemzői
: Kovács Andrea
: Kovács Andrea
MAGYAR KKV TULAJDONOSOK ERŐSSÉGEINEK VIZSGÁLATA A VÁLLALKOZÁS NÖVEKEDÉSI LEHETŐSÉGÉNEK TEKINTETÉBEN
: Jankó Ádám
: Jankó Ádám
Les changements d'habitudes d'achat pendant COVID
: Papp Gergely
: Papp Gergely
Logisztikai szolgáltatások jelene és jövőbeni alakulása
: Kiss Imre Ákos
: Kiss Imre Ákos
Magyarország nyugdíjproblémájának kialakulása és jövőbeni fenntarthatósága
: Takács Katalin
: Takács Katalin
Oroszország jelenlegi és jövőbeni versenyképességének elemzése
: Orosz István
: Orosz István
Foltos - javaslat egy új Túró Rudi márka megalkotására és elindítására a magyar piacon
: Egresi Nóra
: Egresi Nóra
Gazdálkodási folyamatok informatikai hátterének vizsgálata, jövőbeni fejlesztési lehetőségek.
: Rácz László
: Rácz László
A Növekedési Hitelprogram hatásainak értékelése és vizsgálata
: Kramli Viktória
: Kramli Viktória
India növekedési potenciáljának vizsgálata a 21. században
: Takács Mónika
Megjelent: (2013)
: Takács Mónika
Megjelent: (2013)
[3D]MENSION termékcsalád bemutatása a kezdetektől
: Szögi Balázs
Megjelent: (2013)
: Szögi Balázs
Megjelent: (2013)
A Hungaroring és a Forma-1 Magyar Nagydíj jövőbeni fejlesztési stratégiája
: Sugimoto Márkó Daichi
: Sugimoto Márkó Daichi
A Geek and Gorgeous online marketing tevékenysége és a márka ismertsége a magyar kozmetikai piacon
: Kovács-Fábián Csilla
: Kovács-Fábián Csilla
Elektronikus szolgáltatások a nemzetközi kereskedelemben és alkalmazási lehetőségeinek vizsgálata magyar kis- és középvállalkozásoknál
: Hartmann Ingrid
: Hartmann Ingrid
Hasonló tételek
-
Bocuse d'Or és hatása a magyar gasztronómiára
: Horváth Ákos -
A Michelin-jelenség és a Bocuse d’Or hatásai a magyar gasztronómiára
: Horváth Bálint -
Magyar gasztronómia fejlődése és a diákok motivációja a Bocuse d’Or hatására
: Krójer Zsombor -
A Bocuse d'Or versenysorozat hatása a hazai vendéglátóipari szakmunkásképzésre.
: Tóth Gábor -
Helyi termékek és alapanyagok megjelenése a Bocuse d'Or rendezvényen
: Simon Kinga